Szerver/Üzlet
sulaki - 2018-01-12
Nem csak egy dokumentumkezelő vállalat vagyunk, nyilatkozták
Sikeres évet zárt 2017-ben a Xerox. A vállalat vezérigazgatója, Jeff Jacobson szerint a tavaly bevezetett 29, felhő-kapcsolattal, termelékenységet támogató funkciókval, és tablet-szerű kezelőfelülettel felszerelt ConnectKey® kompatibilis nyomtató, illetve multifunkciós berendezés számos új üzleti lehetőséget nyitott meg előttük, aminek köszönhetően jelentősen erősödtek az A3-as és az A4-es készülékeik piaci pozíciói. „Ezzel a Xerox egy új korszakba lépett, és követve a munkahelyeket érintő változásokat, egy olyan, a mobil- és felhő technológiájú környezethez illeszkedő, applikációkhoz való hozzáféréssel rendelkező munkahelyi asszisztenciát ellátó portfóliót épített, amely alkalmazkodik a jövő elvárásaihoz, az egyre gyorsuló fejlődéshez.” – hangsúlyozta a vezérigazgató.
Hozzátette az elmúlt évben a Xerox jelentős lépést tett afelé, hogy mindenkinek gyökeresen új élményt jelentsen a dokumentumkezelési feladatok menedzselése, miután olyan berendezéseket vezettek be a piacra, amelyeket a felhasználók személyre szabhatóan, az egyéni elvárásaiknak megfelelően használhatnak, akárcsak az okostelefonjaikat.
Ezzel együtt Jacobson az eredményes termékváltás fontos elemének tartja az alkalmazásfejlesztés ösztönzését is. A vállalatnál pedig minden támogatást meg is adnak a partnereinek ahhoz, hogy testreszabott alkalmazásokat fejlesszenek, amelyek leegyszerűsítik a dokumentumkezelési folyamatokat, optimalizálják a munkameneteket, és hatékonyabbá teszik a működést. A Xerox, a rendszerintegrátorok és más Xerox partnerek által létrehozott, jelenleg több mint ötven alkalmazás a Xerox App. Gallery-ben érhető el, az egyéni igények kiszolgálására alkalmas alkalmazások pedig a Xerox App Studio segítségével fejleszthetőek tovább.
„A digitalis átállás felpörgetésével a Xerox immár végérvényesen új szintre lépett, és a hagyományos, szkennelési, másolási, nyomtatási szolgáltatásokat nyújtó dokumentumkezelő cégből olyan vezető technológiai vállalattá vált, amely megújítja a kapcsolattartás, a kommunikáció és a munkavégzés módját bárhol a világban akár a nagyvállalatokat, akár a kis – és középvállalkozásokat tekintve.” – hangsúlyozta Jeff Jacobson.
Hozzátette az elmúlt évben a Xerox jelentős lépést tett afelé, hogy mindenkinek gyökeresen új élményt jelentsen a dokumentumkezelési feladatok menedzselése, miután olyan berendezéseket vezettek be a piacra, amelyeket a felhasználók személyre szabhatóan, az egyéni elvárásaiknak megfelelően használhatnak, akárcsak az okostelefonjaikat.
Ezzel együtt Jacobson az eredményes termékváltás fontos elemének tartja az alkalmazásfejlesztés ösztönzését is. A vállalatnál pedig minden támogatást meg is adnak a partnereinek ahhoz, hogy testreszabott alkalmazásokat fejlesszenek, amelyek leegyszerűsítik a dokumentumkezelési folyamatokat, optimalizálják a munkameneteket, és hatékonyabbá teszik a működést. A Xerox, a rendszerintegrátorok és más Xerox partnerek által létrehozott, jelenleg több mint ötven alkalmazás a Xerox App. Gallery-ben érhető el, az egyéni igények kiszolgálására alkalmas alkalmazások pedig a Xerox App Studio segítségével fejleszthetőek tovább.
„A digitalis átállás felpörgetésével a Xerox immár végérvényesen új szintre lépett, és a hagyományos, szkennelési, másolási, nyomtatási szolgáltatásokat nyújtó dokumentumkezelő cégből olyan vezető technológiai vállalattá vált, amely megújítja a kapcsolattartás, a kommunikáció és a munkavégzés módját bárhol a világban akár a nagyvállalatokat, akár a kis – és középvállalkozásokat tekintve.” – hangsúlyozta Jeff Jacobson.