Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-10-15
Az új járművek tervezése és megépítése során arra törekednek, hogy kielégíthessék a Sound Transit bővülő könnyű vasúti hálózata és a növekvő utasszám következtében fellépő fokozódó igényeket
A Siemens szerződést kötött 122 új S70 típusú könnyű vasúti jármű (LRV) szállítására a Sound Transit cég számára, amely a regionális közlekedési rendszert üzemelteti az USA Washington államában, Seattle és a Central Puget Sound terület igényeit kiszolgálva. A Sound Transit történetének eddigi legnagyobb egyedülálló szerződésének keretében megrendelt mennyiség csaknem a háromszorosára növeli a flotta járműveinek számát: 62 kocsiról 184-re. Az S70 típusú könnyű vasúti járműveket Kaliforniában, a Siemens Sacramento-ban létesített vasúti gyártóközpontjában fogják gyártani. A flotta tesztelése 2019-ben kezdődik.
Az új járművek tervezése és megépítése során arra törekednek, hogy kielégíthessék a Sound Transit bővülő könnyű vasúti hálózata és a növekvő utasszám következtében fellépő fokozódó igényeket. Az LRV egységek kinézetre karcsúak lesznek, de tágasabb lesz a belterük, több teret biztosítva az utasok számára. Továbbá a járművekben külön tér áll majd rendelkezésre a csomagok elhelyezésére és horgok lesznek felszerelve, ahova járművenként maximum négy kerékpárt lehet felakasztani.
"Az utasok száma folyamatosan növekszik Seattle körzetében, a Sound Transit pedig az aktuális körülményekhez illesztheti és tovább bővítheti hagyományosan kiváló szolgáltatását a mi modern könnyű vasúti szerelvényeinkkel" - mondta Jochen Eickholt, a Siemens Mobility divíziójának igazgatója. "Szerintem fontos dolog, hogy hozzájárulhatunk egy rendkívül hatékony és környezetbarát tömegközlekedési rendszer bővítéséhez Amerika egyik legdinamikusabb nagyvárosi régiójában."
A Siemens által szállítandó új LRV egységek a népszavazás által jóváhagyott, 2008-as Sound Transit 2. terv (ST2) részét képezik, amelynek keretében 30 mérföld hosszúságú új könnyű vasúti pályával növelik a hálózatot, létrehozva egy körülbelül 50 mérföldes regionális rendszert. Az új bővítésekkel a Seattle központú rendszer északi irányban Lynnwood-ig húzódik, a Washington tavat átszelve keleten eléri Bellevue-t és a Microsoft épületcsoportját, délen pedig a Federal Way területét.
Az új járművek tervezése és megépítése során arra törekednek, hogy kielégíthessék a Sound Transit bővülő könnyű vasúti hálózata és a növekvő utasszám következtében fellépő fokozódó igényeket. Az LRV egységek kinézetre karcsúak lesznek, de tágasabb lesz a belterük, több teret biztosítva az utasok számára. Továbbá a járművekben külön tér áll majd rendelkezésre a csomagok elhelyezésére és horgok lesznek felszerelve, ahova járművenként maximum négy kerékpárt lehet felakasztani.
"Az utasok száma folyamatosan növekszik Seattle körzetében, a Sound Transit pedig az aktuális körülményekhez illesztheti és tovább bővítheti hagyományosan kiváló szolgáltatását a mi modern könnyű vasúti szerelvényeinkkel" - mondta Jochen Eickholt, a Siemens Mobility divíziójának igazgatója. "Szerintem fontos dolog, hogy hozzájárulhatunk egy rendkívül hatékony és környezetbarát tömegközlekedési rendszer bővítéséhez Amerika egyik legdinamikusabb nagyvárosi régiójában."
A Siemens által szállítandó új LRV egységek a népszavazás által jóváhagyott, 2008-as Sound Transit 2. terv (ST2) részét képezik, amelynek keretében 30 mérföld hosszúságú új könnyű vasúti pályával növelik a hálózatot, létrehozva egy körülbelül 50 mérföldes regionális rendszert. Az új bővítésekkel a Seattle központú rendszer északi irányban Lynnwood-ig húzódik, a Washington tavat átszelve keleten eléri Bellevue-t és a Microsoft épületcsoportját, délen pedig a Federal Way területét.