Autó
Sulaki - 2017-03-23
A Lexus összesen 874 pontot szerzett az 1000 pontos skálán, 15 ponttal múlva felül a kategória átlagát
A J.D. Power idén 17. alkalommal készítette el Amerikában a legnevesebb luxusmárkákat vizsgáló Ügyfélszolgálati Index (CSI) felmérését, ahol a újfent a Toyota prémium márkája, a Lexus kapta a legmagasabb pontszámot az ügyfél-elégedettségre.
A J.D. Power 2017-es ügyfél-elégedettségi felmérésén a Toyota prémium márkája, a hazánkban a tavalyi évben és az idei év első negyedévében is értékesítési rekordokat döntögető Lexus összesen 874 pontot szerzett az 1000 pontos skálán, 15 ponttal múlva felül a kategória átlagát. A világ vezető prémium hibrid gyártójaként ismert Lexus így a szegmensektől függetlenül is a legmagasabb pontszámot szerezte a felmérésen.
„A Lexusnál arra törekszünk, hogy lenyűgöző élményt teremtsünk ügyfeleink számára, már jó előre megérezve és kielégítve igényeiket – mind a vásárlás pillanatában, mind pedig az ezt követő évek sorá.” - fogalmazott Jeff Bracken, a Lexus csoportszintű alelnöke és vezérigazgatója. „Szemléletünk egyik központi eleme a hibátlan ügyfélszolgálat, ezért büszkék vagyunk rá, hogy márkakereskedőink folyamatosan arra törekednek, hogy túlszárnyalják vásárlóink elvárásait.”
A 2017-es CSI felmérés azt értékeli, mennyire elégedettek az ügyfelek a márkakereskedések és a független szervizek szolgáltatásával, amikor az 1-5 éves járművek tulajdonosai és lízingelői karbantartásra vagy javításra érkeznek. A felmérés 2016 októbere és decembere között készült. A Lexus már korábban (1991-1995-ben, 1997-2001-ben, 2006-ban és 2009-2013-ban) is a legmagasabb pontszámmal végzett a J.D. Power Márkaszerviz Ügyfélelégedettségi (CSI) felmérésein.
A J.D. Power 2017-es ügyfél-elégedettségi felmérésén a Toyota prémium márkája, a hazánkban a tavalyi évben és az idei év első negyedévében is értékesítési rekordokat döntögető Lexus összesen 874 pontot szerzett az 1000 pontos skálán, 15 ponttal múlva felül a kategória átlagát. A világ vezető prémium hibrid gyártójaként ismert Lexus így a szegmensektől függetlenül is a legmagasabb pontszámot szerezte a felmérésen.
„A Lexusnál arra törekszünk, hogy lenyűgöző élményt teremtsünk ügyfeleink számára, már jó előre megérezve és kielégítve igényeiket – mind a vásárlás pillanatában, mind pedig az ezt követő évek sorá.” - fogalmazott Jeff Bracken, a Lexus csoportszintű alelnöke és vezérigazgatója. „Szemléletünk egyik központi eleme a hibátlan ügyfélszolgálat, ezért büszkék vagyunk rá, hogy márkakereskedőink folyamatosan arra törekednek, hogy túlszárnyalják vásárlóink elvárásait.”
A 2017-es CSI felmérés azt értékeli, mennyire elégedettek az ügyfelek a márkakereskedések és a független szervizek szolgáltatásával, amikor az 1-5 éves járművek tulajdonosai és lízingelői karbantartásra vagy javításra érkeznek. A felmérés 2016 októbere és decembere között készült. A Lexus már korábban (1991-1995-ben, 1997-2001-ben, 2006-ban és 2009-2013-ban) is a legmagasabb pontszámmal végzett a J.D. Power Márkaszerviz Ügyfélelégedettségi (CSI) felmérésein.