Érdekességek
maxray - 2016-06-05
Hazai győzelem született a régió legnagyobb startup versenyén: 23 ország 148 startupja közül a mesekönyvek forradalmasítója, a BOOKR Kids nyerte meg a fődíjat. A közönség a céges csapatépítéseket tudományos pszichológiai módszertanra és sportos megmérettetésekre alapozó



A BOOKR Kids nyerte meg a régió legnagyobb startup versenyét, a CEE Lift Off!-ot. A Brain Bar Budapest részeként megrendezett eseményén a Power Angels alapító tagjaiból, valamint a SpeedInvest és a Credo Ventures régióért felelős partnereiből álló zsűri a gyerekek mesekönyvolvasási szokásait forradalmasító projektet tartotta a legjobbnak. A BOOKR Kids sikere nemzetközi viszonylatban is komoly sikernek számít: a magyar csapat 23 ország 148 induló vállalkozása közül került ki győztesen. A győztes az OXO Labs által biztosított fél éves akcelerátor program mellett a hazai befektetők szupercsapataként aposztrofált Power Angelstől kap 150.000 eurós befektetési ajánlatot, és a co-working terek hazai pionírjának számító Lofficeban tölthet el 6 hónapot.
A 10 döntős csapat közül a közönség a Battlejungle csapatára húzta be a legtöbb voksot. A HR tréning szolgáltatásokat alapjaiban megreformáló cég, amely az az Oppenheim ügyvédi iroda támogatását élvezheti 1 éven keresztül, hatalmas piacot céloz meg innovatív szolgáltatásaival.
A zsűri a kardiovaszkuláris betegségekben szenvedő MyCG csapatát jutalmazta különdíjjal. A francia székhelyű cég, amely egy szív és érrendszeri beavatkozásokra specializálódott magánklinikát is működtet, egy ruhába építhető EKG fejlesztésén dolgozik. A MyCG számára a Kreatív magazin PR toplistáján 2015-ben második alkalommal is az év PR vállalatának választott UNIOMEDIA COMMUNICATIONS biztosít teljes körű PR szolgáltatást egy crowdfunding kampányához.
A 10 döntős csapat közül a közönség a Battlejungle csapatára húzta be a legtöbb voksot. A HR tréning szolgáltatásokat alapjaiban megreformáló cég, amely az az Oppenheim ügyvédi iroda támogatását élvezheti 1 éven keresztül, hatalmas piacot céloz meg innovatív szolgáltatásaival.
A zsűri a kardiovaszkuláris betegségekben szenvedő MyCG csapatát jutalmazta különdíjjal. A francia székhelyű cég, amely egy szív és érrendszeri beavatkozásokra specializálódott magánklinikát is működtet, egy ruhába építhető EKG fejlesztésén dolgozik. A MyCG számára a Kreatív magazin PR toplistáján 2015-ben második alkalommal is az év PR vállalatának választott UNIOMEDIA COMMUNICATIONS biztosít teljes körű PR szolgáltatást egy crowdfunding kampányához.