Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Számítástechnika
sulaki - 2018-11-30

A rendezvényen a Kaspersky Lab szakértői mellett olyan vállalatok képviselői is előadnak, mint a Microsoft vagy szoftver, felhő és más IT szolgáltatásokat forgalmazó vállalata, az Ingram Micro

A Kaspersky Lab idén Budapesten tartja évenként megrendezett Kaspersky Akadémia Partner Találkozóját, valamint a diákoknak meghirdetett Secur’IT Kupát. A globális kiberbiztonsági vállalat arra bátorítja a tanulókat, hogy minél kreatívabb módon védjék meg magukat a jövő fenyegetéseitől. A november 29-én és 30-án tartott versenyen a résztvevők nemcsak a 10.000 USD fődíjat nyerhetik meg, de lehetőségük nyílik hasonló érdeklődésű társaikkal összemérni tudásukat és megtapasztalni, hogy milyen is a biztonsági iparban dolgozni. Az idei évben olyan problémákat kell a versenyzőknek megoldani, amelyek néhány éve még a jövő problémáinak tűntek, ma már viszont valósak:

 

-       Csatlakoztatott egészség: rosszindulatú szoftverekkel szemben biztosítani a távsebészeti eljárásban alkalmazott csatlakoztatott eszközöket.

-       IoT – Meg kell védeni az okos otthonokat a hálózatokba bejutott hekkerekkel szemben.

-       Személyi biztonság: A biztonsági szakértők számára az egyik legnehezebb feladat a humán-robot kapcsolatokra vonatkozó, a robotok és az emberek biztonságát garantáló erős és etikus szabályok megalkotása lesz.

 

A rendezvényen a Kaspersky Lab szakértői mellett olyan vállalatok képviselői is előadnak, mint a Microsoft vagy szoftver, felhő és más IT szolgáltatásokat forgalmazó vállalata, az Ingram Micro.

A konferencia résztvevői a gyakorlatban is tesztelhetik a Kaspersky Industrial Protection Simulation nevű szimulációs játék segítségével, hogyan védhető meg a kritikus infrastruktúra.

A Kaspersky Lab globális kiberbiztonsági vállalat, amely több mint 20 éve működik a piacon. Több mint 400 millió egyéni felhasználót, valamint 270.000 vállalati ügyfelet védenek a Kaspersky Lab technológiái. A cég IFRS szerinti nem auditált globális árbevétele 2017-ben 698 millió USD-re emelkedett, amely 8 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.