Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Számítástechnika
sulaki - 2018-09-28

A gaming piacon egyik rekord a másik után dől meg

A gaming piacon egyik rekord a másik után dől meg, például a gamescom gaming show-ra nemrég rekordszámú, 370 000 látogató volt kíváncsi. A vezető iparági résztvevők egyike a világszerte aktív AOC monitormárka. Stefan Sommer, európai marketing és üzletvezetési igazgató egy interjúban meséli el az AOC sikertörténetét.

 

Hogyan fejlődik a képernyőpiac?

Stefan Sommer: Nagyon dinamikusan. Mind Európában, mind globálisan a gaming piac általánosságban növekszik. A szakértők 2021-ig kétszámjegyű növekedést prognosztizálnak, 10,3% átlagos éves növekedési ütem mellett. A gaming képernyők piaca is növekszik.

 

 

És az AOC számára hogyan néz ki a gaming képernyő piac?

Stefan Sommer: Túlzás nélkül állíthatom, hogy nagyon kedvezően. Olyan átfogó gaming képernyő portfólióval rendelkezünk, amely minden magas igényű gaming terület számára tartalmaz megfelelő terméket. Az AOC opciók széles skáláját vonultatja fel – ilyenek például a kompetitív gaming és az e-sportok rajongói számára kifejlesztett, akár 240 Hz-es frissítési sebesség, vagy a kiváló minőségű IPS és VA panelekkel rendelkező ívelt képernyők, amelyek a nyitott világú RPG játékok rajongói számára nyújtanak kifejezetten magával ragadó játékélményt. Összefoglalva tehát: gyakorlatilag minden speciális gamer igényhez képesek vagyunk a tökéletes képernyőt biztosítani.

 

Mit jelentett az Ön számára a gamescom 2018?

Stefan Sommer: az idén több mint 370 000 látogatót vonzó gamescom a legjobb bizonyíték arra, hogy a gaming immár a társadalmak állandó tényezőjévé vált. A videojátékosok száma világszerte rohamosan nő és 2020-ra várhatóan eléri a 2,6 milliárd főt, valamint egyben hatalmas méretű közönségsporttá is vált, így tehát nem meglepő, hogy az ilyen gaming vásárok látogatottsága is folyamatosan nő.

 

 

 

A gémereket és a szakmai látogatókat lenyűgözték az innovációink. Különösen prémium AGON terméksorozatunk legújabb tagjai – az AGON 3 modellek iránt érdeklődtek sokan. Mindkét modell 27 hüvelykes, ívelt QHD monitor, sportosan karcsú, futurisztikus és díjnyertes dizájnnal. Az AG273QCX modell FreeSync 2 HDR, VESA DisplayHDR™ 400 támogatással, 1 ms MPRT válaszidővel és 144 Hz-es frissítési sebességgel, míg az AG273QCG modell G-SYNC támogatással, 1 ms GtG válaszidővel és 165
Hz
frissítési sebességel rendelkezik.


 

 

Melyek azok a termékek, amelyek különösen sikeressé teszik az AOC vállalatot a gaming szektorban?

Stefan Sommer: ahol az AOC valóban megcsillantja prémium gaming monitorait: az AGON terméksorozat. Ezek a felső kategóriás képernyők 24 és 35 hüvelyk közötti méretűek és 120 Hz-től egészen a verseny szintű 240 Hz frissítési sebességgel rendelkeznek, így ideálisak a gyors tempójú FPS játékokhoz is. A Nvidia G-SYNC vagy
AMD
FreeSync támogatással rendelkező, szupergyors válaszidejű és ultra alacsony input lag-el rendelkező AGON terméksorozat azokat a gémereket célozza meg, akik komolyan gondolják a játékot. Ezek a modellek robusztusak de mégis lenyűgöző dizájnnal rendelkeznek és tele vannak pakolva olyan intelligens funkciókkal, mint a Shadow Control, a headset tartó és az állítható magasságú és helyzetjelzőkkel ellátott lábazat!


 

 

 

Az AOC hogyan vesz részt a gaming közösségben?

Stefan Sommer: Az AOC számára évek óta fontos, hogy világszerte közel legyen a gaming közösséghez. Együttműködünk e-sport csapatokkal, gaminghez kapcsolódó szervezetekkel és számos globális, országos és regionális eseménnyel. Januárban az AOC partnerséget kötött a G2 Esports-szal, amely világszerte az egyik legerősebb és legsikeresebb e-sport szervezetek egyike. A neves professzionális játékos, Carlos ‘ocelot’ Rodriguez által 2013-ban alapított G2 Esports számos nemzetközi e-sport eseményen elért meggyőző pályarekordjaival gyorsan beférkőzött az európai játékosok titánjai közé és sok-sok győzelemmel rendelkezik. Mivel a termékeinket a gémerek számára és velük együtt fejlesztjük, a partnerség kiemelten fontos számunkra. Örömmel támogatunk kisebb helyi eseményeket és
LAN
partikat is, valamint tájékoztatjuk a szélesebb közönséget is a gaming előnyeiről.