Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
Sulaki - 2017-03-08

A maga nemében világelső szoftver okosórákkal kapcsolja össze a Fujitsu eladáshelyi és önkiszolgáló pénztárrendszereit

Innovatív hordható megoldása bevezetésével a Fujitsu átalakítja a kommunikációt a kiskereskedelemben, és soha nem látott mértékben növeli a bolti személyzet reagálókészségét. A Fujitsu U-Scan® önkiszolgáló pénztárrendszere (self-checkout, SCO) egyes okosórákkal összekapcsolódva1 a bolt egész területén azonnali riasztást tud küldeni a személyzetnek. A Fujitsu Connected Retail koncepciója2 jegyében fejlesztett megoldás a maga nemében világelső. Európában 2017. március 5. és 9. között, a düsseldorfi EuroShop 2017 kiállításon, a 6-os csarnok E75-ös standján mutatkozik be először a nagyközönségnek.

A Fujitsu megoldásával a kiskereskedelmi személyzet tagjai – a pénztárostól az üzletvezetőig – azonnal hozzáférhetnek a fontos üzenetekhez és információkhoz, így csökken a válaszidő, az egész üzlet olajozottabban működik, és a vevők is jobb kiszolgálásban részesülnek. A
szoftver
konfigurációtól függően, automatikusan vagy manuális utasításra küld riasztásokat a Fujitsu SCO-rendszeréből.


Az azonnali értesítések mind a vevők, mind pedig a személyzet számára javítják a pénztári élményt. A vevők gyorsan és egyszerűen segítséghez jutnak a fizetés során, például a nagy értékű termékek áruvédelmi címkéinek eltávolításához, a személyzet pedig egyszerűen ellenőrizni tudja többek között az alkoholterméket vásárlók életkorát. A POS-terminál értesíti a vevőket, hogy már útban a segítség. Az értesítések akár a személyzet feladatköre szerint is beállíthatók. A dolgozók hatékonyabban intézhetik azokat a feladatokat (pl. az életkor vagy a termékárak ellenőrzését), amelyekhez korábban az üzleti más részeire kellett menniük.

A kiskereskedelmi kommunikáció digitális átalakulása el van maradva. Mi az elavult információ-megosztási módszereket most olyan megoldással váltjuk ki, amely intelligens POS- és SCO-technológiánkat kombinálja napjaink könnyen kezelhető és népszerű hordható eszközeivel. Az eladáshelyi kommunikáció új formája a működés minden területén előnyöket biztosít. A back office-ban javítja a felügyeletet és támogatja az üzleti intelligenciát, a vevőoldalon pedig növeli a produktivitást és a vásárlók elégedettségét” – nyilatkozta Richard Clarke, a Fujitsu globális kiskereskedelmi üzletfejlesztésért felelős alelnöke.

A hordható eszközökre küldött riasztásoknál rezgés figyelmeztet a kiemelt ügyekre. A fizikai adatbevitelt (pl. vezetői beavatkozást) igénylő intézkedések közvetlenül az eszközön elvégezhetők.

A Fujitsu új megoldása a régi, belső kommunikációs rendszerek használatát is feleslegessé teszi az üzletekben. A Fujitsu hordható eszközökre épülő riasztási rendszerével a személyzet célzottan értesül a diszkréciót igénylő feladatokról. Az üzletvezető például megtudhatja, ha egy eladáshelyi rendszert készpénzzel kell feltölteni, vagy ha tolvajgyanús személy jár az üzletben. A szoftver emellett a QR-kódokat is kezeli, így a dolgozók hozzáférhetnek az alkalmazásokon (pl. Fujitsu POS) belüli, biztonságos felügyeleti funkciókhoz.

 

1 Egyes, Android 4.4 vagy újabb operációs rendszert futtató, és legalább 1,5
GB
RAM
memóriával rendelkező eszközökkel kompatibilis. A támogatott eszközök mobilszolgáltatótól és készüléktől függően változhatnak. Bizonyos eszközökön korlátozott lehet a funkcionalitás.


2 A Fujitsu Connected Retail koncepciója

 

 

Nemzetközi jelenléte és folyamatos technológiai innovációs beruházásai folytán a Fujitsu mindenhol egységes szolgáltatást nyújt ügyfeleinek. A világ egyik legnagyobb IT-cégeként elkötelezett törekvése, hogy méretét, jelenlétét és tapasztalatait bevetve, helyi szakértelemmel és kiszolgálással ötvözze a globális képességeket:

  • Jelenlét a világ több mint 100 országában

  • A kiskereskedelmi alkalmazások, eszközök és támogató szolgáltatások komplett portfóliója

  • Egypontos beszerzési forrás – többségében a Fujitsu által fejlesztett termékekhez és megoldásokhoz

 

A Fujitsu kiskereskedelmi megoldásai átalakítják az üzletekben és más csatornákon nyújtott vásárlói élményt, és a teljes értékláncot lefedik – a boltoktól kezdve a raktáron és a cégközponton át az adatközponti gerinchálózatig. A vállalat rendelkezik a kiskereskedelmi megoldások terén azzal a szellemi tulajdonnal, folyamatismerettel és integrációs szakértelemmel, amelynek birtokában valóban érdemi segítséget tud nyújtani ügyfeleinek.

 

A Fujitsu 52 ország több mint 500 kiskereskedelmi vállalatának nyújt átfogó értéket, és több mint 82 ezer kiskereskedelmi egységet támogat szerte a világon. A kiskereskedelemben szerzett több mint 50 éves tapasztalatának, és nagyvállalati IKT-termékekkel és szolgáltatásokkal kiegészített, kiterjedt kiskereskedelmi megoldásportfóliójának köszönhetően a Fujitsu kiválóan alkalmas arra, hogy a hálózati működésben rejlő lehetőségeket kiaknázó kiskereskedelmi megoldásokkal lássa el ügyfeleit.