Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Adatmentés világszínvonalon
Szerkesztőségünket a GDATA vírusirtó védelmezi
Informatikai partnerünk a HP
Multimédiás partnerünk a HTC
www.cloudmanager.hu
Szerver/Üzlet
padmin - 2019-10-15

2019. október 1-jével David Preece-t nevezték ki a Panasonic közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatójának.

2019. október 1-jével David Preece-t nevezték ki a Panasonic közép- és kelet-európai ügyvezető igazgatójának.

 

David Preece 1991-ben az Egyesült Királyságban csatlakozott a Panasonichoz. Azt megelőzően a digitális hangszeriparban dolgozott a japán Roland vállalatnál. Korábban már számos marketing és értékesítési pozíciót töltött be Európában. 2013-ban került márkastratégiai igazgatóként a vállalat németországi fő marketing irodájába, ahonnan 2015-ben tért vissza az Egyesült Királyságba, ahol azóta marketingigazgatói és ügyvezető igazgatóhelyettesi pozíciót töltött be.

„Olyan piacról érkezem, ahol a Panasonic képes volt meghatározó piaci részesedést szerezni az
OLED
képernyők, a digitális fényképezőgépek, az audioeszközök, a videoeszközök, a konyhai eszközök, a telefonok és a testápolási eszközök terén, és óriási lehetőségek kínálkoznak arra, hogy ebben a régióban is növeljük a forgalmunkat. A központi szerepet játszó audiovizuális és képalkotó termékek szegmensén kívül hatalmas növekedési potenciált látok a bővülő piacokon a testápolási termékeknél, hiszen ebben a Panasonic piacvezető Japánban és Európára is kulcsfontosságú, bővíthető piacként tekint, illetve a fejhallgatóknál, amiknél a Panasonic megnövelte a fejlesztési erőforrásokat, hogy házon belül alkosson egyedi, innovatív megoldásokat. Ez egy nagyon izgalmas, változásokkal teli időszak a vállalat életében, és már nagyon várom, hogy még szorosabbra fűzzük az együttműködésünket a régió kereskedőivel, és még több erőforrást fordítsunk a kölcsönösen előnyös értékesítési tevékenységekre,” összegezte terveit David Preece.

 

A Panasonicról

A Panasonic Corporation vezető szerepet tölt be a világon a szórakoztató elektronikai, építő- és autóipari ágazatok, valamint a
B2B
vállalkozások számára kidolgozott különféle elektronikai technológiák és megoldások fejlesztésében. A vállalat, amely 2018-ban ünnepelte alapításának századik évfordulóját, ma már 582 leányvállalatot és 87 társult vállalatot működtet világszerte. A 2019. március 31-én zárult pénzügyi évben 62,5 milliárd eurós konszolidált nettó árbevételt ért el. A vállalat különböző részlegei egymással együttműködve keresik az innovációval létrehozható új értékeket, hogy jobb életet és jobb világot teremtsenek vásárlóik számára.

Érdekességek
padmin - 2019-11-04
Főnökválság van Magyarországon? Meglepő eredményeket hozott egy új felmérés, kiderült, mire érdemes figyelni a cégeknek

Egyre inkább a hatékonyságnövelés és a wellbeing kerül az irodafejlesztési projektek középpontjába, de mit várnak a munkavállalók? Igaznak bizonyul a közhely, miszerint nem minden a jó fizetés: a dolgozók több mint 50% hajlandó lenne lemondani keresetének egy részéről egy jobb vezetőért.

Érdekességek
padmin - 2019-10-25
Jobb és drágább notebookokat vesznek a magyarok, mint tavaly

Négy éve még 120-150 ezer forintért, idén azonban már átlagosan 223 ezer forintos bruttó áron választottak noteszgépeket a vásárlók a Notebook.hu-nál - ami mintegy 23 ezer forinttal magasabb a hazai átlagnál. Érdekesség, hogy jelenleg a gamer készülékek népszerűsége hajtja előre a legjobban a magyar piacot.