Autó
sulaki - 2017-05-25
A megbízhatósági és ügyfél-elégedettségi felméréseken rendszerint élen végző Toyota, idén is Ichiban díjjal tüntette ki 45 kiválóan teljesítő európai márkakereskedését
A megbízhatósági és ügyfél-elégedettségi felméréseken rendszerint élen végző Toyota, idén is Ichiban díjjal tüntette ki 45 kiválóan teljesítő európai márkakereskedését. A magyarországi díjazott - immáron második alkalommal - a budakeszi központ mellett székesfehérvári és pilisvörösvári telephelyekkel is rendelkező Toyota Mayer lett.
A Toyota a belgiumi Antwerpenben megrendezett ünnepségen jelentette be a 2017-es ‘Ichiban’ Európai Ügyfél Ajánlási Díj győzteseinek nevét. Az ‘Ügyfél az első’ filozófia a kezdetek óta a Toyota szemléletének legfontosabb eleme. Ez az alapelv vezérelte azt a 45 európai márkakereskedést is, amelyek az ügyfelek ajánlása és üzleti eredményeik alapján elnyerték e kitüntetést, ami az értékesítésben és a vevőszolgálati tevékenységekben mutatott kiválóságukat díjazza. Idén több olyan márkakereskedés is szerepelt a győztesek listáján, amelyek az elmúlt 11 évben már több alkalommal is a legkiválóbbak közé kerültek, köztük a magyarországi Toyota Mayer, amely 2014 után idén másodszor örülhetett a rangos elismerésnek.
Dr. Johan van Zyl, a Toyota Motor Europe elnök-vezérigazgatója is ezt az ügyfélközpontú filozófiát emelte ki üdvözlő beszédében, amikor a díjátadó ünnepségen köszöntötte a legjobb teljesítményt nyújtó márkakereskedések képviselőit: “Önök bebizonyították, hogyan eredményez üzleti sikert ’Ügyfél az első’ szemléletünk. A Toyota arra törekszik, hogy minden európai piacán első legyen az ügyfelek ajánlotta márkák között. Ehhez az a legfontosabb, hogy ügyfeleink szívében és gondolataiban is első helyre kerüljünk.”
Összesen 2300 európai márkakereskedés vett részt az értékelésen, amelynek során felmérték, mennyire elégedettek ügyfeleik, és hogy milyen üzleti teljesítményt nyújtanak. A legjobbak meghívást kaptak, hogy a Toyota európai csúcsvezetőivel együtt ünnepelhessék meg sikeres szereplésüket.
„Az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása vállalatunk alapfilozófiája, amelyet az olyan nem kis kihívást jelentő időszakokban sem szabad szem előtt tévesztenünk, mint a tavalyi év, amikor a hazai Toyota értékesítések közel 50%-os növekedése komoly terhet rótt márkakereskedői hálózatunkra.
Gratulálunk a Toyota Mayer márkakereskedések minden munkatársának, akik a szigorú Ichiban értékelési rendszerünk alapján 2016-ban a legjobb eredményt érték el a hazai Toyota márkakereskedői hálózatban. – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója.
„Az ügyfélelégedettség az a terület ahol sohasem dőlhetünk hátra, ahol mindig nyílik lehetőség a fejlődésre, ügyfeleink még magasabb színvonalú kiszolgálására. Talán élsportolói múltunkra alapul az a szellemiség és versenyszellem, amelynek okán ezen a területen is igyekszünk a legjobbaknak bizonyulni, és hatalmas büszkeség számunkra, hogy a Toyota 2014 után immáron második alkalommal ismeri el európai szinten is az ezen a területen tett következetes erőfeszítéseinket. Külön öröm számunkra, hogy az idei évben az első helyen végző budakeszi telephelyünk mellett székesfehérvári telephelyünk is bekerült az öt legjobb hazai márkakereskedés közé.” – avat be Mayer Imre, a Toyota Mayer tulajdonos ügyvezetője.
A Toyota Motor Europe NV/SA (TME) felügyeli a Toyota és Lexus járművek, alkatrészek és tartozékok nagykereskedelmi értékesítését és marketingjét, illetve irányítja a Toyota európai gyártási és tervezési tevékenységeit. A Toyota mintegy 20.000 embernek ad közvetlen módon munkát Európában, ahol 1990 óta több mint 9 milliárd Eurót fektetett be. A Toyota európai tevékenységeit 56 országban tevékenykedő 30 nemzeti kereskedelmi és marketingvállalatból álló hálózat, összesen mintegy 3.000 kereskedő és kilenc gyártólétesítmény támogatja. 2016-ban a Toyota 928.488 Toyota és Lexus járművet értékesített Európában
A Toyota a belgiumi Antwerpenben megrendezett ünnepségen jelentette be a 2017-es ‘Ichiban’ Európai Ügyfél Ajánlási Díj győzteseinek nevét. Az ‘Ügyfél az első’ filozófia a kezdetek óta a Toyota szemléletének legfontosabb eleme. Ez az alapelv vezérelte azt a 45 európai márkakereskedést is, amelyek az ügyfelek ajánlása és üzleti eredményeik alapján elnyerték e kitüntetést, ami az értékesítésben és a vevőszolgálati tevékenységekben mutatott kiválóságukat díjazza. Idén több olyan márkakereskedés is szerepelt a győztesek listáján, amelyek az elmúlt 11 évben már több alkalommal is a legkiválóbbak közé kerültek, köztük a magyarországi Toyota Mayer, amely 2014 után idén másodszor örülhetett a rangos elismerésnek.
Dr. Johan van Zyl, a Toyota Motor Europe elnök-vezérigazgatója is ezt az ügyfélközpontú filozófiát emelte ki üdvözlő beszédében, amikor a díjátadó ünnepségen köszöntötte a legjobb teljesítményt nyújtó márkakereskedések képviselőit: “Önök bebizonyították, hogyan eredményez üzleti sikert ’Ügyfél az első’ szemléletünk. A Toyota arra törekszik, hogy minden európai piacán első legyen az ügyfelek ajánlotta márkák között. Ehhez az a legfontosabb, hogy ügyfeleink szívében és gondolataiban is első helyre kerüljünk.”
Összesen 2300 európai márkakereskedés vett részt az értékelésen, amelynek során felmérték, mennyire elégedettek ügyfeleik, és hogy milyen üzleti teljesítményt nyújtanak. A legjobbak meghívást kaptak, hogy a Toyota európai csúcsvezetőivel együtt ünnepelhessék meg sikeres szereplésüket.
„Az ügyfelek legmagasabb színvonalú kiszolgálása vállalatunk alapfilozófiája, amelyet az olyan nem kis kihívást jelentő időszakokban sem szabad szem előtt tévesztenünk, mint a tavalyi év, amikor a hazai Toyota értékesítések közel 50%-os növekedése komoly terhet rótt márkakereskedői hálózatunkra.
Gratulálunk a Toyota Mayer márkakereskedések minden munkatársának, akik a szigorú Ichiban értékelési rendszerünk alapján 2016-ban a legjobb eredményt érték el a hazai Toyota márkakereskedői hálózatban. – fogalmaz László Richárd, a Toyota Central Europe Magyarországért felelős igazgatója.
„Az ügyfélelégedettség az a terület ahol sohasem dőlhetünk hátra, ahol mindig nyílik lehetőség a fejlődésre, ügyfeleink még magasabb színvonalú kiszolgálására. Talán élsportolói múltunkra alapul az a szellemiség és versenyszellem, amelynek okán ezen a területen is igyekszünk a legjobbaknak bizonyulni, és hatalmas büszkeség számunkra, hogy a Toyota 2014 után immáron második alkalommal ismeri el európai szinten is az ezen a területen tett következetes erőfeszítéseinket. Külön öröm számunkra, hogy az idei évben az első helyen végző budakeszi telephelyünk mellett székesfehérvári telephelyünk is bekerült az öt legjobb hazai márkakereskedés közé.” – avat be Mayer Imre, a Toyota Mayer tulajdonos ügyvezetője.
A Toyota Motor Europe NV/SA (TME) felügyeli a Toyota és Lexus járművek, alkatrészek és tartozékok nagykereskedelmi értékesítését és marketingjét, illetve irányítja a Toyota európai gyártási és tervezési tevékenységeit. A Toyota mintegy 20.000 embernek ad közvetlen módon munkát Európában, ahol 1990 óta több mint 9 milliárd Eurót fektetett be. A Toyota európai tevékenységeit 56 országban tevékenykedő 30 nemzeti kereskedelmi és marketingvállalatból álló hálózat, összesen mintegy 3.000 kereskedő és kilenc gyártólétesítmény támogatja. 2016-ban a Toyota 928.488 Toyota és Lexus járművet értékesített Európában