Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
sulaki - 2017-05-26

A program, amelynek hatálya Magyarországon eddig csak fizikai árukcikkekre terjedt ki, mostantól szolgáltatásokra (például, design, oktatás, fotó), jegyekre (koncert, show-műsorok, sportesemények), és utazással (kirándulások, repülőjegyek, hotel foglalások stb.) kapcsolatos tételekre is érvényessé válik

A PayPal bejelentette, hogy kibővíti eladóvédelmi programját Magyarországon. A program védelmet kínál a kereskedőknek arra az esetre, ha a vételárat jogtalan tranzakcióval, például egy hackerek által feltört számláról fizetik, vagy ha a vásárló azt állítja, nem kapta meg a megrendelt tételt. Ezekben az esetekben a PayPal Eladóvédelmi Program (PayPal Seller Protection) a hatálya alá eső tranzakciók teljes összegére kiterjedően biztosítja az eladó felet.

 

A program, amelynek hatálya Magyarországon eddig csak fizikai árukcikkekre terjedt ki, mostantól szolgáltatásokra (például, design, oktatás, fotó), jegyekre (koncert, show-műsorok, sportesemények), és utazással (kirándulások, repülőjegyek, hotel foglalások stb.) kapcsolatos tételekre is érvényessé válik.

 

A PayPal Eladóvédelemi Program fokozott védelmet kínál a fizetési platformunkat használó kereskedőknek. A felhasználói visszajelzések alapján bevezetett új szabályozás lehetővé teszi, hogy mostantól már a szolgáltatások és immateriális árucikkek kereskedelmével foglalkozó magyar vállalkozások és szabadúszók is kisebb kockázattal értékesíthessenek az interneten, ami további teret nyithat számukra a nemzetközi e-kereskedelemben rejlő lehetőségek kiaknázására. Fontos megjegyezni, hogy a frissített eladóvédelemi program újabb fontos elem azon törekvéseink sorában (pl. Vásárlóvédelmi Program, Visszaküldési Garancia), amelyek célja az e-kereskedelembe vetett általános bizalom növelése” - mondta el Matt Komorowski, a PayPal észak- és közép-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója.

 

Az Accenture nemzetközi tanácsadó vállat legfrissebb jelentése szerint 2014 és 2020 között 29,3%-os összetett éves növekedési rátával a határokon átnyúló e-kereskedelem a
B2C
-kereskedelem kulcsfontosságú növekedési motorjává válik[1]. A határokon átnyúló értékesítés egyik legnépszerűbb kategóriája az utazás (jegyek, szállás, útikalauzok stb.), amely az összes értékesített áruk és szolgáltatások 26%-át teszi ki.

 

A kiterjesztett eladóvédelem új perspektívát nyithat meg a magyar vállalkozások előtt, ugyanis a program segítségével a magyar kereskedők a világ több mint 200 piacán fokozott biztonsággal értékesíthetnek.

 

 

 

[1]Accenture.com, Ivan Chan: Cross-border eCommerce, 2016.