Számítástechnika
Sulaki - 2016-08-10
Az útmutató fontos előrelépést jelent a Samsung nyomtatási alkalmazásai szempontjából
A Samsung Printing Solutions az androidos Smart UX Center platformhoz alkalmazásokat készítő vállalatok és fejlesztők számára elérhetővé tette részletes ismertetőjét „Útmutató a Samsung Smart UX Centerre készült alkalmazások fejlesztéséhez és futtatásához” címmel. Az útmutatót a Samsung nemzetközi szoftverbeszállítói (ISV-k) és más kapcsolódó vállalatok kapták meg, hogy bővíteni tudják intelligens és mobil üzleti kínálatukat.
Az útmutató fontos előrelépést jelent a Samsung nyomtatási alkalmazásai szempontjából, ugyanis bemutatja az alkalmazásfejlesztés különböző szerepköreit és felelősségeit a Samsung Electronics nemzetközi irodái és az ISV-k számára.Az útmutató leírja a Smart UX-alkalmazások létrehozásának módját, külön kitérve a tervezési, a fejlesztési, az értékesítési és az ügyfélszolgálati kérdésekre.
Az útmutatóban körvonalazott folyamatok közé tartoznak:
A Smart UX Center-alkalmazások rugalmassága és testreszabhatósága növeli a hatékonyságot és világszerte kedvezően hat a munkakörnyezetre, miközben a költségeket is csökkenti.
Olaszországban például a Samsung egy beszállítója, a Massinelli segített ügyfeleinek egy digitális katalógusalkalmazás létrehozásában a Smart UX Centeren, hogy megtakarítsák a korábban a katalógusok kinyomtatására és postázására szánt költségeiket.
Egy másik olasz beszállító, a Gaviolli Printing Solutions pedig sikeresen kifejlesztett egy látogatóregisztráló alkalmazást. A programmal az események látogatói saját maguk regisztrálhatnak, hogy értékes nyomtatott anyagokhoz juthassanak.
Az útmutató fontos előrelépést jelent a Samsung nyomtatási alkalmazásai szempontjából, ugyanis bemutatja az alkalmazásfejlesztés különböző szerepköreit és felelősségeit a Samsung Electronics nemzetközi irodái és az ISV-k számára.Az útmutató leírja a Smart UX-alkalmazások létrehozásának módját, külön kitérve a tervezési, a fejlesztési, az értékesítési és az ügyfélszolgálati kérdésekre.
Az útmutatóban körvonalazott folyamatok közé tartoznak:
-
Alkalmazásfejlesztés: A Samsung kérésre átadja szoftverfejlesztő készletét (SDK), amellyel a szoftverbeszállítók Smart UX-alkalmazást fejleszthetnek.
-
Szerződési tudnivalók: A beszállítók tisztázzák a Samsunggal az értékesítési, bevétel-megosztási, ügyfélszolgálati és a többi alkalmazással kapcsolatos kérdéseket.
-
Ellenőrzés és jóváhagyás (V&V): A fejlesztési fázis befejezése után az ISV kéri a Samsungtól az alkalmazás tesztelését.
-
Regisztráció: A V&V fázist sikeresen teljesítő alkalmazásokat a Samsung regisztrálja a Smart UX Centeren és elérhetővé teszi a Printing App Centerben.
-
A bevétel megállapítása: A beszállítók meghatározzák az alkalmazások árát a Samsung felé, amely segít megállapítani a végfelhasználói árat.
-
Ügyfélszolgálat: A fejlesztők kialakíthatják az ISV ügyfélszolgálati irányelveket és kapcsolatfelvételi lehetőségeket teremthetnek az alkalmazás fejlesztőivel. Ez lehetővé teszi az ügyfelek és a Samsung számára is a kapcsolatfelvételt problémás helyzetekben.
A Smart UX Center-alkalmazások rugalmassága és testreszabhatósága növeli a hatékonyságot és világszerte kedvezően hat a munkakörnyezetre, miközben a költségeket is csökkenti.
Olaszországban például a Samsung egy beszállítója, a Massinelli segített ügyfeleinek egy digitális katalógusalkalmazás létrehozásában a Smart UX Centeren, hogy megtakarítsák a korábban a katalógusok kinyomtatására és postázására szánt költségeiket.
Egy másik olasz beszállító, a Gaviolli Printing Solutions pedig sikeresen kifejlesztett egy látogatóregisztráló alkalmazást. A programmal az események látogatói saját maguk regisztrálhatnak, hogy értékes nyomtatott anyagokhoz juthassanak.