Szórakozás
padmin - 2021-06-17
Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King® a labdarúgás kedvelőinek.
A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es
A magyar labdarúgó válogatott 2021-es EB szereplése alkalmából indította el chatbot alapú játékát a Burger King®. A gyorsétteremlánc a magyar közönség számára még újdonságértékkel bíró chatbot játékkal buzdítja közönségét a mérkőzések követésére. A játék során napi és heti nyereményeket szerezhetnek meg a legjobban tippelők.
„Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt lehet szurkolni és követni sokak kedvenc sportágának európai legjobbjait. A
A Burger King® számára a chatbotot az első hazai chatbot ügynökség, a Talk-A-Bot építette. A hazai vállalatnak nem ez az első sportesemény chatbotja, 2019-ben a krikett világbajnokság, 2021-ben pedig az indiai Premier League chatbotját készítették el. „Nálunk a cég minden tagja sportol, vagy játszik, emiatt dupla öröm volt, hogy a Burger King® minket kért fel nagy kedvencünk, a foci EB tippjátékára.” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezető igazgatója.
A Burger King® EB tippjátékának fődíja 1 Playstation® 5 ajándékcsomag, emellett heti öt szerencsés fél éves ingyenes Burger King® fogyasztást is nyerhet, de headsetek, pólók és babzsákok is várják fortuna kegyeltjeit.
EB
szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King® az
EB
iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni.
A magyar labdarúgó válogatott 2021-es EB szereplése alkalmából indította el chatbot alapú játékát a Burger King®. A gyorsétteremlánc a magyar közönség számára még újdonságértékkel bíró chatbot játékkal buzdítja közönségét a mérkőzések követésére. A játék során napi és heti nyereményeket szerezhetnek meg a legjobban tippelők.
„Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt lehet szurkolni és követni sokak kedvenc sportágának európai legjobbjait. A
Messenger
platformon elérhető chatbot játékkal azoknak szerettünk volna kedveskedni, akik a mérkőzésektől való fizikai távolság ellenére is szeretnének részesei lenni az EB izgalmainak. Ugyanis a nemzetközi gyökereink ellenére is magyar cég vagyunk, aki teljes szívvel szurkol a magyar válogatottnak. A velünk együtt szurkolók pedig kedvezményesen juthatnak hozzá kedvenc ételeikhez, valamint a főnyereményen túl, jelentős számú heti nyereményre is szert tehetnek. – mondta Csordás Zoltán, a Burger King® Marketing és értékesítési igazgatója.
A Burger King® számára a chatbotot az első hazai chatbot ügynökség, a Talk-A-Bot építette. A hazai vállalatnak nem ez az első sportesemény chatbotja, 2019-ben a krikett világbajnokság, 2021-ben pedig az indiai Premier League chatbotját készítették el. „Nálunk a cég minden tagja sportol, vagy játszik, emiatt dupla öröm volt, hogy a Burger King® minket kért fel nagy kedvencünk, a foci EB tippjátékára.” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezető igazgatója.
A Burger King® EB tippjátékának fődíja 1 Playstation® 5 ajándékcsomag, emellett heti öt szerencsés fél éves ingyenes Burger King® fogyasztást is nyerhet, de headsetek, pólók és babzsákok is várják fortuna kegyeltjeit.