Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Informatikai partnerünk a HP
Multimédiás partnerünk az LG
www.cloudmanager.hu
Mobil
sulaki - 2021-11-12

Az OPPO az okoseszköz piac azon szereplői közé tartozik, akik az elmúlt negyedévben a chiphiány ellenére növelni tudták szállításaikat...

Az OPPO az okoseszköz piac azon szereplői közé tartozik, akik az elmúlt negyedévben a chiphiány ellenére növelni tudták szállításaikat a világpiacon, így a márka jelenleg már a negyedik helyen áll a gyártók globális rangsorában, valamint jelentős erősödést könyvelhetett el a közép- és kelet-európai régió országaiban is.

A Canalys elemző cég legfrissebb adatai[1] szerint az OPPO 2021 júliusa és szeptembere között a közép- és kelet-európai régió országaiban 35%-kal tudta növelni a leszállított készülékek összvolumenét, valamint szinte minden piacon feljebb tudott lépni a legnagyobb beszállítók rangsorában.

Az OPPO 2021 júniusának végén jelentette be, hogy az európai terjeszkedés újabb lépéseként Magyarországon is megkezdi hivatalos működését. A márka a hazai piacon két okostelefon és három vezeték nélküli fülhallgató modellel indult, valamint azóta egy újabb népszerű okostelefonnal bővítette kínálatát.

Jelenleg az első három hónap eredményei alapján Magyarországon az OPPO 3%-os piaci részesedéssel 4. helyen áll a gyártók rangsorában.  A vállalat Lengyelországban 11%-os, Romániában 14%-os piaci részedéssel a 3. helyen áll.

Az OPPO stratégiai célkitűzése, hogy 2024 végére mind Európában, mind Magyarországon egyike legyen az okoseszköz piac első három szereplőjének. A márka elsőként hozott forgalomba 5G okostelefont az európai piacon és a világ több mint 80 vezető szolgáltatójával dolgozik együtt, hogy innovatív technológiai megoldásaink révén felgyorsítsa az 5G elterjedését.