Számítástechnika
sulaki - 2017-06-30
Tekintsük át az elmúlt 30 évet
Életünk emlékezetes pillanatait élénken, képek és illatok formájában tároljuk agyunkban. Az emlékek azonban az idő múlásával fakulnak, így sokszor a technológiát hívjuk segítségül, ha nosztalgiázni szeretnénk örömteli eseményeinkről. Fényképeket nézegetünk a telefonunkon vagy a számítógépünkön, és kamerával rögzítjük az élményeket. Agyunk működése máig kiismerhetetlen, hiszen hiába képes 2,5 petabyte1 (2,5 millió gigabyte) tárolására, megesik, hogy azt sem tudjuk felidézni, mit ettünk tegnap ebédre. Kütyüktől vagy laptopoktól viszont kifogástalan memóriát várunk el, amelynek biztosításában a Kingston Technology már 30 éve élen jár. Memóriáink ennyi idő elteltével is remekül szolgálnak, és az évek múlásával egyre jobb minőséget képviselnek.
Tekintsük át az elmúlt 30 évet, a cégalapítástól a gamer perifériák gyártásáig!
A Kingston-sztori
Mindenki szívesen hall sikersztorikról. Inspiráló arról olvasni, hogy emberek és üzletágak hogyan nőnek és fejlődnek – és változtatják meg maguk körül a világot. Ilyen történet a Kingstoné is. 30 évvel ezelőtt két mérnök, David Sun és John Tu megalkották az első sima, soros memóriamoduljukat, amellyel együtt életre hívták a Kingston Technology-t. Vállalatunk mostanra a világ vezető memóriagyártójává nőtte ki magát, és közel 3000 munkatársunkkal azon dolgozunk, hogy az emlékeket biztonságosan és minél hosszabb ideig tudjuk tárolni.
Minden egy memóriamodullal indult
A számítógépek elterjedésével nagy igény mutatkozott a memóriachipek iránt, 1992-ben az Inc. Magazin a leggyorsabban növekvő vállalatként jellemezte a Kingstont. Nemsokára az Egyesült Államok 500 legnagyobb magánvállalata között találtuk magunkat, 1995-ben pedig éves eladásaink meghaladták az 1,3 milliárd dollárt. A sikereken felbuzdulva a világ legnagyobb memóriagyártójaként az Egyesült Királyságban megnyitottuk európai központunkat.
A Kingstonnál minden mérföldkövet a munkatársakkal elért közös sikerként tartunk számon. Egyik legfontosabb értékünk, hogy munkatársainkra befektetésként tekintünk, és folyamatos fejlődésre, új ötletekre ösztönözzük őket. A megbecsülésnek és a közös eredményeknek köszönhetően munkatársaink nagy része már 10-20 éve dolgozik a vállalatnál.
Kezdeti lendületünkből semmit sem veszítettünk, újabb és újabb mérföldköveket érünk el ma is. 2006-ban az új DIMM-mel átléptük a 16
Gamerek a célkeresztben
Miután megalapítottuk az iparág egyik legfejlettebb memória tesztközpontját, és megnyitottuk a világ legnagyobb memóriamodul-gyártóközpontját Kínában, a Kingston új terület felé vette az irányt. Megszületett a HyperX almárkánk, és vele együtt az elsősorban játékosok és esport rajongók számára gyártott termékeink. A gamerek körében gyorsan népszerűvé váltak ezek az eszközök, hisz a fejlesztők maguk is játékosok, és saját tapasztalataik alapján alkotnak meg minden részletet. Ennek köszönhetően közel 5 évvel ezelőtt megérkezett az első gamer fejhallgatónk, a HyperX Cloud. Mára a Cloud Stinger fejhallgató a hobbi gamerek, a Revolver és Revolver S a profi FPS játékosok kedvence lett.
A gamer perifériák gyártása mellett 2017 februárjában bemutattuk a piac legnagyobb kapacitású USB-meghajtóját, a 2
Tekintsük át az elmúlt 30 évet, a cégalapítástól a gamer perifériák gyártásáig!
A Kingston-sztori
Mindenki szívesen hall sikersztorikról. Inspiráló arról olvasni, hogy emberek és üzletágak hogyan nőnek és fejlődnek – és változtatják meg maguk körül a világot. Ilyen történet a Kingstoné is. 30 évvel ezelőtt két mérnök, David Sun és John Tu megalkották az első sima, soros memóriamoduljukat, amellyel együtt életre hívták a Kingston Technology-t. Vállalatunk mostanra a világ vezető memóriagyártójává nőtte ki magát, és közel 3000 munkatársunkkal azon dolgozunk, hogy az emlékeket biztonságosan és minél hosszabb ideig tudjuk tárolni.
Minden egy memóriamodullal indult
A számítógépek elterjedésével nagy igény mutatkozott a memóriachipek iránt, 1992-ben az Inc. Magazin a leggyorsabban növekvő vállalatként jellemezte a Kingstont. Nemsokára az Egyesült Államok 500 legnagyobb magánvállalata között találtuk magunkat, 1995-ben pedig éves eladásaink meghaladták az 1,3 milliárd dollárt. A sikereken felbuzdulva a világ legnagyobb memóriagyártójaként az Egyesült Királyságban megnyitottuk európai központunkat.
A Kingstonnál minden mérföldkövet a munkatársakkal elért közös sikerként tartunk számon. Egyik legfontosabb értékünk, hogy munkatársainkra befektetésként tekintünk, és folyamatos fejlődésre, új ötletekre ösztönözzük őket. A megbecsülésnek és a közös eredményeknek köszönhetően munkatársaink nagy része már 10-20 éve dolgozik a vállalatnál.
Kezdeti lendületünkből semmit sem veszítettünk, újabb és újabb mérföldköveket érünk el ma is. 2006-ban az új DIMM-mel átléptük a 16
GB
-os memóriatárolás korlátját, és elindítottuk a vezeték nélküli tárolást. Ahogy a
DRAM
memória úgy az
SSD
piac is erős területünknek számít, ahol a második third-party gyártóként szerepel vállalatunk, világszerte pedig a globális
SSD
csatorna 16%-át birtokoljuk. 2016-ban felvásároltuk az IronKey
USB
technológiáját, és megalkottuk az első teljesen biztonságos, 100%-os adatvédelemmel ellátott USB-meghajtót 128 bites (később 256 bites)
hardveres
titkosítással.
Gamerek a célkeresztben
Miután megalapítottuk az iparág egyik legfejlettebb memória tesztközpontját, és megnyitottuk a világ legnagyobb memóriamodul-gyártóközpontját Kínában, a Kingston új terület felé vette az irányt. Megszületett a HyperX almárkánk, és vele együtt az elsősorban játékosok és esport rajongók számára gyártott termékeink. A gamerek körében gyorsan népszerűvé váltak ezek az eszközök, hisz a fejlesztők maguk is játékosok, és saját tapasztalataik alapján alkotnak meg minden részletet. Ennek köszönhetően közel 5 évvel ezelőtt megérkezett az első gamer fejhallgatónk, a HyperX Cloud. Mára a Cloud Stinger fejhallgató a hobbi gamerek, a Revolver és Revolver S a profi FPS játékosok kedvence lett.
A gamer perifériák gyártása mellett 2017 februárjában bemutattuk a piac legnagyobb kapacitású USB-meghajtóját, a 2
TB
tárhelyű DT ULTIMATE GT-t. Mérföldköveink tárházát
a jövőben is nagyszerű elemekkel bővítjük: az év hátralévő részében fontos bejelentések várhatók újdonságokról, amelyeknek az esport közösség tagjai is örülhetnek majd.