Autó
Sulaki - 2017-02-22
Új hibrid rendszertt kapott a Lexus LS 500h
A Lexus többfázisú hibrid rendszere hajtja az új LS 500h luxuslimuzint, amely a Genfi Autószalonon lép először reflektorfénybe: a nagy teljesítményű hibrid rendszer új szintre emeli a vezetés élvezetét, mivel lendületesebb gyorsítást és jobb útfogást kínál, és még kevesebb üzemanyagot fogyaszt. A simán, csendesen és kifinomultan működő Lexus Hybrid Drive hajtást továbbra is kimagasló teljesítmény jellemzi, miközben a korábbinál magasabb, akár 140 km/órás utazósebesség is elérhető leállított benzinmotorral.
A Lexus új LS 500h zászlóshajójában egy forradalmian újszerű technológia, a vállalat többfázisú hibrid rendszere működik. Az új LS 500h március 7-én, a Genfi Autószalonon mutatkozik be a világ nagyközönsége előtt. Az először az új LC 500h luxuskupéban megismert rendszernek köszönhetően az autó élénkebben reagál a gázparancsra, kisebb motorfordulatszám mellett is nagyobb sebességgel halad, sőt magasabb, akár 140 km/órás utazósebességet is elérhet leállított benzinmotorral. Ráadásul – miközben a jármű a Lexus hibridekre jellemző hangtalansággal és kifinomultsággal suhan – az átlagos üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás még az eddigieknél is alacsonyabb szinten marad.
A többfázisú hibrid rendszerben egy négylépcsős fordulatszám-módosító kapcsolódik az LS 500h Lexus Hybrid Drive hajtásához, ami egy 3,5 literes V6-os Dual
Bár a rendszerbe egy négylépcsős fordulatszám-módosítót iktattak be a mérnökök, a megoldás ugyanolyan egyenletes, közvetlen és megszakítás nélküli gyorsulást kínál, mint a kettős turbótöltésű, 3,5 literes V6-os benzinmotorral hajtott LS 500 modell 10 fokozatú sebességváltóval kiegészített hajtáslánca.
A Lexus új LS 500h zászlóshajójában egy forradalmian újszerű technológia, a vállalat többfázisú hibrid rendszere működik. Az új LS 500h március 7-én, a Genfi Autószalonon mutatkozik be a világ nagyközönsége előtt. Az először az új LC 500h luxuskupéban megismert rendszernek köszönhetően az autó élénkebben reagál a gázparancsra, kisebb motorfordulatszám mellett is nagyobb sebességgel halad, sőt magasabb, akár 140 km/órás utazósebességet is elérhet leállított benzinmotorral. Ráadásul – miközben a jármű a Lexus hibridekre jellemző hangtalansággal és kifinomultsággal suhan – az átlagos üzemanyag-fogyasztás és károsanyag-kibocsátás még az eddigieknél is alacsonyabb szinten marad.
A többfázisú hibrid rendszerben egy négylépcsős fordulatszám-módosító kapcsolódik az LS 500h Lexus Hybrid Drive hajtásához, ami egy 3,5 literes V6-os Dual
VVT-i
benzinmotorból és két elektromotorból áll. Ennek eredményeként az autó sokkal közvetlenebbül reagál a gázpedál lenyomására, ami különösen akkor tűnik majd fel a vezetőnek, amikor álló helyből kezd gyorsítani.
Bár a rendszerbe egy négylépcsős fordulatszám-módosítót iktattak be a mérnökök, a megoldás ugyanolyan egyenletes, közvetlen és megszakítás nélküli gyorsulást kínál, mint a kettős turbótöltésű, 3,5 literes V6-os benzinmotorral hajtott LS 500 modell 10 fokozatú sebességváltóval kiegészített hajtáslánca.