Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-10-30
Az AON Hewitt felmérésében 2016-ban 91 vállalat dolgozói mondták el véleményüket munkahelyükről
Az AON Hewitt felmérésében 2016-ban 91 vállalat dolgozói mondták el véleményüket munkahelyükről, és a felmérés alapján három kategóriában – kis-, közép- és nagyvállalat – hirdettek győzteseket. A nagyvállalatok közt a Vodafone Magyarország harmadszor nyerte el a Legjobb Munkahely díjat. A díj igen komoly elismerést jelent a Vodafone számára, hiszen nem csupán a dolgozók elégedettségét tükrözi, de egyben visszajelzést is ad arról, hogy a vállalat üzletileg és munkáltatói gyakorlatában egyaránt jó úton halad és folyamatosan fejlődik. Mindez kiemelten fontos egy olyan piaci környezetben, amelyben a cégek szó szerint kemény küzdelmet folytatnak a tehetségek felkutatásáért és megtartásáért.
„A díj igen komoly elismerést jelent számunkra. Nem csupán dolgozóink elégedettségét tükrözi, de egyben visszajelzést is ad arról, hogy a Vodafone üzletileg és munkáltatói gyakorlatában egyaránt jó úton halad és folyamatosan fejlődik.” – mondta Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettese. „Munkatársaink emberközpontú, barátságos és alkotó légkörben, világosan megfogalmazott célkitűzések mentén dolgoznak. Nem csupán testi, de lelki és szellemi jóllétüket is szem előtt tartjuk, folyamatosan törekszünk a sokszínűség biztosítására. Vállalati kultúránk kiváló lehetőséget biztosít a tanulásra, fejlődésre, sőt, akár nemzetközi karrier építésére is. Szeretnék ezúton is köszönetet mondani minden egyes munkatársunk elkötelezettségéért, értékes munkájáért, támogató hozzáállásáért, hiszen ez a díj - éppúgy, mint a Vodafone üzleti sikerei - elsősorban nekik köszönhető! ”
A jelenleg 1825 főt foglalkoztató Vodafone Magyarország különös figyelmet fordít dolgozóira. A vállalat dinamizmust, győzni akarást és ügyfélközpontúságot tükröző kultúrájához barátságos, emberközpontú légkör társul, hangsúlyt fektetve az emberi kapcsolatokra, az őszinteségre, a bizalomra és a szakmai fejlődés lehetőségének megteremtésére. Az értékteremtés mellett a Vodafone kiemelten koncentrál arra, hogy szélesebb társadalmi értelemben is fontos szerepet töltsön be. E törekvést segíti többek közt a Vodafone Önkéntes Közösség, melynek keretében a vállalat minden dolgozónak évi 4 munkanapot biztosít önkéntes tevékenységre, így a munkavállalóik évente 4000 órát töltenek önkéntes munkával. Az önkéntes közösség értékes szerepet vállal a Vodafone Digitális Iskola Programban is, amely hátrányos helyzetű, elmaradottabb régiókban működő iskolák 6400 diákjának digitális kompetenciafejlesztését támogatja, ezzel segítve, hogy a jövőben oly fontos digitális készségek területén az itt tanuló diákok is megkapják a szükséges alapvető ismereteket.
A Vodafone üzleti sikereinek egyik kulcsa, hogy egyértelműen megfogalmazott és kommunikált stratégiai célok mentén haladva kiemelten koncentrál bizonyos fókusz területekre. Minden egyes dolgozó tisztában van azzal, hogyan képes saját munkájával hozzájárulni az eredményekhez. A vállalat ugyanakkor hangsúlyt fektet a szakmai fejlődés lehetőségének megteremtésére is. Olyan készségeket támogat például a marketing és a technológiai területeken, amelyek a jelen és a jövőbeni felkészültséget is elősegítik. Törekszik a belső karrier mozgások támogatására, sőt, akár nemzetközi karrier építésének segítésére is.
A vállalat számos kezdeményezést indított annak érdekében, hogy kiérdemelje és megtartsa a munkatársak elismerését, megszolgálja hűségét, elkötelezettségét, biztosítsa jóllétüket, hisz a közös sikerek elsősorban a kollégák képességén, képzettségén, elköteleződésén és lelkesedésén múlnak. A munkatársakkal való törődés, a testi, lelki és szellemi jóllét, a feltöltődés lehetőségének biztosítása tehát kiemelt jelentőséget kap a Vodafone életében. E célt szolgálja többek közt a Re-Charge program, melynek keretében a munkavállalók évente anonim egészségügyi felmérésen vesznek részt, majd ennek kiértékelését követően egyéni és vállalati szinten azonosítják a problémákat, amelyekre szakértők bevonásával dolgoznak ki megoldásokat. Ugyanígy számos program irányul a diverzitás növelésére is, hisz a sokszínűség tágítja a látókört, elősegíti a kreativitás növekedését, az értékteremtést. Ezek egyike az ún. ReConnect program, amely az életkorbeli sokszínűség növelését célozza meg azáltal, hogy visszahívja a munka világából átmenetileg kiesett tehetséges szakértőket, vezetőket.
A Vodafone támogatja a motiváló és elsősorban emberközeli légkör kialakulását. Nyitott irodáiban a vezetők fizikailag is együtt dolgoznak csapatukkal, és teret kapnak a személyes kapcsolatok, barátságok is. Számos program biztosítja a folyamatos szakmai fejlődés lehetőségét minden egyes dolgozó számára.
A Vodafone ezúton is köszönetet mond minden egyes kollégának értékes munkájáért, támogató hozzáállásáért, s hogy részt vett ebben a felmérésben, s megosztotta a Vodafone iránt érzett elkötelezettségét. Ez a díj - éppúgy, mint a Vodafone üzleti sikerei - elsősorban a dolgozóknak köszönhető!
„A díj igen komoly elismerést jelent számunkra. Nem csupán dolgozóink elégedettségét tükrözi, de egyben visszajelzést is ad arról, hogy a Vodafone üzletileg és munkáltatói gyakorlatában egyaránt jó úton halad és folyamatosan fejlődik.” – mondta Tóth Zsuzsanna, a Vodafone Magyarország HR vezérigazgató-helyettese. „Munkatársaink emberközpontú, barátságos és alkotó légkörben, világosan megfogalmazott célkitűzések mentén dolgoznak. Nem csupán testi, de lelki és szellemi jóllétüket is szem előtt tartjuk, folyamatosan törekszünk a sokszínűség biztosítására. Vállalati kultúránk kiváló lehetőséget biztosít a tanulásra, fejlődésre, sőt, akár nemzetközi karrier építésére is. Szeretnék ezúton is köszönetet mondani minden egyes munkatársunk elkötelezettségéért, értékes munkájáért, támogató hozzáállásáért, hiszen ez a díj - éppúgy, mint a Vodafone üzleti sikerei - elsősorban nekik köszönhető! ”
A jelenleg 1825 főt foglalkoztató Vodafone Magyarország különös figyelmet fordít dolgozóira. A vállalat dinamizmust, győzni akarást és ügyfélközpontúságot tükröző kultúrájához barátságos, emberközpontú légkör társul, hangsúlyt fektetve az emberi kapcsolatokra, az őszinteségre, a bizalomra és a szakmai fejlődés lehetőségének megteremtésére. Az értékteremtés mellett a Vodafone kiemelten koncentrál arra, hogy szélesebb társadalmi értelemben is fontos szerepet töltsön be. E törekvést segíti többek közt a Vodafone Önkéntes Közösség, melynek keretében a vállalat minden dolgozónak évi 4 munkanapot biztosít önkéntes tevékenységre, így a munkavállalóik évente 4000 órát töltenek önkéntes munkával. Az önkéntes közösség értékes szerepet vállal a Vodafone Digitális Iskola Programban is, amely hátrányos helyzetű, elmaradottabb régiókban működő iskolák 6400 diákjának digitális kompetenciafejlesztését támogatja, ezzel segítve, hogy a jövőben oly fontos digitális készségek területén az itt tanuló diákok is megkapják a szükséges alapvető ismereteket.
A Vodafone üzleti sikereinek egyik kulcsa, hogy egyértelműen megfogalmazott és kommunikált stratégiai célok mentén haladva kiemelten koncentrál bizonyos fókusz területekre. Minden egyes dolgozó tisztában van azzal, hogyan képes saját munkájával hozzájárulni az eredményekhez. A vállalat ugyanakkor hangsúlyt fektet a szakmai fejlődés lehetőségének megteremtésére is. Olyan készségeket támogat például a marketing és a technológiai területeken, amelyek a jelen és a jövőbeni felkészültséget is elősegítik. Törekszik a belső karrier mozgások támogatására, sőt, akár nemzetközi karrier építésének segítésére is.
A vállalat számos kezdeményezést indított annak érdekében, hogy kiérdemelje és megtartsa a munkatársak elismerését, megszolgálja hűségét, elkötelezettségét, biztosítsa jóllétüket, hisz a közös sikerek elsősorban a kollégák képességén, képzettségén, elköteleződésén és lelkesedésén múlnak. A munkatársakkal való törődés, a testi, lelki és szellemi jóllét, a feltöltődés lehetőségének biztosítása tehát kiemelt jelentőséget kap a Vodafone életében. E célt szolgálja többek közt a Re-Charge program, melynek keretében a munkavállalók évente anonim egészségügyi felmérésen vesznek részt, majd ennek kiértékelését követően egyéni és vállalati szinten azonosítják a problémákat, amelyekre szakértők bevonásával dolgoznak ki megoldásokat. Ugyanígy számos program irányul a diverzitás növelésére is, hisz a sokszínűség tágítja a látókört, elősegíti a kreativitás növekedését, az értékteremtést. Ezek egyike az ún. ReConnect program, amely az életkorbeli sokszínűség növelését célozza meg azáltal, hogy visszahívja a munka világából átmenetileg kiesett tehetséges szakértőket, vezetőket.
A Vodafone támogatja a motiváló és elsősorban emberközeli légkör kialakulását. Nyitott irodáiban a vezetők fizikailag is együtt dolgoznak csapatukkal, és teret kapnak a személyes kapcsolatok, barátságok is. Számos program biztosítja a folyamatos szakmai fejlődés lehetőségét minden egyes dolgozó számára.
A Vodafone ezúton is köszönetet mond minden egyes kollégának értékes munkájáért, támogató hozzáállásáért, s hogy részt vett ebben a felmérésben, s megosztotta a Vodafone iránt érzett elkötelezettségét. Ez a díj - éppúgy, mint a Vodafone üzleti sikerei - elsősorban a dolgozóknak köszönhető!