Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-11-21
- A több millió eurós ügylet részeként a Fujitsu kiterjedt infrastruktúra-szolgáltatásokat nyújt a Bridgestone Europe részére
AFujitsu bejelentette, hogy a Bridgestone Europe meghosszabbította szerződését IT-felügyeleti tevékenységének kiszervezésére a stratégiai európai üzletágaknak nyújtott IT-szolgáltatástámogatás továbbfejlesztése érdekében. Azzal, hogy az IT-infrastruktúra és az alkalmazásüzemeltetés feladatát a Fujitsura bízza, a Bridgestone Europe a saját üzleti alaptevékenysége terén végrehajtandó innovációkra összpontosíthat.
A világ legnagyobb gumi- és abroncsgyártó vállalatához tartozó Bridgestone Europe és a Fujitsu a közös kreatív munkavégzés, a ’co-creation’ módszerét alkalmazzák együttműködésük során. A Fujitsu segítséget nyújt a Bridgestone Europe számára az abroncsgyártó cég egyedi igényeire szabott, maximális értéket nyújtó szolgáltatások kidolgozását és bevezetését ösztönző IT-stratégia kidolgozásához.
„Cégfilozófiánk, a Bridgestone Essence a világszínvonalú termékek és szolgáltatások biztosítását állítja a középpontba. A Fujitsuval az IT-infrastruktúra folyamatos átalakítása terén folytatott együttműködés segít abban, hogy megtaláljuk az optimális egyensúlyt a rövid és hosszú távú előnyök között. A szerződés egyben azt is jelenti, hogy minden energiánkat és szakértelmünket azoknak az innovatív megoldásoknak a fejlesztésére fordíthatjuk, amelyek segítségével meg tudjuk őrizni helyünket az iparág élvonalában” – nyilatkozta Michael Johnson, a Bridgestone Europe informatikai alelnöke.
„A Bridgestone Europe-hoz hasonló cégek partnereként segíteni tudunk, hogy ügyfelünk alapvető üzleti céljaira összpontosíthasson, és kiaknázhassa a megnyíló új lehetőségeket – mégpedig úgy, hogy ehhez igénybe veszi a mögöttes IT-infrastruktúra támogatását. A szerződés megújítását úgy értékeljük, hogy a Bridgestone Europe eddigi eredményeink elismeréseként bízza ránk továbbra is teljes IT-infrastruktúrája üzemeltetését” – tette hozzá Duncan Tait, a Fujitsu alelnöke és EMEIA- és amerikai régióért felelős vezetője.
A Bridgestone Europe 2018-ig hosszabbította meg szerződését a Fujitsuval az IT infrastruktúra- és alkalmazásszolgáltatások széles körének nyújtására – fenntartva az ismételt megújítás lehetőségét. A Fujitsu által nyújtott szolgáltatások között dedikált, többnyelvű ügyfélszolgálat (Service Desk), az IT-munkahelyek és eszközök helyszíni és távtámogatása, menedzselt nyomtatási szolgáltatás, szolgáltatásintegráció, valamint az alkalmazások külső helyszínről történő üzemeltetése is szerepel. Az abroncsgyártó már korábban áthelyezte adatait saját adatközpontjaiból a Fujitsu két magas rendelkezésre állási szintű egyesült királyságbeli adatközpontjába. A Bridgestone Europe SAP-rendszereit is a Fujitsu üzemelteti saját létesítményeiből, és emellett a Bridgestone Europe munkahelyi infrastruktúrájának megújításán is dolgozik, a noteszgépeket és a szervereket is beleértve.
A világ legnagyobb gumi- és abroncsgyártó vállalatához tartozó Bridgestone Europe és a Fujitsu a közös kreatív munkavégzés, a ’co-creation’ módszerét alkalmazzák együttműködésük során. A Fujitsu segítséget nyújt a Bridgestone Europe számára az abroncsgyártó cég egyedi igényeire szabott, maximális értéket nyújtó szolgáltatások kidolgozását és bevezetését ösztönző IT-stratégia kidolgozásához.
„Cégfilozófiánk, a Bridgestone Essence a világszínvonalú termékek és szolgáltatások biztosítását állítja a középpontba. A Fujitsuval az IT-infrastruktúra folyamatos átalakítása terén folytatott együttműködés segít abban, hogy megtaláljuk az optimális egyensúlyt a rövid és hosszú távú előnyök között. A szerződés egyben azt is jelenti, hogy minden energiánkat és szakértelmünket azoknak az innovatív megoldásoknak a fejlesztésére fordíthatjuk, amelyek segítségével meg tudjuk őrizni helyünket az iparág élvonalában” – nyilatkozta Michael Johnson, a Bridgestone Europe informatikai alelnöke.
„A Bridgestone Europe-hoz hasonló cégek partnereként segíteni tudunk, hogy ügyfelünk alapvető üzleti céljaira összpontosíthasson, és kiaknázhassa a megnyíló új lehetőségeket – mégpedig úgy, hogy ehhez igénybe veszi a mögöttes IT-infrastruktúra támogatását. A szerződés megújítását úgy értékeljük, hogy a Bridgestone Europe eddigi eredményeink elismeréseként bízza ránk továbbra is teljes IT-infrastruktúrája üzemeltetését” – tette hozzá Duncan Tait, a Fujitsu alelnöke és EMEIA- és amerikai régióért felelős vezetője.
A Bridgestone Europe 2018-ig hosszabbította meg szerződését a Fujitsuval az IT infrastruktúra- és alkalmazásszolgáltatások széles körének nyújtására – fenntartva az ismételt megújítás lehetőségét. A Fujitsu által nyújtott szolgáltatások között dedikált, többnyelvű ügyfélszolgálat (Service Desk), az IT-munkahelyek és eszközök helyszíni és távtámogatása, menedzselt nyomtatási szolgáltatás, szolgáltatásintegráció, valamint az alkalmazások külső helyszínről történő üzemeltetése is szerepel. Az abroncsgyártó már korábban áthelyezte adatait saját adatközpontjaiból a Fujitsu két magas rendelkezésre állási szintű egyesült királyságbeli adatközpontjába. A Bridgestone Europe SAP-rendszereit is a Fujitsu üzemelteti saját létesítményeiből, és emellett a Bridgestone Europe munkahelyi infrastruktúrájának megújításán is dolgozik, a noteszgépeket és a szervereket is beleértve.