Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
sulaki - 2017-03-22

A WWF immár 11. éve rendezi meg a Föld Óráját a 60 percnyi energiatakarékossági akcióval

A Samsung Electronics Digital City (Suwon, Korea) és világszerte 51 Samsung-leányvállalat kapcsolja le a világítást egy órára és inspirálja környezetét is ugyanerre, hogy felhívja a figyelmet a klímaváltozás hatásaira és a nem egyenlő áramellátásra. A kampánnyal a Samsung a World Wildlife Fund (WWF), a Föld Órája kezdeményezését előzi meg, hogy az így munkanapra tolódó esemény csökkentse az irodák szén-dioxid-kibocsátását is.

 

A WWF immár 11. éve rendezi meg a Föld Óráját a 60 percnyi energiatakarékossági akcióval, mely mindig március utolsó szombatján, este fél kilenckor kezdődik és szintén a környezeti változásokra hívja fel a figyelmet. Szemben azonban a WWF programjával, a Samsung egy hétköznap estét választott, hogy csatlakozzon a kampányhoz, így csökkentve irodáinak szén-dioxid-kibocsátását, és ösztönözze dolgozóit arra, hogy otthon, családi körben is beszéljenek a klímaváltozásról.

 

A Samsung kampánya az új-zélandi irodából indult el az „Elektromos áram, amit megspóroltam és nélkülözőknek ajánlottam” projektnéven, melyet később ázsiai, közel-keleti, európai, afrikai, közép-és dél-amerikai illetve észak-amerikai irodák is átvettek. A megtakarított elektromos áramot a Samsung Electronics további szociális adományaival együtt Indonézia áramellátással küszködő régióiba továbbította.

 

A Samsung világításmentes kampánya megközelítőleg 8000 tonnával kevesebb szén-dioxid-kibocsátást eredményezett, ezzel egy időben pedig adományként 1400
LED
lámpást ajánlottak fel az indonéziai Pápua provinciabeli Tiom falunak. Az áramellátási problémák megszűnésével így Tiom lakosai éjszakánként biztonságosabban és szabadabban érezhetik magukat.


 

A kapcsold le a villanyt kampány egy jelentőségteljes akció, mely azt mutatja, hogy törődünk a természettel, és segíteni akarjuk az áramellátási gondokkal küzdő szomszédos országokat. Dolgozóinknak köszönhetően sikerült változást elérnünk. Továbbra is felelős nagyvállalatként olyan programokat igyekszünk majd szervezni, amelyek védik Földünket és segítenek másokon.” – mondta Soon-Sun Shim, a Samsung Fogyasztói Elégedettség Központjának vezetője.