Autó
Sulaki - 2016-09-26
Az új UX tanulmányban a legmodernebb járműelektronikai technológiák is megjelennek
A 2016-os Párizsi Autószalonon világpremierjét tartó Lexus UX Concept az innovatív
Az új Lexus crossover tanulmányautó, az UX Concept a 2016-os Párizsi Autószalonon lép először a nagyközönség elé, bemutatva, hogyan képzeli el a Lexus a jövő kompakt SUV-modelljeit. A Lexus UX Concept a vállalat dizájn-fejlesztésének legújabb lépcsőfokát testesíti meg, újraírva a vezetési élmény fogalmát. A merész UX Concept képzeletgazdag, előremutató technológiákat vonultat fel, amelyek magával ragadó, interaktív élményt kínálnak az autóban ülők számára. A fedélzeti HMI technológiák kifejezetten a progresszív gondolkodású, a külvilággal állandó kapcsolatot igénylő vásárlókat célozzák, akik értékelik az autó által nyújtott innovatív, háromdimenziós élményt. A vezető előtti műszeregység egy átlátszó földgömböt formáz, amely hologramként lebeg, és a funkcionális, mégis meglepően újszerű felhasználó felületen egyszerre jelennek meg az analóg és digitális információk. A középkonzolon is hasonló stílusban, egy csiszolt kristályszerkezeten, hologramszerűen tűnik fel a klímaberendezés és a fedélzeti szórakoztató rendszer kezelőfelülete, ami így mind a vezető, mind az első utas számára tisztán látható.
Az új UX tanulmányban a legmodernebb járműelektronikai technológiák is megjelennek. Az ablaküvegek a fény hatására automatikusan sötétednek, a külső visszapillantó tükröket kamerák helyettesítik, amelyek a hagyományos tükröknél jóval karcsúbb burkolatban is elférnek. Minden kapcsoló elektrosztatikus, és átlátszó borítás fedi őket.
Az A-oszlop uszony-motívuma megismétlődik a műszerfalon is, amelynek utasoldalán multifunkciós zeneközpont kínál újszerű audio-élményt az új generációs Lexus-vásárlók számára.
“Az volt a célunk hogy megalkossuk a kompakt crossoverek új generációját, amely a vásárlók szemszögéből keres egyedi megoldásokat; így született meg ez az innovatív, háromdimenziós, teljes egészében interaktív élmény.” – avat beStephan Rasmussen, az Európai Formatervezési Központ, az ED2 dizájnere
3D
ember-gép interfész (HMI) technológia révén különleges, interaktív vezetési élményt kínál. Az új UX tanulmányban a legmodernebb járműelektronikai technológiákon túl a lebegő, hologram-jellegű műszeregység és középkonzoli kijelzők is újdonságot jelentenek majd.
Az új Lexus crossover tanulmányautó, az UX Concept a 2016-os Párizsi Autószalonon lép először a nagyközönség elé, bemutatva, hogyan képzeli el a Lexus a jövő kompakt SUV-modelljeit. A Lexus UX Concept a vállalat dizájn-fejlesztésének legújabb lépcsőfokát testesíti meg, újraírva a vezetési élmény fogalmát. A merész UX Concept képzeletgazdag, előremutató technológiákat vonultat fel, amelyek magával ragadó, interaktív élményt kínálnak az autóban ülők számára. A fedélzeti HMI technológiák kifejezetten a progresszív gondolkodású, a külvilággal állandó kapcsolatot igénylő vásárlókat célozzák, akik értékelik az autó által nyújtott innovatív, háromdimenziós élményt. A vezető előtti műszeregység egy átlátszó földgömböt formáz, amely hologramként lebeg, és a funkcionális, mégis meglepően újszerű felhasználó felületen egyszerre jelennek meg az analóg és digitális információk. A középkonzolon is hasonló stílusban, egy csiszolt kristályszerkezeten, hologramszerűen tűnik fel a klímaberendezés és a fedélzeti szórakoztató rendszer kezelőfelülete, ami így mind a vezető, mind az első utas számára tisztán látható.
Az új UX tanulmányban a legmodernebb járműelektronikai technológiák is megjelennek. Az ablaküvegek a fény hatására automatikusan sötétednek, a külső visszapillantó tükröket kamerák helyettesítik, amelyek a hagyományos tükröknél jóval karcsúbb burkolatban is elférnek. Minden kapcsoló elektrosztatikus, és átlátszó borítás fedi őket.
Az A-oszlop uszony-motívuma megismétlődik a műszerfalon is, amelynek utasoldalán multifunkciós zeneközpont kínál újszerű audio-élményt az új generációs Lexus-vásárlók számára.
“Az volt a célunk hogy megalkossuk a kompakt crossoverek új generációját, amely a vásárlók szemszögéből keres egyedi megoldásokat; így született meg ez az innovatív, háromdimenziós, teljes egészében interaktív élmény.” – avat beStephan Rasmussen, az Európai Formatervezési Központ, az ED2 dizájnere