Szerver/Üzlet
Sulaki - 2016-08-07
A neves kutatóvállalat, a Quocirca most közzétett
A neves kutatóvállalat, a Quocirca most közzétett legfrissebb elemzése szerint a Xerox továbbra is vezető szolgáltatónak számít a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) piacán világszerte. A vállalat megszakítás nélkül, sorozatban a hetedik éve bizonyul a legjobbnak ebben a szolgáltatási szegmensben.
A Xerox menedzselt nyomtatási megoldásainak legújabb generációjának három fő fázisa a felmérés és optimalizálás, a biztonság és integráció, valamint az automatizálás és egyszerűsítés, amelyeket arra terveztek, hogy hidat képezve a papíralapú ügyintézés és a digitális megoldások közt, segítsék a felhasználókat abban, hogy azok erősíthessék a dokumentumkezelési folyamataikat a bevételeik növelése, a költségeik csökkentése és a működésük hatékonyabbá tétele érdekében. A Xerox MPS használatával a vállalkozások kiszervezhetik a nyomtatás menedzselését és mintegy 30 százalékkal csökkenthetik a kiadásaikat ezen a téren.
A Quocirca, mint a globális nagyvállalati MPS piacot elemző felmérés készítője a menedzselt nyomtatási szolgáltatások vonatkozásában a Xerox-ot valós és erős portfoliót biztosító szolgáltatóként nevezi meg, amelynek kínálata mérettől függetlenül, bármely vállalkozás számára elérhető. Továbbá mindezt kiegészítik a Xerox széles körű munkafolyamat automatizálási megoldásai is.
„A Xerox komoly hírnévvel rendelkezik a menedzselt nyomtatási szolgáltatások területén, amit az is bizonyít, hogy immár hét éve folyamatosan a felméréseink élén végez. A következetes, világszintű kiszolgálás és a kifinomult riportolási, elemzési felület kiemelkedő teljesítményt biztosít. Ez többek közt akkor érhető tetten, amikor a Xerox olyan nagy, komplex szervezetekkel dolgozik együtt, amelyek változatos irodai és nyomdai nyomtatási infrastruktúrával is rendelkeznek. A vertikális piacokra szabott automatizálási megoldásokba való befektetésével a Xerox olyan erős megoldás-fókuszú portfoliót fejleszt, amellyel áramvonalasítja a munkafolyamatokat és segít abban, hogy a papíralapú- és a digitális feladatok jobban integrálhatóak legyenek.” – fejtette ki Louella Fernandes, a Quocirca társigazgatója.
A Quocirca felmérése nyolc szolgáltató független értékelését, illetve a kulcs MPS trendek meghatározását tartalmazza, amelyeket az ügyfélkutatás eredményei alapján szűrtek le. Ezek szerint a költségek, a biztonság és a szolgáltatások jelentik a fő szempontokat az MPS vonatkozásában. Ezen belül a válaszadók 81 százaléka a biztonság kérdését fontosnak, illetve nagyon fontosnak ítélte meg, ami emelkedést mutat a tavalyi 75 százalékos arányhoz képest. A nyomtatási megoldások és szolgáltatások biztonságosabbá tételének fokozottabb igényét az a tény is alátámasztja, hogy az elmúlt évben a szervezetek 61 százalékánál történt legalább egy, egyszerű nyomtatási feladat végrehajtásával kapcsolatos adatsértés. A felmérésből kiderül az is, hogy a válaszadó vállalatok döntő többsége (80 százalék) az MPS-t a digitális átállás fontos hajtóerejeként tartja számon.
„Az információk kezelése és biztonságossá tétele, mind papír alapon, mind digitálisan, fontos a szervezeteknek. Ezzel együtt a Quocirca legutóbbi MPS-fókuszú jelentése rávilágít arra, hogy a szervezetek a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokra úgy tekintenek, mint a digitális jövő hajtóerejére. A felmérés pedig elismeri azt is, hogy a Xerox képes egy olyan információs menedzsment stratégia megvalósítására, amely egyaránt magába foglalja a papíralapú és a digitális folyamatokat.” – hangsúlyozta Joseph Hanania a Xerox outsourcing szolgáltatások nemzetközi részlegének alelnöke.
A Xerox folytatja a munkafolyamat automatizálási portfóliójának a megerősítését, és új megoldásokat fog bemutatni, amelyek a nagyobb hatékonyságot és a digitális átállást szorgalmazzák. A Xerox megoldásai jelenleg lefedik a biztosítás, az egészségügy, a bankolás, a gyártás, a kiskereskedelem, a kormányzat és a felsőoktatás területét.
2015-ben a Xerox-ot szintén vezető szolgáltatóként nevezte meg a Gartner
A Xerox menedzselt nyomtatási megoldásainak legújabb generációjának három fő fázisa a felmérés és optimalizálás, a biztonság és integráció, valamint az automatizálás és egyszerűsítés, amelyeket arra terveztek, hogy hidat képezve a papíralapú ügyintézés és a digitális megoldások közt, segítsék a felhasználókat abban, hogy azok erősíthessék a dokumentumkezelési folyamataikat a bevételeik növelése, a költségeik csökkentése és a működésük hatékonyabbá tétele érdekében. A Xerox MPS használatával a vállalkozások kiszervezhetik a nyomtatás menedzselését és mintegy 30 százalékkal csökkenthetik a kiadásaikat ezen a téren.
A Quocirca, mint a globális nagyvállalati MPS piacot elemző felmérés készítője a menedzselt nyomtatási szolgáltatások vonatkozásában a Xerox-ot valós és erős portfoliót biztosító szolgáltatóként nevezi meg, amelynek kínálata mérettől függetlenül, bármely vállalkozás számára elérhető. Továbbá mindezt kiegészítik a Xerox széles körű munkafolyamat automatizálási megoldásai is.
„A Xerox komoly hírnévvel rendelkezik a menedzselt nyomtatási szolgáltatások területén, amit az is bizonyít, hogy immár hét éve folyamatosan a felméréseink élén végez. A következetes, világszintű kiszolgálás és a kifinomult riportolási, elemzési felület kiemelkedő teljesítményt biztosít. Ez többek közt akkor érhető tetten, amikor a Xerox olyan nagy, komplex szervezetekkel dolgozik együtt, amelyek változatos irodai és nyomdai nyomtatási infrastruktúrával is rendelkeznek. A vertikális piacokra szabott automatizálási megoldásokba való befektetésével a Xerox olyan erős megoldás-fókuszú portfoliót fejleszt, amellyel áramvonalasítja a munkafolyamatokat és segít abban, hogy a papíralapú- és a digitális feladatok jobban integrálhatóak legyenek.” – fejtette ki Louella Fernandes, a Quocirca társigazgatója.
A Quocirca felmérése nyolc szolgáltató független értékelését, illetve a kulcs MPS trendek meghatározását tartalmazza, amelyeket az ügyfélkutatás eredményei alapján szűrtek le. Ezek szerint a költségek, a biztonság és a szolgáltatások jelentik a fő szempontokat az MPS vonatkozásában. Ezen belül a válaszadók 81 százaléka a biztonság kérdését fontosnak, illetve nagyon fontosnak ítélte meg, ami emelkedést mutat a tavalyi 75 százalékos arányhoz képest. A nyomtatási megoldások és szolgáltatások biztonságosabbá tételének fokozottabb igényét az a tény is alátámasztja, hogy az elmúlt évben a szervezetek 61 százalékánál történt legalább egy, egyszerű nyomtatási feladat végrehajtásával kapcsolatos adatsértés. A felmérésből kiderül az is, hogy a válaszadó vállalatok döntő többsége (80 százalék) az MPS-t a digitális átállás fontos hajtóerejeként tartja számon.
„Az információk kezelése és biztonságossá tétele, mind papír alapon, mind digitálisan, fontos a szervezeteknek. Ezzel együtt a Quocirca legutóbbi MPS-fókuszú jelentése rávilágít arra, hogy a szervezetek a menedzselt nyomtatási szolgáltatásokra úgy tekintenek, mint a digitális jövő hajtóerejére. A felmérés pedig elismeri azt is, hogy a Xerox képes egy olyan információs menedzsment stratégia megvalósítására, amely egyaránt magába foglalja a papíralapú és a digitális folyamatokat.” – hangsúlyozta Joseph Hanania a Xerox outsourcing szolgáltatások nemzetközi részlegének alelnöke.
A Xerox folytatja a munkafolyamat automatizálási portfóliójának a megerősítését, és új megoldásokat fog bemutatni, amelyek a nagyobb hatékonyságot és a digitális átállást szorgalmazzák. A Xerox megoldásai jelenleg lefedik a biztosítás, az egészségügy, a bankolás, a gyártás, a kiskereskedelem, a kormányzat és a felsőoktatás területét.
2015-ben a Xerox-ot szintén vezető szolgáltatóként nevezte meg a Gartner
Magic Quadrant
for Managed Print and Content Services
jelentése, az IDC MarketScape U.S. Managed Workflow Services Vendor Assessment felmérése, illetve az IDC MarketScape Western Europe Managed Workflow Services Vendor Assessment kutatása is.