Autó
Sulaki - 2017-02-20
Az autók hálózatba kapcsolásával, a biztonsági technológiákkal és az egyedi kiegészítőkkel kapcsolatos fejlesztéseknek köszönhetően a vásárlók még nagyobb befolyást gyakorolhatnak járművük felett
A Nissan elindította a vállalat új, átfogó stratégiáját, melynek célja, hogy az innovatív technológiákra és minőségi szolgáltatásokra alapozva formálja át az ügyfelek tulajdonosi élményét. Az eredmény: az ügyfelek elérhetik a hálózatba kapcsolt autókhoz tartozó szolgáltatásokat, és nagyobb szabadságot kapnak az autók egyedi kiegészítőinek és tartozékainak kiválasztása terén. Az új szolgáltatások lesznek a Nissan szerviz üzletág növekedésének mozgatórugói, és a várakozások szerint 2022-re már 30%-át teszik ki a Nissan szervizhez kapcsolódó bevételeinek.
„A területen már meglévő befektetéseinkre építve a Nissan Europe átfogó, hosszú távú jövőképét fogalmazott meg az előremutató technológiák fejlesztése terén, hogy ügyfeleinknek még több választás lehetőséget és egyedi kiegészítőt kínáljunk” mondta el Vincent Wijnen, a Nissan Europe Vevőszolgálatért felelős alelnöke. „Eltökélt szándékunk az autók tervezésének és gyártásának átformálása. Olyan, minden eddiginél magasabb szintű kifinomultságot és testre szabási lehetőségeket kínálunk, melyek megfelelnek a mai vásárlók életstílusának és vágyainak. A végső cél a mindenre kiterjedő személyre szabhatóság és a vásárló még nagyobb befolyása.”
A stratégia kulcsfontosságú eleme, hogy minden ügyfél számára elérhetővé tegyük a kapcsolódást. A hálózatba kapcsolt autók először Japánban és Indiában jelennek meg kereskedői opcióként, majd 2020-ig más piacokon is megjelennek.
A Nissan megfizethető megoldásokat fejleszt, hogy a hálózatba kapcsolódás opcióként elérhető legyen a már meglévő ügyfeleknek. Számos technológiát kínálunk majd azon ügyfeleinknek, akik autói még nem hálózati technológiával készültek, így ezek a járműtulajdonosok is élvezhetik a hálózatba kapcsolt szolgáltatások előnyeit.
A jövőben a Nissan autók előre figyelmeztetik az ügyfeleket az esedékes szervizre, illetve automatikusan megrendelik az alkatrészeket az ellátási láncból, hogy azok a márkakereskedés rendelkezésére álljanak a szervizlátogatás során.
A stratégia keretében nagy hangsúlyt fektetünk az egyedi kiegészítőkre és tartozékokra is, így a vállalat vezető szerepet tölthet be az egyedi megoldások terén az autóiparban. A Nissan Juke-kal két éve megkezdve úttörő szerepet vállalt az európai piac ezen területén. Egyes alkatrészeinek és kárpitjainak bőséges színválasztékával a Juke részletekbe menő testreszabhatóságot kínál az ügyfeleknek. Ma a Juke-ok 80%-át egyedi utastérrel vagy külsővel, sok esetben a kettő kombinációjával vásárolják, ezáltal a típus a tartozékok terén a három legnagyobb hasznot termelő jármű között van. A Nissan következő lépése a vadonatúj Micra gyártási és tervezési folyamatának továbbfejlesztése, hogy az ügyfelek még több választási lehetőséget kapjanak a színek és a kárpitok személyre szabására.
A hálózatba kapcsolt autók fejlesztésének és a big data technológia egyre szélesebb körű használatának köszönhetően a Nissan új szolgáltatásokat kínálhat, javíthatja az ügyfelek márkakereskedésekről alkotott véleményét és sikeresebb lehet az ügyfelek megtartásában. Ezzel a megközelítéssel sokkal hatékonyabbá válhat a Nissan globális ellátói lánca, a „just-in-time” rendszerű logisztika bevezetésével a teljes gyártási folyamat hatékonyabbá válik, a gyáraktól egészen a márkakereskedésekig.
„A területen már meglévő befektetéseinkre építve a Nissan Europe átfogó, hosszú távú jövőképét fogalmazott meg az előremutató technológiák fejlesztése terén, hogy ügyfeleinknek még több választás lehetőséget és egyedi kiegészítőt kínáljunk” mondta el Vincent Wijnen, a Nissan Europe Vevőszolgálatért felelős alelnöke. „Eltökélt szándékunk az autók tervezésének és gyártásának átformálása. Olyan, minden eddiginél magasabb szintű kifinomultságot és testre szabási lehetőségeket kínálunk, melyek megfelelnek a mai vásárlók életstílusának és vágyainak. A végső cél a mindenre kiterjedő személyre szabhatóság és a vásárló még nagyobb befolyása.”
A stratégia kulcsfontosságú eleme, hogy minden ügyfél számára elérhetővé tegyük a kapcsolódást. A hálózatba kapcsolt autók először Japánban és Indiában jelennek meg kereskedői opcióként, majd 2020-ig más piacokon is megjelennek.
A Nissan megfizethető megoldásokat fejleszt, hogy a hálózatba kapcsolódás opcióként elérhető legyen a már meglévő ügyfeleknek. Számos technológiát kínálunk majd azon ügyfeleinknek, akik autói még nem hálózati technológiával készültek, így ezek a járműtulajdonosok is élvezhetik a hálózatba kapcsolt szolgáltatások előnyeit.
A jövőben a Nissan autók előre figyelmeztetik az ügyfeleket az esedékes szervizre, illetve automatikusan megrendelik az alkatrészeket az ellátási láncból, hogy azok a márkakereskedés rendelkezésére álljanak a szervizlátogatás során.
A stratégia keretében nagy hangsúlyt fektetünk az egyedi kiegészítőkre és tartozékokra is, így a vállalat vezető szerepet tölthet be az egyedi megoldások terén az autóiparban. A Nissan Juke-kal két éve megkezdve úttörő szerepet vállalt az európai piac ezen területén. Egyes alkatrészeinek és kárpitjainak bőséges színválasztékával a Juke részletekbe menő testreszabhatóságot kínál az ügyfeleknek. Ma a Juke-ok 80%-át egyedi utastérrel vagy külsővel, sok esetben a kettő kombinációjával vásárolják, ezáltal a típus a tartozékok terén a három legnagyobb hasznot termelő jármű között van. A Nissan következő lépése a vadonatúj Micra gyártási és tervezési folyamatának továbbfejlesztése, hogy az ügyfelek még több választási lehetőséget kapjanak a színek és a kárpitok személyre szabására.
A hálózatba kapcsolt autók fejlesztésének és a big data technológia egyre szélesebb körű használatának köszönhetően a Nissan új szolgáltatásokat kínálhat, javíthatja az ügyfelek márkakereskedésekről alkotott véleményét és sikeresebb lehet az ügyfelek megtartásában. Ezzel a megközelítéssel sokkal hatékonyabbá válhat a Nissan globális ellátói lánca, a „just-in-time” rendszerű logisztika bevezetésével a teljes gyártási folyamat hatékonyabbá válik, a gyáraktól egészen a márkakereskedésekig.