Autó
sulaki - 2017-04-19
Az új modell a Lexus zászlóshajó-kupéjaként új korszakot nyit a luxusmárka történetében
Make Your Mark, azaz Mutasd meg, ki vagy! – szólítja fel az embereket a nemzetközi zenei producer, Mark Ronson a világ vezető prémium hibrid autógyártója, a Lexus új kampányában. Jude Law után újabb világsztárt igazolt le a hazánkban az elmúlt években szárnyaló, tavaly és idén is kétszámjegyű növekedést produkáló Lexus, egyértelműen jelezve, hogy a márka célul tűzte ki, hogy Amerika és Ázsia után Európában is a legismertebb és legelismertebb luxusgyártók között számoljanak vele.
A Toyota prémium márkája, a Lexus bejelentette, hogy a többszörös díjnyertes zenei producer, Mark Ronson is kreatív résztvevője az új LC bemutató kampányának. Az új modell a Lexus zászlóshajó-kupéjaként új korszakot nyit a luxusmárka történetében, így a kampány címe találóan ‘Make Your Mark’, azaz ‘Mutasd meg, ki vagy!’. Ronson részvétele világosan jelzi a Lexus törekvését, hogy a márka lenyűgöző élményeket teremtsen a zene, a művészet és a technológia világában. Ugyanez volt a célja a 2015-ben Jude Law szereplésével futó ‘RX Életérzés’ kampánynak is, amely egy interaktív színházi produkcióval ültette az autó volánjához a nézőket, hogy átéljék, milyen érzés egy filmsztár bőrébe bújni. A következő hat hónap során a Make Your Mark kampány izgalmas tartalmakkal és csodálatos élményekkel várja a vásárlókat és a márka rajongóit.
“Mindig is szerettem újító szellemű és különleges partnerekkel dolgozni – legyen szó akár zenészekről, akár más területek képviselőiről. Amikor bemutatták nekem a kampány alapötletét, és megláttam az új LC-t, amely új dimenziót nyit a Lexus márka számára, azonnal érdekelni kezdett ez az új dolog. Lenyűgözött az ötlet, hogy a zene eszközeivel ragadjuk meg és fejezzük ki az autó hangulatát.” – mesél Mark Ronson a kampányról.
Az LC dizájnja rendkívül hasonló az LF-LC tanulmányautó formatervéhez: nem véletlen, hogy mindkettő elnyerte az EyesOn Design Díjat. Az LC ékesen példázza a Lexus járműfejlesztési kultúrájának evolúcióját, amelynek fontos része, hogy a dizájner- és mérnökcsapatok szoros együttműködésével olyan káprázatos autó születik, amely messze túlszárnyalja a várakozásokat.
“Mark Ronson egy kultikus zenei producer, akinek része volt az évtized legnagyobb slágereinek megalkotásában, így nála megfelelőbb partnert el sem tudtunk volna képzelni a ‘Make Your Mark’ kampányhoz. A Lexus LC a márka új korszakának kezdetét szimbolizálja, amelynek lényege a tervezés és a dizájn szinergiája. És ki más jelképezhetné ezt jobban, mint Mark, aki hihetetlen teljesítményével és együttműködő készségével meghatározó módon járult hozzá a világ zenei kincsének gyarapításához?” – kommentálja a Lexus és Mark Ronson együttműködését Alain Uyttenhoven, a Lexus Europe vezetője.
A Toyota prémium márkája, a Lexus bejelentette, hogy a többszörös díjnyertes zenei producer, Mark Ronson is kreatív résztvevője az új LC bemutató kampányának. Az új modell a Lexus zászlóshajó-kupéjaként új korszakot nyit a luxusmárka történetében, így a kampány címe találóan ‘Make Your Mark’, azaz ‘Mutasd meg, ki vagy!’. Ronson részvétele világosan jelzi a Lexus törekvését, hogy a márka lenyűgöző élményeket teremtsen a zene, a művészet és a technológia világában. Ugyanez volt a célja a 2015-ben Jude Law szereplésével futó ‘RX Életérzés’ kampánynak is, amely egy interaktív színházi produkcióval ültette az autó volánjához a nézőket, hogy átéljék, milyen érzés egy filmsztár bőrébe bújni. A következő hat hónap során a Make Your Mark kampány izgalmas tartalmakkal és csodálatos élményekkel várja a vásárlókat és a márka rajongóit.
“Mindig is szerettem újító szellemű és különleges partnerekkel dolgozni – legyen szó akár zenészekről, akár más területek képviselőiről. Amikor bemutatták nekem a kampány alapötletét, és megláttam az új LC-t, amely új dimenziót nyit a Lexus márka számára, azonnal érdekelni kezdett ez az új dolog. Lenyűgözött az ötlet, hogy a zene eszközeivel ragadjuk meg és fejezzük ki az autó hangulatát.” – mesél Mark Ronson a kampányról.
Az LC dizájnja rendkívül hasonló az LF-LC tanulmányautó formatervéhez: nem véletlen, hogy mindkettő elnyerte az EyesOn Design Díjat. Az LC ékesen példázza a Lexus járműfejlesztési kultúrájának evolúcióját, amelynek fontos része, hogy a dizájner- és mérnökcsapatok szoros együttműködésével olyan káprázatos autó születik, amely messze túlszárnyalja a várakozásokat.
“Mark Ronson egy kultikus zenei producer, akinek része volt az évtized legnagyobb slágereinek megalkotásában, így nála megfelelőbb partnert el sem tudtunk volna képzelni a ‘Make Your Mark’ kampányhoz. A Lexus LC a márka új korszakának kezdetét szimbolizálja, amelynek lényege a tervezés és a dizájn szinergiája. És ki más jelképezhetné ezt jobban, mint Mark, aki hihetetlen teljesítményével és együttműködő készségével meghatározó módon járult hozzá a világ zenei kincsének gyarapításához?” – kommentálja a Lexus és Mark Ronson együttműködését Alain Uyttenhoven, a Lexus Europe vezetője.