Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-11-09
Az idei harmadik negyedévben 1,997 milliárd svéd koronára nőtt az Axis Communications nettó értékesítési árbevétele
Az idei harmadik negyedévben 1,997 milliárd svéd koronára nőtt az Axis Communications nettó értékesítési árbevétele, amely öt százalékos növekedést jelent a megelőző év azonos időszakához képest – jelentette be a világ vezető IP-kameragyártója. A svédországi vállalat üzemi nyeresége ebben az időszakban 312 millió korona volt, szemben az egy évvel korábbi 389 millióval, míg az árbevétel-arányos működési eredmény 15,6 százalék volt a tavalyi harmadik negyedéves 20,4 százalék után. A társaság adózott nyeresége 233 millió svéd korona volt, szemben az egy esztendővel korábbi 289 milliós eredménnyel. Az Axis Communications egy részvényre jutó nyeresége 3,35 korona volt az idei harmadik negyedévben.
A videómegfigyelési megoldások globális piacvezető vállalata 2016 első háromnegyedében kilenc százalékkal növelte nettó értékesítési árbevételét, amely a január-szeptemberi időszakban így 5,327 milliárd koronát tett ki az egy évvel korábbi 4,876 milliárd korona után. Az év első kilenc hónapjában 632 millió svéd korona üzemi nyereséget ért el az Axis, amely 11,9 százalékos működési marginnak felel meg. A biztonságtechnikai vállalat adózott nyeresége 470 millió koronát tett ki az év első háromnegyedében, az egy részvényre jutó nyereség 6,76 korona volt.
„Az erős első féléves eredmények után a növekedés üteme némileg visszaesett a harmadik negyedévben. Mindazonáltal a szezonálisan jellemző alacsonyabb költségeknek köszönhetően jó teljesítményről számolhatunk be” - mondta az eredményekről az Axis Communications elnöke. Ray Mauritsson kiemelte, hogy a harmadik negyedévben a társaság olyan új technológiai fejlesztéseket mutatott be, amelyek még jobb fókuszálást és képminőséget biztosítanak, de emellett az Axis termékportfóliója a hálózati hangszórókkal is bővült. Mindez Mauritsson szerint a vállalat magas innovációs ráfordításainak eredménye, és egyben azt is jelzik, hogy az Axis – kínálatának folyamatos bővítésével – továbbra is átfogó megoldásokat biztosít ügyfeleinek.
Az EMEA-régióban szeptember 1-jétől, Észak-Amerikában pedig október 1-jétől vette át az Axis a Canon hálózati videómegfigyelési termékeinek értékesítését, marketing feladatait, valamint szerviztámogatását. A hálózati kamerák piaca továbbra is nagy növekedési potenciált rejt, mostanra pedig az Axis videómegfigyelési termékek és megoldások rendkívül széles skáláját nyújtja ügyfeleinek.
Az Axis elnöke szerint az év első felében felvásárolt vállalatok is erős teljesítményt nyújtottak. A 2N továbbra is növekedési fázisban van, amivel megerősítette piacvezető pozícióját az
A videómegfigyelési megoldások globális piacvezető vállalata 2016 első háromnegyedében kilenc százalékkal növelte nettó értékesítési árbevételét, amely a január-szeptemberi időszakban így 5,327 milliárd koronát tett ki az egy évvel korábbi 4,876 milliárd korona után. Az év első kilenc hónapjában 632 millió svéd korona üzemi nyereséget ért el az Axis, amely 11,9 százalékos működési marginnak felel meg. A biztonságtechnikai vállalat adózott nyeresége 470 millió koronát tett ki az év első háromnegyedében, az egy részvényre jutó nyereség 6,76 korona volt.
„Az erős első féléves eredmények után a növekedés üteme némileg visszaesett a harmadik negyedévben. Mindazonáltal a szezonálisan jellemző alacsonyabb költségeknek köszönhetően jó teljesítményről számolhatunk be” - mondta az eredményekről az Axis Communications elnöke. Ray Mauritsson kiemelte, hogy a harmadik negyedévben a társaság olyan új technológiai fejlesztéseket mutatott be, amelyek még jobb fókuszálást és képminőséget biztosítanak, de emellett az Axis termékportfóliója a hálózati hangszórókkal is bővült. Mindez Mauritsson szerint a vállalat magas innovációs ráfordításainak eredménye, és egyben azt is jelzik, hogy az Axis – kínálatának folyamatos bővítésével – továbbra is átfogó megoldásokat biztosít ügyfeleinek.
Az EMEA-régióban szeptember 1-jétől, Észak-Amerikában pedig október 1-jétől vette át az Axis a Canon hálózati videómegfigyelési termékeinek értékesítését, marketing feladatait, valamint szerviztámogatását. A hálózati kamerák piaca továbbra is nagy növekedési potenciált rejt, mostanra pedig az Axis videómegfigyelési termékek és megoldások rendkívül széles skáláját nyújtja ügyfeleinek.
Az Axis elnöke szerint az év első felében felvásárolt vállalatok is erős teljesítményt nyújtottak. A 2N továbbra is növekedési fázisban van, amivel megerősítette piacvezető pozícióját az
IP
intercom megoldások területén. A Citiloggal közösen az Axis jelenleg is számos közlekedéssel kapcsolatos projektben vesz részt, míg a Cognimatics alkalmazásai harmonikusan egészítik ki az Axis ajánlatait a kiskereskedelmi szektorban – tette hozzá a svéd vállalat elnöke.