Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-11-16
Gyorsabb, átláthatóbb, felhasználóbarátabb
Az Invitel évek óta kiemelt figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei elégedettségét helyezze szolgáltatásai középpontjába. E stratégiába illeszkedik az online ügyfélszolgálat közelmúltban történt átalakítása is. Az Invitel több hónapos előkészítő munkálatokkal, elégedettségi felmérésekkel és szemkamerás mélyinterjús kutatásokkal tervezte meg online ügyfélszolgálati rendszerének teljes körű megújítását, amelynek eredményeit már a felhasználók is láthatják és tapasztalhatják a szolgáltató weboldalán. Az új felület egy hónapja működik és a számos pozitív visszajelzés mellett, a használhatóság növekedését bizonyítja az is, hogy ez időszak alatt a megvalósított kérések száma több mint 25 százalékkal emelkedett.
Az Invitel folyamatosan tanulmányozza az online ügyintézéssel kapcsolatos felhasználói szokásokat ügyfelei észrevételeit, visszajelzéseit. A távközlési társaságnál az elmúlt időszakban szerzett tapasztalatokra alapozva döntöttek a korábbi online ügyfélszolgálati rendszer megújítása mellett, amit az ügyféligényekre épülő, folyamatos funkcionális bővítések is indokoltak.
„Számunkra az ügyfél kényelme az első és ezt nem csak minőségi szolgáltatásaink kialakításakor, hanem az ügyintézésnél is szem előtt tartjuk. Személyesen az Invitel Pontokban és az Invitel Napokon fordulhatnak hozzánk ügyfeleink, de elérhetnek minket Telefonos Ügyfélszolgálatunkon, valamint e-mailben, chaten, Facebookon és a honlapunkon is” – mondta el Langsteiner Marianne, az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati üzletágának vezetője. „Fontos feladat volt számunkra az online ügyfélkiszolgáló rendszer megújítása, mert az elmúlt években nem csak a technikai lehetőségek, hanem ügyfeleink igényei is megváltoztak. Bízunk abban, hogy az új struktúra és design, valamint a kibővült kényelmi funkciók az oldalunkra látogatók és munkatársaink számára is gyorsabbá teszik majd az ügyintézést” – tette hozzá Langsteiner Marianne.
Új online ügyfélszolgálati funkciók, egyszerűbb, gyorsabb és még hatékonyabb ügyintézés
Egyszerű csomagváltás, hibabejelentés, kiegészítő szolgáltatások vásárlása, számlaegyenleg megtekintés, ügyfélszolgálati nyomtatványok online kitöltése és beküldése, elektronikus műsorújság, edukációs tartalmak elérése és online időpontfoglalás azoknak, akik a számukra legmegfelelőbb időpontban szeretnék várakozásmentesen intézni ügyeiket az Invitel személyes ügyfélszolgálati irodáiban. Mindez csak pár példa arra, hogy mi mindenre használhatjuk a cég megújult online rendszerét.
Sokszínű portfólió, szerteágazó kihívások
Kiemelt ügyfélkezelés online és offline is
A ’Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban’ program „személyes ügyfélkiszolgálás” kategóriájában korábban több évben is dobogós helyen végzett Invitel nem csak online, hanem a többi ügyfélszolgálati ponton is lépést tart a fejlődéssel.Az Invitel Pontokban dolgozó kollégák a hatékony ügyfélkezelés és problémamegoldás érdekében folyamatosan tréningeken és továbbképzéseken vesznek részt. A telefonon beérkező, üzemeltetéssel kapcsolatos bejelentések 65%-át pedig már a bejelentéssel egy időben, a telefonbeszélgetések alatt megoldják. Az október elején megújított
Az Invitel folyamatosan tanulmányozza az online ügyintézéssel kapcsolatos felhasználói szokásokat ügyfelei észrevételeit, visszajelzéseit. A távközlési társaságnál az elmúlt időszakban szerzett tapasztalatokra alapozva döntöttek a korábbi online ügyfélszolgálati rendszer megújítása mellett, amit az ügyféligényekre épülő, folyamatos funkcionális bővítések is indokoltak.
„Számunkra az ügyfél kényelme az első és ezt nem csak minőségi szolgáltatásaink kialakításakor, hanem az ügyintézésnél is szem előtt tartjuk. Személyesen az Invitel Pontokban és az Invitel Napokon fordulhatnak hozzánk ügyfeleink, de elérhetnek minket Telefonos Ügyfélszolgálatunkon, valamint e-mailben, chaten, Facebookon és a honlapunkon is” – mondta el Langsteiner Marianne, az Invitel Csoport lakossági és kisvállalati üzletágának vezetője. „Fontos feladat volt számunkra az online ügyfélkiszolgáló rendszer megújítása, mert az elmúlt években nem csak a technikai lehetőségek, hanem ügyfeleink igényei is megváltoztak. Bízunk abban, hogy az új struktúra és design, valamint a kibővült kényelmi funkciók az oldalunkra látogatók és munkatársaink számára is gyorsabbá teszik majd az ügyintézést” – tette hozzá Langsteiner Marianne.
Új online ügyfélszolgálati funkciók, egyszerűbb, gyorsabb és még hatékonyabb ügyintézés
Egyszerű csomagváltás, hibabejelentés, kiegészítő szolgáltatások vásárlása, számlaegyenleg megtekintés, ügyfélszolgálati nyomtatványok online kitöltése és beküldése, elektronikus műsorújság, edukációs tartalmak elérése és online időpontfoglalás azoknak, akik a számukra legmegfelelőbb időpontban szeretnék várakozásmentesen intézni ügyeiket az Invitel személyes ügyfélszolgálati irodáiban. Mindez csak pár példa arra, hogy mi mindenre használhatjuk a cég megújult online rendszerét.
Sokszínű portfólió, szerteágazó kihívások
Kiemelt ügyfélkezelés online és offline is
A ’Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban’ program „személyes ügyfélkiszolgálás” kategóriájában korábban több évben is dobogós helyen végzett Invitel nem csak online, hanem a többi ügyfélszolgálati ponton is lépést tart a fejlődéssel.Az Invitel Pontokban dolgozó kollégák a hatékony ügyfélkezelés és problémamegoldás érdekében folyamatosan tréningeken és továbbképzéseken vesznek részt. A telefonon beérkező, üzemeltetéssel kapcsolatos bejelentések 65%-át pedig már a bejelentéssel egy időben, a telefonbeszélgetések alatt megoldják. Az október elején megújított