Szórakozás
Sulaki - 2016-10-15
Tavaly már egy arannyal jutalmazták a MOL vállalati kommunikációját, idén három ezüstteltérhettek haza
Cannes, Franciaország – Három kategóriában is ezüst díjjal jutalmazták a MOL-t az október 12-13-án megrendezett Cannes Corporate Media & TV Awards reklámmustrán. Míg az Öregfiúk kisfilm marketing kommunikáció, a Boldogolaj videók környezetvédelem témakörben, a Business Card animációs kisfilm vállalati videó kategóriában nyerte el a delfint formáló szobrocskát. A MOL reklámok tavaly is emlékezetes diadalt arattak itt: egy arany delfint hoztak el, elsőként a magyarországi márkakommunikáció történetében. A díjnyertes alkotásokat tavaly és idén is a Greenroom kreatív ügynökség, illetve Mankovits Marcell rendező készítette.
A reklámok és filmek francia „fővárosában” megrendezett reklámverseny az utóbbi évek során a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiváljává nőtte ki magát, ahol olyan brandek versenyeznek egymással, mint a BMW, az Audi, a BP, vagy éppen a Heineken. Az Emmy- és Oscar-díjas tagokat is soraikban tudó, prominens zsűri ötven ország több mint 1200 pályázata közül díjazta a legjobbakat.
Nyitottnak és formabontónak lenni – a siker kulcsa?
„A MOL-nál igyekszünk nyitottak lenni és formabontó, újszerű megoldásokban gondolkodni” – Szollár Domokos, a cég kommunikációs vezetője szerint a sikeres újrázás leginkább ennek köszönhető.
A szórakoztató tartalom nyerő!
Jó példa erre a nyitottságra az Öregfiúk kisfilm, amely egészen friss látásmódot hozott be az
A kisfilmet szűk egy hét alatt a Facebookon és a Youtubeon összesen több mint 700 ezren nézték meg és 6400 user aktivitást eredményezett.
https://www.youtube.com/watch?v=0yfvszlW9wk
Hasonlóan egyedi megközelítéssel látható a használt sütőolaj újrahasznosításának népszerűsítéséhez készített kisfilmekben. Aki ezeket az alkotásokat látta, garantáltan elgondolkodik azon, hogy miféle csodára is vár pontosan a konyhaszekrényében felhalmozott használt olajjal…
https://www.youtube.com/watch?v=yA5Soiw6WG4
https://www.youtube.com/watch?v=5IkJzYRfXUA
https://www.youtube.com/watch?v=39tCqNn0TFg
A MOL a harmadik delfinjét szintén egy animációs kisfilmmel hozta el. A Cannes-i zsűri nagyra értékelte azt a videót, amely a MOL-csoportot mutatja be néhány percben izgalmas, modern formanyelven.
https://www.youtube.com/watch?v=fpcrJPrB2_8
Díjazott alkotások és kategóriák
MOL Magyarország - Öregfiúk –
MOL Magyarország – Boldogolaj videók – Környezetvédelem témakör
MOL-csoport - Business Card Videó - Vállalati videó
MOL Magyarország - Öregfiúk – B2C film – marketingkommunikáció
Megbízó:
MOL-csoport társasági kommunikációs igazgató: Szollár Domokos
Vállalati marketing vezető: Csollán Annamária
Marketingkommunikációs szakértő: Konja Boldizsár
Online kommunikációs szakértő: Valastyán Zsolt
Alkotók:
Rendező: Mankovits Marcell
DOP: Győri Márk
Kreatívigazgató: Vida Gusztáv
Gyártásvezető: Nikléczy Attila
Account director: Botos István
MOL Magyarország – Boldogolaj videók – Környezetvédelem témakör
Megbízó:
MOL-csoport társasági kommunikációs igazgató: Szollár Domokos
Vállalati marketing vezető: Csollán Annamária
Marketingkommunikációs szakértő: Konja Boldizsár
Online kommunikációs szakértő: Valastyán Zsolt
Alkotók:
Rendező: Mendrei Miklós
Post production: Umbrella
Kreatívigazgató: Vida Gusztáv
Vezető szövegíró: Jávor Bence
Senior szövegíró: Tóth Adorján
Art director: Murányi Kristóf
Account manager: Pomozi Bernadett
MOL-csoport - Business Card Videó - Vállalati videó
Megbízó:
MOL-csoport társasági kommunikációs igazgató: Szollár Domokos
Kommunikációs szakértő: Anastasia Girutskaya
Alkotók:
Rendező: Mendrei Miklós
Post production: The ODD
Kreatívigazgató: Vida Gusztáv
Vezető szövegíró: Jávor Bence
Senior szövegíró: Tóth Adorján
Art director: Huszár László
Account director: Botos István
Account manager: Pomozi Bernadett
A reklámok és filmek francia „fővárosában” megrendezett reklámverseny az utóbbi évek során a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalati filmes fesztiváljává nőtte ki magát, ahol olyan brandek versenyeznek egymással, mint a BMW, az Audi, a BP, vagy éppen a Heineken. Az Emmy- és Oscar-díjas tagokat is soraikban tudó, prominens zsűri ötven ország több mint 1200 pályázata közül díjazta a legjobbakat.
Nyitottnak és formabontónak lenni – a siker kulcsa?
„A MOL-nál igyekszünk nyitottak lenni és formabontó, újszerű megoldásokban gondolkodni” – Szollár Domokos, a cég kommunikációs vezetője szerint a sikeres újrázás leginkább ennek köszönhető.
A szórakoztató tartalom nyerő!
Jó példa erre a nyitottságra az Öregfiúk kisfilm, amely egészen friss látásmódot hozott be az
EB
-re időzített szurkolói reklámok dömpingjébe. A filmnek egy magányosan élő, nyugdíjas férfi a főszereplője. Az ő mindennapjaiban látjuk összesűrűsödve megelevenedni a több évtizednyi focitörténelmet. A nem mindennapi csavart tartogató, felemelő történet sok szurkoló számára segített megfogalmazni a sokévnyi várakozás és reménykedés utáni katarzist.
A kisfilmet szűk egy hét alatt a Facebookon és a Youtubeon összesen több mint 700 ezren nézték meg és 6400 user aktivitást eredményezett.
https://www.youtube.com/watch?v=0yfvszlW9wk
Hasonlóan egyedi megközelítéssel látható a használt sütőolaj újrahasznosításának népszerűsítéséhez készített kisfilmekben. Aki ezeket az alkotásokat látta, garantáltan elgondolkodik azon, hogy miféle csodára is vár pontosan a konyhaszekrényében felhalmozott használt olajjal…
https://www.youtube.com/watch?v=yA5Soiw6WG4
https://www.youtube.com/watch?v=5IkJzYRfXUA
https://www.youtube.com/watch?v=39tCqNn0TFg
A MOL a harmadik delfinjét szintén egy animációs kisfilmmel hozta el. A Cannes-i zsűri nagyra értékelte azt a videót, amely a MOL-csoportot mutatja be néhány percben izgalmas, modern formanyelven.
https://www.youtube.com/watch?v=fpcrJPrB2_8
Díjazott alkotások és kategóriák
MOL Magyarország - Öregfiúk –
B2C
film - marketingkommunikáció
MOL Magyarország – Boldogolaj videók – Környezetvédelem témakör
MOL-csoport - Business Card Videó - Vállalati videó
MOL Magyarország - Öregfiúk – B2C film – marketingkommunikáció
Megbízó:
MOL-csoport társasági kommunikációs igazgató: Szollár Domokos
Vállalati marketing vezető: Csollán Annamária
Marketingkommunikációs szakértő: Konja Boldizsár
Online kommunikációs szakértő: Valastyán Zsolt
Alkotók:
Rendező: Mankovits Marcell
DOP: Győri Márk
Kreatívigazgató: Vida Gusztáv
Gyártásvezető: Nikléczy Attila
Account director: Botos István
MOL Magyarország – Boldogolaj videók – Környezetvédelem témakör
Megbízó:
MOL-csoport társasági kommunikációs igazgató: Szollár Domokos
Vállalati marketing vezető: Csollán Annamária
Marketingkommunikációs szakértő: Konja Boldizsár
Online kommunikációs szakértő: Valastyán Zsolt
Alkotók:
Rendező: Mendrei Miklós
Post production: Umbrella
Kreatívigazgató: Vida Gusztáv
Vezető szövegíró: Jávor Bence
Senior szövegíró: Tóth Adorján
Art director: Murányi Kristóf
Account manager: Pomozi Bernadett
MOL-csoport - Business Card Videó - Vállalati videó
Megbízó:
MOL-csoport társasági kommunikációs igazgató: Szollár Domokos
Kommunikációs szakértő: Anastasia Girutskaya
Alkotók:
Rendező: Mendrei Miklós
Post production: The ODD
Kreatívigazgató: Vida Gusztáv
Vezető szövegíró: Jávor Bence
Senior szövegíró: Tóth Adorján
Art director: Huszár László
Account director: Botos István
Account manager: Pomozi Bernadett