Szórakozás
Sulaki - 2016-09-06
Az Alcatel négy fő szegmensben mutatta be termékeit, így többek között a tabletek, a telefonok és a virtuális valóság kategóriában
Az Alcatel négy fő szegmensben mutatta be termékeit, így többek között a tabletek, a telefonok és a virtuális valóság kategóriában. A sajtóbemutató keretében felvonultatott termékújdonságok egyértelműen bizonyítják, hogy a már meghódított célközönségen túl, a fiatalabb generáció szívébe is egyre inkább szeretné belopni magát a francia tulajdonú gyártó.
Az első bemutatott termék az Alcatel
A tabletek mellett a telefonok piacán is új eszközzel jelentkezik a gyártó, amely az Alcatel SHINE LITE nevet viseli. A termékfejlesztés során egyértelmű volt a cél: a fiatalos, divatos megjelenést úgy ötvözni a csúcstechnikával, hogy a végén egy elérhető árú készüléket kapjunk. Hogy mi lett az eredmény? Egy modern megjelenésű telefon, amelynek eleganciáját az üveg és a fém kombinációja adja– és mindez még 60 000 forintba sem kerül. A készülék elülső kamerája erősebb vakut kapott, hogy tökéletes selfie-ket készíthessünk vele, valamint több, kreatív és innovatív app került beépítésre, hogy a maximumot tudjuk kihozni belőle.
Az Alcatel már korábban is jelentős lépéseket tett a virtuális valóság eszközök fejlesztése és támogatása irányába, így például az idén piacra dobott IDOL 4S és IDOL 4 telefonjuk
A cég bemutatta Berlinben az új hordható okos eszközeit is, MOVE termékcsalád néven. A termékek intuitív felhasználhatóságukkal és divatos megjelenésükkel bizonyítják a vállalat törekvését, hogy ne csak lépést tartson, de elébe is menjen a fogyasztói igényeknek. A MOVEBAND egy olyan karperec, amivel a mindennapi fizikai aktivitásunkat rögzíthetjük (lépésszámlálás, kalória, sebesség, alvási ritmus stb.). A MOVETIME
Az első bemutatott termék az Alcatel
POP
4 (10)
LTE
Tablet, amelynek könnyű, ellenálló és divatos külső borítása tökéletes összhangban áll belső értékeivel. Ezek közül külön említést igényel a kiemelkedő teljesítményű processzor, a full HD, teljesen laminált IPS kijelző, valamint a Waves céggel közösen kifejlesztett MaxxAudio hangzásrendszer, ami egyedülálló hangminőséget biztosít, legyen szó akár zenéről, filmekről vagy játékokról. A tablet a legmodernebb
4G
LTE
hálózatokra is képes csatlakozni, így akár a full
HD
filmek streamelésétől az online játékokon át minden online tevékenység előtt szabad a pálya. A készülék Európában októbertől lesz kapható.
A tabletek mellett a telefonok piacán is új eszközzel jelentkezik a gyártó, amely az Alcatel SHINE LITE nevet viseli. A termékfejlesztés során egyértelmű volt a cél: a fiatalos, divatos megjelenést úgy ötvözni a csúcstechnikával, hogy a végén egy elérhető árú készüléket kapjunk. Hogy mi lett az eredmény? Egy modern megjelenésű telefon, amelynek eleganciáját az üveg és a fém kombinációja adja– és mindez még 60 000 forintba sem kerül. A készülék elülső kamerája erősebb vakut kapott, hogy tökéletes selfie-ket készíthessünk vele, valamint több, kreatív és innovatív app került beépítésre, hogy a maximumot tudjuk kihozni belőle.
Az Alcatel már korábban is jelentős lépéseket tett a virtuális valóság eszközök fejlesztése és támogatása irányába, így például az idén piacra dobott IDOL 4S és IDOL 4 telefonjuk
VR
headsettel együtt kapható. Berlinben megismertették a nagyközönséggel a VISION headsetet, amely egy vezeték nélküli, mindent magában foglaló virtuális valóság eszköz, és a világ első, valóban megfizethető ilyen kiegészítője. Annak érdekében, hogy minél több minőségi tartalom legyen hozzáférhető erre a platformra, az Alcatel együttműködésre lépett a 360’-os kamerák piacának négy meghatározó szereplőjével, hogy együtt új virtuális valóságot kiegészítő eszközöket tervezzenek és dobjanak piacra. Az újítások egyike az Alcatel kisméretű, könnyen használható kamerája, melynek segítségével bárki készíthet és megoszthat 360’-os képeket és videókat az IDOL 4, IDOL 4S vagy POP 4S okostelefonjával. A most bemutatott termékek és innovációk csak megerősítik, hogy az Alcatel szilárdan elkötelezte magát a virtuális technológia mellett.
A cég bemutatta Berlinben az új hordható okos eszközeit is, MOVE termékcsalád néven. A termékek intuitív felhasználhatóságukkal és divatos megjelenésükkel bizonyítják a vállalat törekvését, hogy ne csak lépést tartson, de elébe is menjen a fogyasztói igényeknek. A MOVEBAND egy olyan karperec, amivel a mindennapi fizikai aktivitásunkat rögzíthetjük (lépésszámlálás, kalória, sebesség, alvási ritmus stb.). A MOVETIME
WiFi
okosóra segítségével bármikor fogadhatunk hívásokat, emaileket a csuklónkról. A MOVETRACK egy kisméretű, könnyen felszerelhető
GPS
követő eszköz, amivel biztonságban tudhatunk mindent és mindenkit, aki számunkra fontos, legyen szó akár a gyermekünkről, háziállatunkról, vagy az autónkról. A MOVE Track&Talk a szülők számára ideális megoldás, mivel a beépített GPS és telefonkapcsolat segítségével mindig tudhatják, hogy gyermekük merre jár, és könnyen el is érhetik őket –vagy ha a szükség úgy hozza, a gyerekek a szülőket.