Mobil
sulaki - 2017-04-06
Az ICERTIAS Best Buy Award felmérésében a válaszadókat arról kérdezték, hogy a magyar piacon megjelenő adott termékekről vagy szolgáltatási kategóriákról szerzett saját tapasztalataik alapján melyekről gondolják, hogy megfelelő értéket kaptak pénzükért, vagyis melyeknek volt a legjobb ár-érték arányuk.
„A Vodafone-nál azt gondoljuk, hogy minden egyes ügyfelünk különleges, így olyan figyelemmel igyekszünk kiszolgálni őket, mintha a családtagjaink lennének. Köszönjük ügyfeleinknek, hogy ezzel az elismeréssel megerősítettek bennünket abban a törekvésünkben, hogy a legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki őket.” – mondta Révész Balázs, a Vodafone Magyarország szegmens marketing igazgatója.
Az ICERTIAS Best Buy Award felmérésében a válaszadókat arról kérdezték, hogy a magyar piacon megjelenő adott termékekről vagy szolgáltatási kategóriákról szerzett saját tapasztalataik alapján melyekről gondolják, hogy megfelelő értéket kaptak pénzükért, vagyis melyeknek volt a legjobb ár-érték arányuk.
A felmérés eredménye szerint az ár-érték arány alapján a magyar mobilszolgáltatók közül a fogyasztók véleménye alapján a Vodafone került az első helyre.
A felmérés közel 50 különböző területet vizsgált: a kiskereskedelmet, az élelmiszereket, lábbeliket, ruházati cikkeket, kozmetikumokat, háztartási felszereléseket, valamint telekommunikációs és pénzügyi szolgáltatókat. A megkérdezettek nyitott kérdésekre válaszolva szabadon választhattak a termékgyártók és a szolgáltatók közül, amikor megadták preferenciáikat.
Az ICERTIAS Best Buy Award felmérés szerint mind a belföldi, mind a külföldi márkák jól teljesítettek.
A mobilszolgáltatók között legtöbbet említett Vodafone mellett a Tesco (külföldi szupermarket-lánc), Soproni (sör), Riska (tej), a Vénusz (étolaj), a Toyota (családi autók), az ERSTE (banki-pénzügyi intézetek), a Nescafé (instant kávé), a Samsung (háztartásitermékek), a Tibi (csokoládé), az Univer (Majonéz), a Colgate (fogkrém), a Theodora (ásványvíz) és a Carte d’Or (jégkrém) szintén az első helyezést érte el a saját kategóriájában az ICERITAS Bes Buy Award felmérésen.
Az ICERTIAS Best Buy Award felmérésében a válaszadókat arról kérdezték, hogy a magyar piacon megjelenő adott termékekről vagy szolgáltatási kategóriákról szerzett saját tapasztalataik alapján melyekről gondolják, hogy megfelelő értéket kaptak pénzükért, vagyis melyeknek volt a legjobb ár-érték arányuk.
A felmérés eredménye szerint az ár-érték arány alapján a magyar mobilszolgáltatók közül a fogyasztók véleménye alapján a Vodafone került az első helyre.
A felmérés közel 50 különböző területet vizsgált: a kiskereskedelmet, az élelmiszereket, lábbeliket, ruházati cikkeket, kozmetikumokat, háztartási felszereléseket, valamint telekommunikációs és pénzügyi szolgáltatókat. A megkérdezettek nyitott kérdésekre válaszolva szabadon választhattak a termékgyártók és a szolgáltatók közül, amikor megadták preferenciáikat.
Az ICERTIAS Best Buy Award felmérés szerint mind a belföldi, mind a külföldi márkák jól teljesítettek.
A mobilszolgáltatók között legtöbbet említett Vodafone mellett a Tesco (külföldi szupermarket-lánc), Soproni (sör), Riska (tej), a Vénusz (étolaj), a Toyota (családi autók), az ERSTE (banki-pénzügyi intézetek), a Nescafé (instant kávé), a Samsung (háztartásitermékek), a Tibi (csokoládé), az Univer (Majonéz), a Colgate (fogkrém), a Theodora (ásványvíz) és a Carte d’Or (jégkrém) szintén az első helyezést érte el a saját kategóriájában az ICERITAS Bes Buy Award felmérésen.