Autó
Sulaki - 2016-12-01
Az akció célja az volt, hogy elősegítse Aichi Prefektúrában a közlekedési balesetek számának csökkentését annak révén, hogy a járművezetők vezetés közben egyáltalán ne használják mobiltelefonjukat
Látványos eredményeket hozott a Toyota által Japánban a közlekedésbiztonság javítása érdekében egy mobiltelefonos alkalmazás segítségével indított Driving Barista elnevezésű projekt.
Az akció célja az volt, hogy elősegítse Aichi Prefektúrában a közlekedési balesetek számának csökkentését annak révén, hogy a járművezetők vezetés közben egyáltalán ne használják mobiltelefonjukat. A projekt keretében ingyenes kávéra jogosító kuponokat kaptak azok az autósok, akik vezetés közben meghatározott távolságon át egyáltalán nem használták mobiltelefonjaikat. A több, mint 37000 autós, aki letöltötte a telefonos alkalmazást összesen 2,6 millió kilométert tett meg – ez annyi, mintha 65-ször megkerülték volna a Földet.
A program, amiben a Toyota mellett egy kávézólánc és egy telekommunikációs cég is részt vett, újszerű tapasztalatokkal szolgált, és eredeti célját elérve hozzájárult a biztonságosabb közlekedéshez Aichi Prefektúrában, miközben segített tudatosítani az okostelefonokkal összefüggő közlekedési balesetek megelőzésének fontosságát.
A projekt – mely egy társadalmi problémát hivatott mérsékelni – hasznosságát abból a nézőpontból fogják megítélni, hogy a világ biztonságosabbá vált-e általa.
„Rendkívül inspirálóak a japán kollégáink által indított kampány eredményei, amelynek révén a Toyota által fejlesztett telefonos alkalmazás segítségével nem csupán az azt letöltőkkel, hanem a közösségi média megosztások révén ennél még szélesebb körben sikerült tudatosítani az okostelefonok vezetés közbeni használata jelentette veszélyeket. Éppen ezért vizsgáljuk egy hasonló hazai együttműködés lehetőségét, amely Magyarországon is hozzájárulhat a súlyos vagy halálos sérülésekkel járó közlekedési balesetek kockázatának csökkentéséhez.” – fogalmaz Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációjáért felelős vezetője.
Az akció célja az volt, hogy elősegítse Aichi Prefektúrában a közlekedési balesetek számának csökkentését annak révén, hogy a járművezetők vezetés közben egyáltalán ne használják mobiltelefonjukat. A projekt keretében ingyenes kávéra jogosító kuponokat kaptak azok az autósok, akik vezetés közben meghatározott távolságon át egyáltalán nem használták mobiltelefonjaikat. A több, mint 37000 autós, aki letöltötte a telefonos alkalmazást összesen 2,6 millió kilométert tett meg – ez annyi, mintha 65-ször megkerülték volna a Földet.
A program, amiben a Toyota mellett egy kávézólánc és egy telekommunikációs cég is részt vett, újszerű tapasztalatokkal szolgált, és eredeti célját elérve hozzájárult a biztonságosabb közlekedéshez Aichi Prefektúrában, miközben segített tudatosítani az okostelefonokkal összefüggő közlekedési balesetek megelőzésének fontosságát.
A projekt – mely egy társadalmi problémát hivatott mérsékelni – hasznosságát abból a nézőpontból fogják megítélni, hogy a világ biztonságosabbá vált-e általa.
„Rendkívül inspirálóak a japán kollégáink által indított kampány eredményei, amelynek révén a Toyota által fejlesztett telefonos alkalmazás segítségével nem csupán az azt letöltőkkel, hanem a közösségi média megosztások révén ennél még szélesebb körben sikerült tudatosítani az okostelefonok vezetés közbeni használata jelentette veszélyeket. Éppen ezért vizsgáljuk egy hasonló hazai együttműködés lehetőségét, amely Magyarországon is hozzájárulhat a súlyos vagy halálos sérülésekkel járó közlekedési balesetek kockázatának csökkentéséhez.” – fogalmaz Varga Zsombor, a Toyota és Lexus márkák magyarországi kommunikációjáért felelős vezetője.