Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Számítástechnika
sulaki - 2017-05-25

  Olyan, kategóriájában egyedi vállalati bot, amely ismert üzenetküldő applikációkon keresztül segíti a felhasználókat

Elkészült a Wanda, a Unit4 vállalati asszisztense. A Unit4 Business World vállalatirányítási rendszer 2017. tavaszán kijött frissítése már tartalmazza a megoldást. Wanda, az önirányító vállalati megoldás egy fontos állomás a Unit4 szoftvereinek fejlődésében.

 

A felhasználói élmény növelése érdekében a digitális asszisztens beépül a felhasználók által választott alkalmazásba, hozzáférhető így Skype, Slack vagy Facebook Messengeren keresztül is. Wanda egy egyszerűen kezelhető hozzáférést biztosít a Unit4 Business World vállalatirányítási rendszerében tárolt adatokhoz, intelligens és a szövegösszefüggések alapján alapon olyan megoldásokat ajánl és végez el, amelyek segítik a felhasználókat a rutin jellegű feladatok gyors elvégzésében.

 

Wandafelhő szolgáltatásként is elérhető és intelligenciájának köszönhetően nem szükséges hozzá felhasználó tréningeket tartani. Proaktívan segíti a munkatársakat automatizálni, priorizálni és elvégezni repetitív feladatokat – mindezt a korábban ráfordított idő töredéke alatt. A Unit4 digitális asszisztense egyedülálló módon biztosít lehetőséget a felhasználók számára, hogy úgy kommunikáljanak a vállalatirányítási rendszerrel mintha a saját kollégájukkal dolgoznának együtt: chaten keresztül. Wanda képes akár több különböző témában is segíteni egy beszélgetésen belül, és így a munkavállalók, a vállalairányítási rendszerbe való bejelentkezés nélkül használnják az abban tárolt információkat.

 

 

Wanda a Unit4 People Platformjára épül, arra a motorra, ami az önirányító vállalati alkalmazásokat működteti, továbbá a Microsoft Azure-ból történő kiszolgálást is támogatja. A ma elérhető lehető legkorszerűbb elemző és gépi tanulási technológiát beépítése biztosítja a vállalati felhasználók számára a hatékony együtműködést a vállalat informatikai rendszerével. A Unit4 használja a Microsoft által fejlesztett Language Understanding Intelligent Service (LUIS) megoldást is, így Wanda képes értelmezni az azon a nyelven feltett kérdéseket, amelyet a felhasználó beszél.

 

A Wanda mögött álló fejlesztés olyan piacvezető megoldást képvisel, amelyre a jövőben 5 további digitális asszisztens készül a Unit4-nál:

  • HR asszisztens – önkiszolgáló HR jellegű munkavállalói feladatok elvégzésének támogatására, mint például a szabadságigénylés vagy a bérlapok lekérése,
  • Beszerzési asszisztens – segítség a megfelelő termékek és szállítók megtalálásához, igények feladása és beszerzések jóváhagyásának menedzselésére.
  • Jelenléti asszisztens – automatikus jelenléti íveket generáló rendszer, amely
    GPS
    és beacon alapú helyzetmeghatározást és más adatfolyamokat használó megoldás
  • Utazási asszisztens – Utazási igényeket kiállító valamint azok elfogadását menedzselő megoldás, amely utazási szokásokon és preferenciákon alapul. A költségeket automatikusan továbbítja a számlafelismerő technológia által.
  • Jóváhagyási asszisztens – figyelmezteti és emlékezteti a menedzsereket a feladatok elfogadásáról és kiemeli azokat a fontos feladatokat, amelyek határideje kritikus.
 

“A piacon jelenleg elérhető legsegítőkészebb
ERP
megoldást hoztuk létre, amely az önirányító digitalis asszisztens segítségével új szintet hoz a felhasználói élménybe: beszélgetés alapú segítséget nyújt.” mondta Stephan Sieber, a Unit4 vezérigazgatója. “A Microsoft széles körű fogyasztói tapasztalatai révén az élen jár a platform szállítók körébe. A segítségükkel képesek vagyunk populárissá tenni ezeket a komplex technológiákat már a vállalatok számára is. Tapasztalataink hozzásegítenek bennünket ahhoz, hogy segítsük a munkavállalók produktivitását támogatni, hogy értéket teremtsenek a saját maguk és a vállalat számára egyaránt. A beszélgetés alapú digitalis asszisztens megoldás elterjedése kiegészítve a gépi tanulás lehetőségével alapjaiban lesz képes megváltoztatni azt, ahogyan a vállalati
szoftverek
segítik a munkavállalók mindennapjait.”

 

“Wanda képes arra, hogy forradalmasítsa a könyvelési automatizációt és a felhasználói élményt. Emlékeztetőket küld és asszisztenciát biztosít az automatizált feladatokra, melynek segítségével képesek vagyunk minimalizálni a bürokratikus feladatok számát az egyetemi oktatók számára.” mondta Ian Sibbald a Cranfield Egyetem pénzügyi igazgatója. “Ahogy a McKinsey & Company is megmondta: a technológia a munkavállalók feladatainak 45%-át lesz képes automatizálni – az elkövetkező években megtapasztalhatjuk, ahogy a Wanda technológia mindezt átülteti a valóságba.