Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
padmin - 2019-10-15

2019. október 1-jével David Preece-t nevezték ki a Panasonic közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatójának.

2019. október 1-jével David Preece-t nevezték ki a Panasonic közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatójának.

 

David Preece 1991-ben az Egyesült Királyságban csatlakozott a Panasonichoz. Azt megelőzően a digitális hangszeriparban dolgozott a japán Roland vállalatnál. Korábban már számos marketing és értékesítési pozíciót töltött be Európában. 2013-ban került márkastratégiai igazgatóként a vállalat németországi fő marketing irodájába, ahonnan 2015-ben tért vissza az Egyesült Királyságba, ahol azóta marketingigazgatói és ügyvezető igazgatóhelyettesi pozíciót töltött be.

„Olyan piacról érkezem, ahol a Panasonic képes volt meghatározó piaci részesedést szerezni az
OLED
képernyők, a digitális fényképezőgépek, az audioeszközök, a videoeszközök, a konyhai eszközök, a telefonok és a testápolási eszközök terén, és óriási lehetőségek kínálkoznak arra, hogy ebben a régióban is növeljük a forgalmunkat. A központi szerepet játszó audiovizuális és képalkotó termékek szegmensén kívül hatalmas növekedési potenciált látok a bővülő piacokon a testápolási termékeknél, hiszen ebben a Panasonic piacvezető Japánban és Európára is kulcsfontosságú, bővíthető piacként tekint, illetve a fejhallgatóknál, amiknél a Panasonic megnövelte a fejlesztési erőforrásokat, hogy házon belül alkosson egyedi, innovatív megoldásokat. Ez egy nagyon izgalmas, változásokkal teli időszak a vállalat életében, és már nagyon várom, hogy még szorosabbra fűzzük az együttműködésünket a régió kereskedőivel, és még több erőforrást fordítsunk a kölcsönösen előnyös értékesítési tevékenységekre,” összegezte terveit David Preece.

 

A Panasonicról

A Panasonic Corporation vezető szerepet tölt be a világon a szórakoztató elektronikai, építő- és autóipari ágazatok, valamint a
B2B
vállalkozások számára kidolgozott különféle elektronikai technológiák és megoldások fejlesztésében. A vállalat, amely 2018-ban ünnepelte alapításának századik évfordulóját, ma már 582 leányvállalatot és 87 társult vállalatot működtet világszerte. A 2019. március 31-én zárult pénzügyi évben 62,5 milliárd eurós konszolidált nettó árbevételt ért el. A vállalat különböző részlegei egymással együttműködve keresik az innovációval létrehozható új értékeket, hogy jobb életet és jobb világot teremtsenek vásárlóik számára.