Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-11-17
A Black Friday iránti érdeklődés folyamatosan nő, amit a meghatározó termékkategóriákra vonatkozó megnövekedett vásárlási szándék is alátámaszt
A tavalyi eredmények és a legfrissebb felmérések alapján a magyarok elsősorban kis- és nagy háztartási gépeket, televíziókat, mobiltelefonokat,
A Millward Brown legfrissebb, eMAG Black Friday akcióval kapcsolatos hazai kutatása szerint[1] a magyar vásárlók többsége kis háztartási gépekből (porszívók, turmixgépek, konyhai robotgépek, stb.), valamint a nagy háztartási gépekből (sütő, hűtő, mosogatógép, mosógép, stb.) fog választani November 25-én.
A tanulmány rámutatott, hogy a háztartási gépek iránti kereslet nőtt a tavalyi évhez képest. A kutatásban résztvevők 17,2%-a tervez kis háztartási gépet vásárolni és jelentősen emelkedett azok aránya, akik nagy háztartási gépek beszerzését tervezik. Erre jó példa, hogy az előző évhez viszonyítva 130 százalékkal több hűtőgép megrendelésével lehet számolni. „Amellett, hogy az eMAG kedvező áraival és széles termékkínálatával lett ismert a magyar piacon, a nagyfokú érdeklődés okát az ingyenes házhozszállítás kényelmében, valamint a kiterjesztett garancia vásárlására való lehetőségben is látjuk” – mondta Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere.
Az olyan klasszikus elektronikai árucikkek, mint a mobiltelefonok, laptopok, valamint a PC alkatrészek és kiegészítők esetében idén 46, 38 és 35 százalékponttal nagyobb érdeklődésre számít az eMAG. Ugyanakkor a szépségápolási termékek, főként a parfümök iránti kereslet terén 154 százalékos növekedés is elképzelhető. Várhatóan a ruházati, a baba-mama termékek és a játékok is népszerűek lesznek.
A kutatásból kiderült, hogy a vásárlók fejenként átlagosan 75 ezer forintot terveznek elkölteni a Black Friday alatt, ami 21 százalékkal múlja felül a tavalyi 62 ezer forintos tervezett átlag költést.
A webáruház idei akciós kínálata majdnem az összes termékkategóriát lefedi, a 450 ezer darab termék pedig lehetővé teszi, hogy a vásárlók jelentős kedvezménnyel jussanak hozzá nem csak a háztartási készülékekhez, televíziókhoz, mobiltelefonokhoz, laptopokhoz, hanem az autós kiegészítőkhöz (például téli gumikhoz), szépségápolási, otthoni dekor és kisállat termékekhez is.
“Célunk, hogy november 25-én a lehető legszélesebb termékkínálattal zökkenőmentes és kényelmes vásárlást biztosítsunk az eMAG.hu oldalon a Black Friday akció során csakúgy, mint az év folyamán bármikor. A minden eddiginél nagyobb érdeklődésre számítva felkészültünk az év egyik legnagyobb kereskedelmi eseményére, így kategóriánként kiemelkedő mennyiségű árukészletet kínálunk a magyar vásárlók számára, akik otthonról, vagy akár út közben, a mobil alkalmazásunkon keresztül is meg tudják rendelni a kiválasztott termékeket” – tette hozzá Hunyady László.
A kényelmes rendelési folyamatnak és a megbízható IT infrastruktúrának köszönhetően, – a felmérés szerint – a Black Friday napján tervezett vásárlások tekintetében az eMAG vezeti a népszerűségi listát 29 százalékkal, míg a legközelebbi versenytársak 17 és 15 százalékkal a második és harmadik helyre szorultak.
[1] 2016 októberében a Millward által készített kutatás, 1000 magyar, 18 és 55 életév közöttirésztvevővel
PC
alkatrészeket és szépségápolási termékeket fognak vásárolni az idei eMAG Black Friday akció alatt, november 25-én.
A Millward Brown legfrissebb, eMAG Black Friday akcióval kapcsolatos hazai kutatása szerint[1] a magyar vásárlók többsége kis háztartási gépekből (porszívók, turmixgépek, konyhai robotgépek, stb.), valamint a nagy háztartási gépekből (sütő, hűtő, mosogatógép, mosógép, stb.) fog választani November 25-én.
A tanulmány rámutatott, hogy a háztartási gépek iránti kereslet nőtt a tavalyi évhez képest. A kutatásban résztvevők 17,2%-a tervez kis háztartási gépet vásárolni és jelentősen emelkedett azok aránya, akik nagy háztartási gépek beszerzését tervezik. Erre jó példa, hogy az előző évhez viszonyítva 130 százalékkal több hűtőgép megrendelésével lehet számolni. „Amellett, hogy az eMAG kedvező áraival és széles termékkínálatával lett ismert a magyar piacon, a nagyfokú érdeklődés okát az ingyenes házhozszállítás kényelmében, valamint a kiterjesztett garancia vásárlására való lehetőségben is látjuk” – mondta Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere.
Az olyan klasszikus elektronikai árucikkek, mint a mobiltelefonok, laptopok, valamint a PC alkatrészek és kiegészítők esetében idén 46, 38 és 35 százalékponttal nagyobb érdeklődésre számít az eMAG. Ugyanakkor a szépségápolási termékek, főként a parfümök iránti kereslet terén 154 százalékos növekedés is elképzelhető. Várhatóan a ruházati, a baba-mama termékek és a játékok is népszerűek lesznek.
A kutatásból kiderült, hogy a vásárlók fejenként átlagosan 75 ezer forintot terveznek elkölteni a Black Friday alatt, ami 21 százalékkal múlja felül a tavalyi 62 ezer forintos tervezett átlag költést.
A webáruház idei akciós kínálata majdnem az összes termékkategóriát lefedi, a 450 ezer darab termék pedig lehetővé teszi, hogy a vásárlók jelentős kedvezménnyel jussanak hozzá nem csak a háztartási készülékekhez, televíziókhoz, mobiltelefonokhoz, laptopokhoz, hanem az autós kiegészítőkhöz (például téli gumikhoz), szépségápolási, otthoni dekor és kisállat termékekhez is.
“Célunk, hogy november 25-én a lehető legszélesebb termékkínálattal zökkenőmentes és kényelmes vásárlást biztosítsunk az eMAG.hu oldalon a Black Friday akció során csakúgy, mint az év folyamán bármikor. A minden eddiginél nagyobb érdeklődésre számítva felkészültünk az év egyik legnagyobb kereskedelmi eseményére, így kategóriánként kiemelkedő mennyiségű árukészletet kínálunk a magyar vásárlók számára, akik otthonról, vagy akár út közben, a mobil alkalmazásunkon keresztül is meg tudják rendelni a kiválasztott termékeket” – tette hozzá Hunyady László.
A kényelmes rendelési folyamatnak és a megbízható IT infrastruktúrának köszönhetően, – a felmérés szerint – a Black Friday napján tervezett vásárlások tekintetében az eMAG vezeti a népszerűségi listát 29 százalékkal, míg a legközelebbi versenytársak 17 és 15 százalékkal a második és harmadik helyre szorultak.
[1] 2016 októberében a Millward által készített kutatás, 1000 magyar, 18 és 55 életév közöttirésztvevővel