Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Mobil
Sulaki - 2017-03-08

A CMC segítségével a felhasználók olyan funkciókat használhatnak...

A Cisco és az Ericsson új Collaboration Mobile Convergence (CMC - együttműködési mobilkonvergencia) megoldása segít a mobiltelefont egy sokoldalúbb, hálózatba kapcsolt vállalati eszközzé tenni. A Mobil Világkongresszuson bemutatott közös termék a Cisco vállalati kooperációs szolgáltatási platformját és az Ericsson vezető VoLTE-kommunikációs megoldásait kombinálja.

A CMC segítségével a felhasználók olyan funkciókat használhatnak, mint a rendszeren belüli üzenetküldés, a közvetlen fájlmegosztás, és a több eszközön megjeleníthető nagyfelbontású videokonferencia; ezek mindegyike elindítható egy mobilszám egyszerű felhívásával. A hívások emellett problémamentesen átvihetők az eszközök között (beleértve az újonnan bejelentett Cisco Spark Board eszközt) egy egyszerű kézmozdulattal.

A felhasználók a normál telefonhívón indított magas minőségű hívások mellett a Cisco Spark alkalmazáson keresztül az együttműködési funkciókat érhetik el. Külön szolgáltatásként az üzleti mobil hívások esetében a mobilhálózaton támogatott a hanghívások problémamentes átadása 2G-,
3G
-, LTE- és Wi-Fi-hozzáférése között.


A CMC biztosítja a lehetőséget a cégek számára, hogy egységes kommunikációs szabályozást alkalmazzanak mind a vezetékes, mind a mobilhívások kezelésére. Ezzel olyan további előnyök járnak mint a konvergált számlázás és az ingyenes OnNet-hívások.

A szolgáltatás 2017 végére lesz elérhető a szolgáltatók és a vállalati ügyfelek számára.

Az Ericsson és a Cisco – a hálózati, mobil- és felhőalapú fejlesztések két piacvezetője – 2015 novemberében lépett nemzetközi üzleti és technológiai partnerségre a jövő hálózatainak megalkotására. A partnerség az ügyfelek számára a két cég erősségeit kombinálja: adattovábbítás, adatközpontok, hálózatok, felhőszolgáltatások, mobilitás, irányítás és ellenőrzés, valamint globális szolgáltatások. Az új generációs stratégiai partnerség növekedést eredményez, segíti az innovációt, és felgyorsítja az ügyfelek által minden területen elvárt digitális átalakulást. A mai napig több, mint 300 aktív potenciális ügyféllel sikerült szerződést kötni. Több, mint 100 szerződés világszerte az
IP
(routing és átvitel) és a szolgáltatások területén köttetett.