Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Mobil
Sulaki - 2017-07-01

Megoldás azoknak, akik a június 30-i határidőig nem egyeztették adataikat, és akik kártyája a törvény szerint lekapcsolásra kerül július 1-jét követően

A Telenor számára kiemelten fontos, hogy betartsa a feltöltőkártyás adategyeztetésre vonatkozó törvényi előírásokat, de ugyanakkor segítsen ügyfeleinek megtartani hívószámukat és egyenlegüket. Ezért többféle megoldást is kínálunk hívószámuk és egyenlegük visszaállítására azoknak a feltöltőkártyás ügyfeleinknek, akik a június 30-i határidőig nem egyeztették adataikat, és akik kártyája a törvény szerint lekapcsolásra kerül július 1-jét követően.

 

Június 30-án minden
SIM
kártyára, amelynek adategyeztetése nem történt meg, egy egyedi  azonosító kódot tartalmazó
SMS
érkezik. Ezzel a kóddal az ügyfelek a június 30-i határidő után is be tudnak lépni a www.telenor.hu  oldalon található online felületre, ahol új szerződést köthetnek. Az online felület július 6-tól elérhető az ügyfelek számára. Természetesen személyesen is lehetőségük van az ügyfeleknek az új szerződés megkötésére bármely Telenor üzletben. Az új szerződéssel augusztus 31-ig a korábbi feltöltőkártyás hívószám és egyenleg is visszaállítható, ezt követően 2018. február 28-ig pedig korábbi hívószámukat kaphatják vissza az ügyfelek.

 

A törvénymódosítás és a vonatkozó NMHH rendelet januári bejelentése óta jelentős erőfeszítéseket tettünk, hogy milliós nagyságrendű érintett ügyfelünket tájékoztassuk az adategyeztetésről és az ezzel járó adminisztrációs feladatokról.:

 

•             Összesen több mint 4.000.000 tájékoztató
SMS
-t küldtünk ki az ügyfeleknek az adategyeztetés menetéről.

•             Telefonos ügyintézőink rekordmennyiségű érdeklődő hívást kezeltek. Június hónapban 26%-kal több megkeresést válaszoltak meg, mint idén februárban.

•             Az adategyeztetés utolsó két hónapjában nagy rohamra számítottunk az üzleteinkben, ezért május 5-től fokozatosan 40, 80 majd 95 kiemelten forgalmas üzletben dolgozik egy vagy két hostess napi 8 órában, és segítenek az adatok egyeztetésében.

•             Az elmúlt hetekben és ezen a hétvégén több mint 250 irodai dolgozónk segít az üzleteinkben önkéntes munka keretében.

•             Ügyfeleink jelentős része választotta az online adategyeztető felületünket, ezzel is csökkentve a személyes ügyfélszolgálat leterheltségét. Az internetes csatorna elindítása óta az összes adategyeztetés 48%-a történt online, míg 52% személyesen, az üzletekben illetve 380 postahivatalban.