Autó
Sulaki - 2016-11-15
Király Viktort lett a Toyota C-HR modell márkanagykövete
Múlt hét csütörtökön, a Marie Claire Fashion Days előestéjén a Várkert Bazárban megrendezett Toyota C-HR Fashion Night-on a Toyota – a hazánkban és nemzetközi szinten is népszerű énekes számára is meglepetésként - felkérte Király Viktort, hogy legyen a kategóriateremtő, vadonatúj modell márkanagykövete, egyben felajánlotta számára, hogy legyen ő az első Toyota C-HR tulajdonos Magyarországon. Viktor nagy örömmel mondott igent, a Toyota pedig most megosztott egy videofelvételt és néhány fotót a sztár és a C-HR első találkozásáról.
A NUBU exkluzív divatbemutatója és Király Viktor koncertje által színesített program keretében, a Marie Claire Fashion Days előestéjén, a Várkert Bazárban megrendezett Toyota C-HR Fashion Night-on mutatta be múlt hét csütörtökön vadonatúj, kategóriateremtő modelljét a jelenlévő közel ötszáz vendégnek, közöttük fontos üzleti partnereknek, a média képviselőinek és a hazai közélet ismert szereplőinek a Toyota. Az esti igazi meglepetése ugyanakkor az volt, hogy az autógyártó felajánlott egy vadonatúj C-HR-t, és a modell márkanagyköveti szerepét Király Viktornak, aki korábban elsőként próbálhatta ki az autót hazánkban. Az először rendkívül meglepett Viktor természetesen azonnal igent mondott, a Toyota pedig most megosztott egy az először az eseményen résztvevő vendégek számára levetített videót, amelyen a népszerű énekes első, őszinte reakciói láthatóak az autóval kapcsolatban.
„A felvételt megnézve, Viktor őszinte lelkesedését látva nem volt kérdés számunkra, hogy ideális márkanagykövet volna a vadonatúj, kategóriateremtő Toyota C-HR számára. Külön szerencsénk volt a tekintetben, hogy Viktor az utóbbi időben tőlünk függetlenül is gondolkodott a környezettudatosabb autózásra váltáson, az általa korábban még sosem próbált hybrid technológia pedig tökéletesen meggyőzte őt.” – fogalmaz Varga Zsombor, a Toyota és a Lexus márkák magyarországi kommunikációjáért felelős vezetője.
„Viktor közvetlensége, nyitottsága, trendteremtő mivolta, energikus lendülete, karizmája, hihetetlenül pozitív személyisége tökéletesen passzol a Toyota C-HR által képviselt értékekhez, míg az autó merész, futurisztikus formavilága, látványos vonalvezetése, prémium kidolgozottsága, a JBL audiorendszer, vagy épp az okoseszközök csatlakoztatási lehetőségei, a környezetbarát, legújabb generációs hybrid meghajtás, illetve a modell által sugárzott egyéniség és életérzés pedig ideális lehetőséget biztosít Viktor számára az önkifejezéshez.” – teszi hozzá a szakember.
„Király Viktor és a Toyota C-HR egymásra találása révén ügyfeleink minden eddiginél szélesebb köréhez juthat el az üzenet, hogy a környezettudatosság is lehet trendi, és nem kell kompromisszumokat kötnünk, ha olyan autót szeretnénk, ami után megfordulnak az emberek az utcán, ami dinamikus, valódi vezetési élményt kínál, amiben egyszerre találhatóak meg a leginnovatívabb vezetéstámogató technológiák és aktív biztonsági rendszerek, valamint kombinálja a kimagasló hangzást a legmodernebb konnektivitási lehetőségekkel, miközben valóban zölden autózva a hybrid technológia révén drasztikusan csökkentjük károsanyag-kibocsátásunkat.” – foglalja össze Varga Zsombor.
A NUBU exkluzív divatbemutatója és Király Viktor koncertje által színesített program keretében, a Marie Claire Fashion Days előestéjén, a Várkert Bazárban megrendezett Toyota C-HR Fashion Night-on mutatta be múlt hét csütörtökön vadonatúj, kategóriateremtő modelljét a jelenlévő közel ötszáz vendégnek, közöttük fontos üzleti partnereknek, a média képviselőinek és a hazai közélet ismert szereplőinek a Toyota. Az esti igazi meglepetése ugyanakkor az volt, hogy az autógyártó felajánlott egy vadonatúj C-HR-t, és a modell márkanagyköveti szerepét Király Viktornak, aki korábban elsőként próbálhatta ki az autót hazánkban. Az először rendkívül meglepett Viktor természetesen azonnal igent mondott, a Toyota pedig most megosztott egy az először az eseményen résztvevő vendégek számára levetített videót, amelyen a népszerű énekes első, őszinte reakciói láthatóak az autóval kapcsolatban.
„A felvételt megnézve, Viktor őszinte lelkesedését látva nem volt kérdés számunkra, hogy ideális márkanagykövet volna a vadonatúj, kategóriateremtő Toyota C-HR számára. Külön szerencsénk volt a tekintetben, hogy Viktor az utóbbi időben tőlünk függetlenül is gondolkodott a környezettudatosabb autózásra váltáson, az általa korábban még sosem próbált hybrid technológia pedig tökéletesen meggyőzte őt.” – fogalmaz Varga Zsombor, a Toyota és a Lexus márkák magyarországi kommunikációjáért felelős vezetője.
„Viktor közvetlensége, nyitottsága, trendteremtő mivolta, energikus lendülete, karizmája, hihetetlenül pozitív személyisége tökéletesen passzol a Toyota C-HR által képviselt értékekhez, míg az autó merész, futurisztikus formavilága, látványos vonalvezetése, prémium kidolgozottsága, a JBL audiorendszer, vagy épp az okoseszközök csatlakoztatási lehetőségei, a környezetbarát, legújabb generációs hybrid meghajtás, illetve a modell által sugárzott egyéniség és életérzés pedig ideális lehetőséget biztosít Viktor számára az önkifejezéshez.” – teszi hozzá a szakember.
„Király Viktor és a Toyota C-HR egymásra találása révén ügyfeleink minden eddiginél szélesebb köréhez juthat el az üzenet, hogy a környezettudatosság is lehet trendi, és nem kell kompromisszumokat kötnünk, ha olyan autót szeretnénk, ami után megfordulnak az emberek az utcán, ami dinamikus, valódi vezetési élményt kínál, amiben egyszerre találhatóak meg a leginnovatívabb vezetéstámogató technológiák és aktív biztonsági rendszerek, valamint kombinálja a kimagasló hangzást a legmodernebb konnektivitási lehetőségekkel, miközben valóban zölden autózva a hybrid technológia révén drasztikusan csökkentjük károsanyag-kibocsátásunkat.” – foglalja össze Varga Zsombor.