Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-09-14
A PayPal mobil stratégiájának részeként nemrég elindította a PayPal One Touch szolgáltatást
A PayPal online fizetési szolgáltató Matt Komorowski személyében új vezetőt nevezett ki a KKE régióért - így Magyarországért is - felelős csapatának élére. A szakember új pozíciójában a gyorsan változó fogyasztói igényeknek megfelelelő innovatív fizetési megoldások fejlesztéséért felel, és nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vállalat termékei elősegítsék a régió vállalalkozásainak terjeszkedését.
2016. szeptember 13., Budapest - Az elmúlt évben a közép- és kelet-európai régió lakosságának több mint fele havonta legalább egyszer csatlakozott internethez. Az eMarketer kutatása szerint 2019-ig a régió gyors gazdasági növekedés elé néz, és az internetezők száma 54.2%-ról 65.2%1-ra nő. A növekedés természetesen hatással lesz az e-kereskedelemre és online fizetési piacra is.
„Az elmúlt években megfigyeltük, hogy a közép- és kelet- európai régió komoly érdeklődést váltot ki a a nemzetközi és hazai befektetők körében, ami számos új lehetőség megjelenését jelentette azoknak az e-fogyasztóknak, akik számára természetes, hogy bármikor és bárhol egyetlen kattintással fizethetnek. A háttérben történő, láthatatlan fizetés pédául nagy népszerűségnek örvend, és egyúttal új lehetőségeket teremt az olyan cégek számára, mint a PayPal. A tavalyi évben globális szinten 280 milliárd dollár értékű tranzakciót dolgoztunk fel, amiből a közép- és kelet-európai régió is egyre nagyobb arányt képvisel” – mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép- és kelet- európai régiójának új ügyvezető igazgatója. „A régió az új termékek bezetése szempontjából is fontos terület a vállalat számára, és folyamatosan dolgozunk rajta, hogy még több fejlesztésünket elérhetővé tegyük ezen a területen. Jelenleg a 188 millió aktív felhasználónk közül 4,8 millió kerül ki ezekből az országokból” - összegzi Komorowski.
Nő az online fizetés népszerűsége
Ahogy az emberek egyre jobban hozzászoknak a bankkártyás és e-pénztárcás (pl. PayPal) fizetéshez, a készpénz egyre veszít a jelentőségéből. A készpénzmentes fizetések száma évi 8%-kal növekedhet az évtized végéig; 2020[1]-ig a tranzakciók száma meghaladhatja a 175 milliárdot.
„Ugyanez a növekvő trend figyelhető meg a mobilfizetések területén. Az m-kerekedelmi innovációk a növekedésünk motorjai, az előző évben globálisan 1.4 milliárd mobil tranzakciót dolgoztunk fel. Fő céljaink egyike, hogy mindig a fogyasztók igényei előtt járjunk egy lépéssel az olyan területeken, mint a például a mobil kereskedelem. A PayPal egy olyan globális, közvetlen fizetési platform, amely a fogyasztói és a kereskedői oldal számára is hasznos. A mobil és digitális fizetés területén igyekszünk olyan holisztikus szemléletet kialakítani, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók könnyen mozgathassák pénzüket, a vállalkozások pedig jobb kapcsolatot alakíthassanak ki ügyfeleikkel” – teszi hozzá Komorowski.
A PayPal mobil stratégiájának részeként nemrég elindította a PayPal One Touch szolgáltatást, amely már 143 országban érhető el. Más „checkout” eszközöktől eltérően, melyeknél felhasználónévre és jelszóra van szükség, a One Touch a háttérben, láthatatlanul azonosítja a felhasználót azokon az eszközökön, amelyeken egyszer már megtörtént az engedélyezés.
Matt Komorowskiról
A tapasztalt és teljesítményorientált vezető, Matt komorowski 2012 óta dolgozik a PayPalnél. Értékesítési vezetőként az üzleti kapcsolatok kialakításáért és az új termékek beveztéséért felelt Közép- és Kelet- Európa 20 országában. Mint a PayPal új ügyvezető igazgatója, Matt aktívan együttműködik a közép- és kelet- európai üzleti partnerekkel, hogy közösen segítsék elő az e-kereskedelem terjedését. Szakmai tapasztalatot a The Boston Consulting Groupnál és az Grouponnál szerzett. A karrierjét vállalkozóként kezdte Kanadában, ahol kis- és közepes vállalkozások számára nyújtott marketing tanácsadást. A Torontói Egyetem kereskedelmi szakán szerzett diplomát kereskedelemi és pénzügyi területen.
[1]eMarketer “The Global Media Intelligence Report – Central and Eastern Europe 2015”
2https://www.atkearney.de/documents/856314/1545047/BIP_Winning_the_Growth_Challenge_in_Payments.pdf/49ecf6a4-66d4-4a48-a7ac-dd5ad999da56
2016. szeptember 13., Budapest - Az elmúlt évben a közép- és kelet-európai régió lakosságának több mint fele havonta legalább egyszer csatlakozott internethez. Az eMarketer kutatása szerint 2019-ig a régió gyors gazdasági növekedés elé néz, és az internetezők száma 54.2%-ról 65.2%1-ra nő. A növekedés természetesen hatással lesz az e-kereskedelemre és online fizetési piacra is.
„Az elmúlt években megfigyeltük, hogy a közép- és kelet- európai régió komoly érdeklődést váltot ki a a nemzetközi és hazai befektetők körében, ami számos új lehetőség megjelenését jelentette azoknak az e-fogyasztóknak, akik számára természetes, hogy bármikor és bárhol egyetlen kattintással fizethetnek. A háttérben történő, láthatatlan fizetés pédául nagy népszerűségnek örvend, és egyúttal új lehetőségeket teremt az olyan cégek számára, mint a PayPal. A tavalyi évben globális szinten 280 milliárd dollár értékű tranzakciót dolgoztunk fel, amiből a közép- és kelet-európai régió is egyre nagyobb arányt képvisel” – mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép- és kelet- európai régiójának új ügyvezető igazgatója. „A régió az új termékek bezetése szempontjából is fontos terület a vállalat számára, és folyamatosan dolgozunk rajta, hogy még több fejlesztésünket elérhetővé tegyük ezen a területen. Jelenleg a 188 millió aktív felhasználónk közül 4,8 millió kerül ki ezekből az országokból” - összegzi Komorowski.
Nő az online fizetés népszerűsége
Ahogy az emberek egyre jobban hozzászoknak a bankkártyás és e-pénztárcás (pl. PayPal) fizetéshez, a készpénz egyre veszít a jelentőségéből. A készpénzmentes fizetések száma évi 8%-kal növekedhet az évtized végéig; 2020[1]-ig a tranzakciók száma meghaladhatja a 175 milliárdot.
„Ugyanez a növekvő trend figyelhető meg a mobilfizetések területén. Az m-kerekedelmi innovációk a növekedésünk motorjai, az előző évben globálisan 1.4 milliárd mobil tranzakciót dolgoztunk fel. Fő céljaink egyike, hogy mindig a fogyasztók igényei előtt járjunk egy lépéssel az olyan területeken, mint a például a mobil kereskedelem. A PayPal egy olyan globális, közvetlen fizetési platform, amely a fogyasztói és a kereskedői oldal számára is hasznos. A mobil és digitális fizetés területén igyekszünk olyan holisztikus szemléletet kialakítani, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók könnyen mozgathassák pénzüket, a vállalkozások pedig jobb kapcsolatot alakíthassanak ki ügyfeleikkel” – teszi hozzá Komorowski.
A PayPal mobil stratégiájának részeként nemrég elindította a PayPal One Touch szolgáltatást, amely már 143 országban érhető el. Más „checkout” eszközöktől eltérően, melyeknél felhasználónévre és jelszóra van szükség, a One Touch a háttérben, láthatatlanul azonosítja a felhasználót azokon az eszközökön, amelyeken egyszer már megtörtént az engedélyezés.
Matt Komorowskiról
A tapasztalt és teljesítményorientált vezető, Matt komorowski 2012 óta dolgozik a PayPalnél. Értékesítési vezetőként az üzleti kapcsolatok kialakításáért és az új termékek beveztéséért felelt Közép- és Kelet- Európa 20 országában. Mint a PayPal új ügyvezető igazgatója, Matt aktívan együttműködik a közép- és kelet- európai üzleti partnerekkel, hogy közösen segítsék elő az e-kereskedelem terjedését. Szakmai tapasztalatot a The Boston Consulting Groupnál és az Grouponnál szerzett. A karrierjét vállalkozóként kezdte Kanadában, ahol kis- és közepes vállalkozások számára nyújtott marketing tanácsadást. A Torontói Egyetem kereskedelmi szakán szerzett diplomát kereskedelemi és pénzügyi területen.
[1]eMarketer “The Global Media Intelligence Report – Central and Eastern Europe 2015”
2https://www.atkearney.de/documents/856314/1545047/BIP_Winning_the_Growth_Challenge_in_Payments.pdf/49ecf6a4-66d4-4a48-a7ac-dd5ad999da56