Autó
Sulaki - 2016-10-21
A projekt célja, hogy Aichi Prefektúrában csökkentse azon közlekedési balesetek számát
A projekt célja, hogy Aichi Prefektúrában csökkentse azon közlekedési balesetek számát, amelyeket az okozott, hogy az autósok vezetés közben használták okostelefonjukat. A szeptember 20. és október 6.¹ között eltelt 17 nap alatt mintegy 37.000 ember töltötte le az alkalmazást, és körülbelül 2,6 millió kilométeren át autóztak vele. Ez akkora távolság, mintha valaki 65-ször kerülné meg a földet, vagy hétszer megjárná a Föld és a Hold közötti utat – és az alkalmazást használó autósok mindeközben végig biztonságban vezettek, mellőzve okostelefonjaik használatát. A projekt kávékuponokkal jutalmazza ezeket a felhasználókat, emellett pedig praktikus segítséget nyújt az emberek számára – Aichi Prefektúrában és másutt egyaránt – annak megértésében, mennyire fontos az okostelefon-használat miatti balesetek megelőzése.
Driving Barista
Az alkalmazások letöltésének száma: mintegy 37.000
Összesen megtett út: körülbelül 2,6 millió km
Az okostelefon használata nélkül megtett távolságért kávékuponok járnak, amelyek október 31-ig válthatók be a Komeda Kávéházakban², Aichi Prefektúra egész területén. A beváltott kávékuponok teljes mennyiségéről egy november elején megjelenő értékelő jelentés számol majd be.
A Toyota, a KDDI és a Komeda továbbra is aktívan együttműködnek azokban az új kezdeményezésekben, amelyek célja a társadalmi szintű problémák megoldása.
A projekt időtartama
Az alkalmazás letöltése: 2016. szeptember 20-tól
Az alkalmazás használata: 2016 szeptember 20. és október 6. között
A kávékuponok beváltása: 2016 szeptember 20. és október 31. között
¹A projekt időtartama egyes modellek esetében eltérő.
²Bizonyos üzletekben a kuponok nem válthatók be. A beváltó helyek címeit az alkalmazás jelzi.
Driving Barista
Az alkalmazások letöltésének száma: mintegy 37.000
Összesen megtett út: körülbelül 2,6 millió km
Az okostelefon használata nélkül megtett távolságért kávékuponok járnak, amelyek október 31-ig válthatók be a Komeda Kávéházakban², Aichi Prefektúra egész területén. A beváltott kávékuponok teljes mennyiségéről egy november elején megjelenő értékelő jelentés számol majd be.
A Toyota, a KDDI és a Komeda továbbra is aktívan együttműködnek azokban az új kezdeményezésekben, amelyek célja a társadalmi szintű problémák megoldása.
A projekt időtartama
Az alkalmazás letöltése: 2016. szeptember 20-tól
Az alkalmazás használata: 2016 szeptember 20. és október 6. között
A kávékuponok beváltása: 2016 szeptember 20. és október 31. között
¹A projekt időtartama egyes modellek esetében eltérő.
²Bizonyos üzletekben a kuponok nem válthatók be. A beváltó helyek címeit az alkalmazás jelzi.