Autó
Sulaki - 2016-09-06
A Lexus bejelentette a Zang Toi Lexus-kollekciót: a világhírű divattervező Zang Toi-jal kötött együttműködési megállapodás eredményeként
Egy a Zang Toi ismert nemzetközi divattervezővel kötött nem mindennapi együttműködésnek köszönhetően a Lexus termékspecialistái a Zang Toi Lexus-kollekció egyedi Couture darabjaiban fogadják majd a látogatókat a 2016/2017-es autószalonokon.
A Lexus bejelentette a Zang Toi Lexus-kollekciót: a világhírű divattervező Zang Toi-jal kötött együttműködési megállapodás eredményeként a Lexus termékspecialistái vadonatúj, exkluzív öltözékben fogadhatják az autókiállítások közönségét. A Couture kollekció szeptemberben, a Miami Autószalonon lesz először látható, míg a sajtónapokra szánt öltözetek 2017 januárjában, a Detroit-i Autószalonon mutatkoznak be. A kollekció a divat legfelső szinte és a luxusautók világa között teremt kapcsolatot, azokra az értékekre (a részletekbe menő figyelemre és a kézműves minőségre) alapozva, amelyek a divattervező munkásságát éppúgy jellemzik, mint az autómárka termékeit.
Toi kollekciója négy egyedi megjelenésből áll: ezzel a Lexus az egyetlen olyan autómárka a világon, amely minden egyes termékspecialistát testre szabott, kézzel készített öltözékbe bújtat az autószalonokon. A kifinomult, kézműves minőség tetten érhető az olyan részletekben, mint a hajtókák kézzel elvarrott öltései, a kézzel felvarrott gyöngyök, vagy a minden ruhán megtalálható hímzés.
“A Lexus márka a páratlan fényűzés, valamint a tökéletességre és mesteri megmunkálásra való, soha nem szűnő törekvés megtestesítője. Szerettem volna annak a Haute Couture-nek a hangulatát átcsempészni az autóiparba, amely ugyan csak a divat világában létezik, mégis természetesen harmonizál a Lexus járműveiben megjelenő stílusossággal és kifejezőkészséggel. Lelkesítő kihívás volt divatot teremteni egy hagyományosan autóipari környezetben.” – fogalmaz ki Toi.
Zang Toi személyesen szabta a csapat tagjaira a ruhadarabokat. Az egyedi darabok és kiegészítők egytől egyig New Yorkban készülnek majd, beleértve a franciaországi Lyonból származó, kézzel vert csipkével díszített, kézzel szőtt ruhát, vagy a kötött ABC-pulóvert, amelybe kézzel hímezték bele a Lexus L betűjét. A kollekciót olyan klasszikus stílusú darabok teszik teljessé, mint a kontrasztos szürke ujjakkal és álló gallérral díszített, merész szabású zakó.
“Nagyra tartjuk Zang Toi ihletett hozzáállását az egyedülálló, forradalmi részletekhez. Igazán fontos a számunkra, hogy stílusát, amely oly tökéletesen illik autóink kifinomultságához, mi vezethetjük be az észak-amerikai autószalonok világába." - fogalmaz Brian Bolain, a Lexus marketingért felelős igazgatója.
A Lexus bejelentette a Zang Toi Lexus-kollekciót: a világhírű divattervező Zang Toi-jal kötött együttműködési megállapodás eredményeként a Lexus termékspecialistái vadonatúj, exkluzív öltözékben fogadhatják az autókiállítások közönségét. A Couture kollekció szeptemberben, a Miami Autószalonon lesz először látható, míg a sajtónapokra szánt öltözetek 2017 januárjában, a Detroit-i Autószalonon mutatkoznak be. A kollekció a divat legfelső szinte és a luxusautók világa között teremt kapcsolatot, azokra az értékekre (a részletekbe menő figyelemre és a kézműves minőségre) alapozva, amelyek a divattervező munkásságát éppúgy jellemzik, mint az autómárka termékeit.
Toi kollekciója négy egyedi megjelenésből áll: ezzel a Lexus az egyetlen olyan autómárka a világon, amely minden egyes termékspecialistát testre szabott, kézzel készített öltözékbe bújtat az autószalonokon. A kifinomult, kézműves minőség tetten érhető az olyan részletekben, mint a hajtókák kézzel elvarrott öltései, a kézzel felvarrott gyöngyök, vagy a minden ruhán megtalálható hímzés.
“A Lexus márka a páratlan fényűzés, valamint a tökéletességre és mesteri megmunkálásra való, soha nem szűnő törekvés megtestesítője. Szerettem volna annak a Haute Couture-nek a hangulatát átcsempészni az autóiparba, amely ugyan csak a divat világában létezik, mégis természetesen harmonizál a Lexus járműveiben megjelenő stílusossággal és kifejezőkészséggel. Lelkesítő kihívás volt divatot teremteni egy hagyományosan autóipari környezetben.” – fogalmaz ki Toi.
Zang Toi személyesen szabta a csapat tagjaira a ruhadarabokat. Az egyedi darabok és kiegészítők egytől egyig New Yorkban készülnek majd, beleértve a franciaországi Lyonból származó, kézzel vert csipkével díszített, kézzel szőtt ruhát, vagy a kötött ABC-pulóvert, amelybe kézzel hímezték bele a Lexus L betűjét. A kollekciót olyan klasszikus stílusú darabok teszik teljessé, mint a kontrasztos szürke ujjakkal és álló gallérral díszített, merész szabású zakó.
“Nagyra tartjuk Zang Toi ihletett hozzáállását az egyedülálló, forradalmi részletekhez. Igazán fontos a számunkra, hogy stílusát, amely oly tökéletesen illik autóink kifinomultságához, mi vezethetjük be az észak-amerikai autószalonok világába." - fogalmaz Brian Bolain, a Lexus marketingért felelős igazgatója.