Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-11-16
A Canon 2008-ban bevezetett Zöld környezeti stratégiájának egyik fő célkitűzése volt, hogy 3%-kal csökkentse a valamennyi termékének teljes életciklusára vonatkozó széndioxid-kibocsátást
Nemrégiben egy nemzetközi non-profit szervezet, az Egyesült Királyságban székelő
A Canon az idén először kaphatta meg a legkedvezőbbnek számító A-besorolást a CDP-től, amelyet ebben az évben átvizsgált hatezer cégből csupán 193 vállalat nyert el világszerte.
A 2000-ben az Egyesült Királyságban megalapított CDP (korábban Carbon Disclosure Project) működteti a világ egyetlen olyan rendszerét, amely méri, feldolgozza és nyilvánosságra hozza a vállalatok és városok károsanyag-kibocsátására vonatkozó adatokat. A
A Canon 2008-ban bevezetett Zöld környezeti stratégiájának egyik fő célkitűzése volt, hogy 3%-kal csökkentse a valamennyi termékének teljes életciklusára vonatkozó széndioxid-kibocsátást. A vállalat pro-aktív erőfeszítéseket tett az alábbi területeken: energiatakarékosabb gyártás, változtatások a disztribúció rendszerében, csökkentett energiafelhasználású termékek gyártása, termékek újrahasznosítása, régi termékek felújítása az új termékekkel azonos minőségben.
A Canon környezetvédelmi lépéseinek eredményeként 2008 és 2015 között a termékek életciklusára eső széndioxid-kibocsátást 30%-kal sikerült mérsékelni.
CDP
is elismerte a Canon folyamatos törekvését a klímaváltozás hatásainak mérséklésére.
A Canon az idén először kaphatta meg a legkedvezőbbnek számító A-besorolást a CDP-től, amelyet ebben az évben átvizsgált hatezer cégből csupán 193 vállalat nyert el világszerte.
A 2000-ben az Egyesült Királyságban megalapított CDP (korábban Carbon Disclosure Project) működteti a világ egyetlen olyan rendszerét, amely méri, feldolgozza és nyilvánosságra hozza a vállalatok és városok károsanyag-kibocsátására vonatkozó adatokat. A
CDP
2003 óta értékeli a világ legnagyobb vállalatait az alapján, hogy milyen módon járulnak hozzá az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának mérsékléséhez. A környezettudatos működés mértékétől függően A-tól F-ig kapnak osztályzatot a vállalatok.
A Canon 2008-ban bevezetett Zöld környezeti stratégiájának egyik fő célkitűzése volt, hogy 3%-kal csökkentse a valamennyi termékének teljes életciklusára vonatkozó széndioxid-kibocsátást. A vállalat pro-aktív erőfeszítéseket tett az alábbi területeken: energiatakarékosabb gyártás, változtatások a disztribúció rendszerében, csökkentett energiafelhasználású termékek gyártása, termékek újrahasznosítása, régi termékek felújítása az új termékekkel azonos minőségben.
A Canon környezetvédelmi lépéseinek eredményeként 2008 és 2015 között a termékek életciklusára eső széndioxid-kibocsátást 30%-kal sikerült mérsékelni.