Számítástechnika
sulaki - 2021-11-17
Virtuális osztálykirándulásra invitálja a középiskolásokat a Lenovo és a WWF Magyarország...
Virtuális osztálykirándulásra invitálja a középiskolásokat a Lenovo és a WWF Magyarország. A
Az elmúlt években a Lenovo számos olyan zöld szabályozást vezetett be globális vállalati működésébe, amellyel egy fenntarthatóbb jövő megvalósításához kíván hozzájárulni. Az eddig elért kiemelkedő eredményeit pedig további célkitűzésekkel erősíti a következő évtizedben. A technológiai vállalat 5 éves tervében szerepel többek között, hogy globális üzleti tevékenységük villamos energia ellátásának 90%-át megújuló erőforrásokból biztosítsa, továbbá 1 millió tonnával csökkentse ellátási láncának üvegházhatású gázkibocsátását. 2025-re a
A természetvédelem és a fenntarthatóság elkötelezett híveként a Lenovo Magyarország hazai szinten a WWF Magyarország segítségével ezúttal a fiatal generáció környezettudatosságának növelésében kíván szerepet vállalni. A VR Expedíció ingyenesen elérhető, digitális környezeti nevelési program keretein belül a diákok – elsősorban a 15-16 éves korosztály – a VR technológia segítségével ismerhetik meg az érintetlen természet szépségeit.
„Azt tapasztaljuk, hogy a fiatal generáció az, amely igazán fogékony a fenntarthatóság témakörére és egyben nyitottabbak is arra, hogy környezettudatosan éljék mindennapjaikat. Ugyanakkor ez a generáció abban is szerepet játszhat, hogy felhívják a náluk idősebbek figyelmét is arra, hogy a jövőnk érdekében környezetünk védelme napról-napra egyre meghatározóbbá válik. A Lenovo évek óta nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, amely természetesen a legfőbb stratégiai irányunkat, a Smarter Technology for All gondolatot is meghatározza. Okos technológia mindenkinek: azt gondolom ez a kezdeményezés is egy nagyon jó példa erre, hiszen a digitális eszközök segítségével hozzájárulhatunk egy fenntarthatóbb jövő megvalósításához” – mondta el Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója.
„A WWF For Children környezeti nevelési programsorozat már régóta létezik, ám a Lenovo segítségével, a VR technológia integrálásával ezt egy egészen új szintre emelhetjük. A VR szemüvegek által egy sokkal izgalmasabb és érdekesebb megközelítésből mutathatjuk be környezetünket a diákok számára, akik 10-20 éven belül akár vállalati vezetőkként vagy a jövő törvényhozóiként töltenek majd be fontos szerepet” – mondta el Bogschütz Dániel, a WWF Magyarország vállalati együttműködési menedzsere.
A VR Expedíció digitális program keretein belül a diákok a tantermekből egyenesen a háborítatlan erdők és vízpartok világába repülhetnek a Lenovo ThinkReality eszközein keresztül. A WWF Magyarország önkéntesei által tartott foglalkozások során testközelből fedezhetik fel Magyarország természetvédelmi szempontból izgalmas pontjait (Mosoni-Duna, Szentendrei-sziget és a Balaton északi partjánál elhelyezkedő erdőségek) vagy akár az afrikai szavannák varázslatos sokféleségét is. Az ingyenesen elérhető programra a WWF For Children oldalon lehet jelentkezni. A kezdeményezés egy jó eszköz lehet arra, hogy felkeltse a diákok érdeklődését az őket körülvevő természetre, vagy akár azok számára is közelebb hozhatja környezetünk varázslatos világát, akiknek nincs lehetőségük eljutni az ország ezen pontjaira.
VR
Expedíció néven induló, ingyenesen elérhető digitális környezeti nevelési program keretein belül a diákok a
VR
technológia segítségével ismerhetik meg Magyarország érintetlen természetének szépségeit. A 360 fokos kamerával, többek között természetvédelmi területen is rögzített kisfilmek egy kiegészítő program segítségével lehetővé teszik, hogy a diákok interaktív módon bővítsék ismereteiket. A
VR
Expedíció program pedig egy jó eszköze lehet annak is, hogy felkeltse a diákok érdeklődését az őket körülvevő természetre.
Az elmúlt években a Lenovo számos olyan zöld szabályozást vezetett be globális vállalati működésébe, amellyel egy fenntarthatóbb jövő megvalósításához kíván hozzájárulni. Az eddig elért kiemelkedő eredményeit pedig további célkitűzésekkel erősíti a következő évtizedben. A technológiai vállalat 5 éves tervében szerepel többek között, hogy globális üzleti tevékenységük villamos energia ellátásának 90%-át megújuló erőforrásokból biztosítsa, továbbá 1 millió tonnával csökkentse ellátási láncának üvegházhatású gázkibocsátását. 2025-re a
PC
termékeinek 100%-ában fog újrahasznosított anyagokat használni, míg a számítógépek műanyagcsomagolásának 90%-a, az okostelefonok csomagolásának 60%-a szintén újrahasznosított anyagból fog készülni. Célja, hogy az ellátási láncban és a terméktervezésében megvalósuló innovációk révén növelje részvételét a körforgásos gazdaságban.
A természetvédelem és a fenntarthatóság elkötelezett híveként a Lenovo Magyarország hazai szinten a WWF Magyarország segítségével ezúttal a fiatal generáció környezettudatosságának növelésében kíván szerepet vállalni. A VR Expedíció ingyenesen elérhető, digitális környezeti nevelési program keretein belül a diákok – elsősorban a 15-16 éves korosztály – a VR technológia segítségével ismerhetik meg az érintetlen természet szépségeit.
„Azt tapasztaljuk, hogy a fiatal generáció az, amely igazán fogékony a fenntarthatóság témakörére és egyben nyitottabbak is arra, hogy környezettudatosan éljék mindennapjaikat. Ugyanakkor ez a generáció abban is szerepet játszhat, hogy felhívják a náluk idősebbek figyelmét is arra, hogy a jövőnk érdekében környezetünk védelme napról-napra egyre meghatározóbbá válik. A Lenovo évek óta nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre, amely természetesen a legfőbb stratégiai irányunkat, a Smarter Technology for All gondolatot is meghatározza. Okos technológia mindenkinek: azt gondolom ez a kezdeményezés is egy nagyon jó példa erre, hiszen a digitális eszközök segítségével hozzájárulhatunk egy fenntarthatóbb jövő megvalósításához” – mondta el Lukács Anita, a Lenovo Magyarország ügyvezető igazgatója.
„A WWF For Children környezeti nevelési programsorozat már régóta létezik, ám a Lenovo segítségével, a VR technológia integrálásával ezt egy egészen új szintre emelhetjük. A VR szemüvegek által egy sokkal izgalmasabb és érdekesebb megközelítésből mutathatjuk be környezetünket a diákok számára, akik 10-20 éven belül akár vállalati vezetőkként vagy a jövő törvényhozóiként töltenek majd be fontos szerepet” – mondta el Bogschütz Dániel, a WWF Magyarország vállalati együttműködési menedzsere.
A VR Expedíció digitális program keretein belül a diákok a tantermekből egyenesen a háborítatlan erdők és vízpartok világába repülhetnek a Lenovo ThinkReality eszközein keresztül. A WWF Magyarország önkéntesei által tartott foglalkozások során testközelből fedezhetik fel Magyarország természetvédelmi szempontból izgalmas pontjait (Mosoni-Duna, Szentendrei-sziget és a Balaton északi partjánál elhelyezkedő erdőségek) vagy akár az afrikai szavannák varázslatos sokféleségét is. Az ingyenesen elérhető programra a WWF For Children oldalon lehet jelentkezni. A kezdeményezés egy jó eszköz lehet arra, hogy felkeltse a diákok érdeklődését az őket körülvevő természetre, vagy akár azok számára is közelebb hozhatja környezetünk varázslatos világát, akiknek nincs lehetőségük eljutni az ország ezen pontjaira.