Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-10-23

A konferencia keretében 2016. október 17-én egész napos pénzügyi informatikai előadások zajlottak, este pedig a budapesti Kempinski Hotel Corvinusban adták át az E-Banking Summit díjait

A ”Best Customer Relationship Initiative” díjat nyerte el a Qualysoft az idei E-Banking Summiton. Ez az egyik legjelentősebb hazai pénzügyi informatikai konferencia, amelyen az ITC cégek mellett pénzintézetek és biztosítótársaságok műszaki vezetői vesznek részt.

A konferencia keretében 2016. október 17-én egész napos pénzügyi informatikai előadások zajlottak, este pedig a budapesti Kempinski Hotel Corvinusban adták át az E-Banking Summit díjait. A Qualysoft Informatikai Zrt. az idei díjátadón a „Best Customer Relationship Initiative” nevű kategória díját nyerte el. Az E-Banking Summit & Expón banki-informatikai rendszerek fejlesztésével foglalkozó cégek felsővezetői, valamint a bankok, biztosítótársaságok műszaki vezetői tartottak előadásokat a fintech iparág aktuális trendjeiről.

Kővári Zoltán, a Qualysoft vezérigazgató-helyettese a konferencián arról tartott előadást, hogy egy e-kereskedelmi vállalkozás miként tud a lehető leginkább proaktív módon működni annak érdekében, hogy a termékek után érdeklődő emberek legnagyobb hányada váljon tényleges vásárlóvá. Kővári szerint ma már nem csak a webáruházak, hanem az egyéb szektorok szereplői számára is kulcsfontosságú az online jelenlét, az X és Y-generáció tagjai – vagyis az 1965 és 1999 között születettek – már nem csak az online, de a mobil platformokon is igen aktívak, ráadásul elvárásaik is magasak az internetes szolgáltatások használatát illetően. A mai vásárlók 55%-a az interneten tájékozódik vásárlás előtt, ám csak 27%-uk számára egyben vásárlási platform is a világháló.

Ezért ma már kulcsfontosságú, hogy a vállalatok modern, mobil eszközökön is tökéletesen használható honlappal rendelkezzenek, folyamatosan bonyolítsanak online hirdetési kampányokat. A honlapot ma már egyszerűen fel lehet szerelni az azt elhagyni készülő látogató számára egyedi ajánlatot kínáló megoldással, de egyszerűen megoldható az is, hogy a vállalkozás chaten, online híváson keresztül is elérhető legyen – derült ki Kővári Zoltán előadásából.