Mobil
Sulaki - 2016-05-17
Idén Európa-szerte már több mint 300 ezer Samsung Gear VR headsetet vásároltak
A Galaxy S7 és S7 edge készülékek rekordszámú előrendelését követően a Samsung Electronics Europe bemutatta az új S7 felhasználók számára Gear
Az új Galaxy S7 és S7 edge európai felhasználói korlátozott ideig egyedi áron vásárolhatják meg az Oculus-szal fejlesztett Samsung Gear
A Galaxy S7 és a Galaxy S7 edge töretlen népszerűségnek örvend Európában. Ennek köszönhető ez a lehetőség is, amely a Gear
David Lowes, a Samsung Electronics Europe marketing igazgatója elmondta: „A Galaxy S7 és S7 edge készülékeink kiemelkedően sikeresek, így kiválóan példázzák a folyamatos és jelentős keresletet a prémium zászlóshajó eszközeink iránt. Az okostelefonok már a mindennapjaink alapvető részei, azonban összekapcsolhatóságuk a Gear
„Az Oculusnál azt szeretnénk elérni, hogy az emberek bárhol bármit átélhessenek a virtuális valóság segítségével. A Gear VR által mindez lehetségessé válhat” – mondta el Max Cohen, az Oculus Mobile divíziójának vezetője. – „Legutóbb azt jelenthettük be, hogy áprilisban immár egymillió ember rendelkezik Gear
2016: A VR terjedésének éve
Az iparág elemzője, a CCS Insight előrejelzései szerint a VR headsetekből származó bevétel 2020-ra globális szinten elérheti a 10 milliárd dollárt, amelyből a nyugat-európai piac részesedése 3 milliárd dollár lehet. 2016-ban várhatóan 4,7 millió headsetet szállítanak majd Nyugat-Európába. A forgalom 90 százalékát az olyan kedvező árú, mobiltelefonnal működő VR készülékek eladásából származó bevételek tehetik ki, mint amilyen a Gear VR is.
Ahogy Ben Wood, a CCS Insight vezető elemzője megjegyezi: „egy rendkívül izgalmas útnak még csak az elején járunk a
Az S7/Gear VR ajánlattal kapcsolatos további információ a http://www.samsung.com/hu/home/ weboldalon érhető el.
*A Galaxy S7-re/Gear VR-ra elérhető tartalmakhoz kapcsolódó ajánlat a Samsung online áruházában és a kiválasztott beszállítóknál és viszonteladói partnereknél lesz elérhető. A kedvezmény időtartama a különböző piacokon és az egyes beszállítóknál és viszonteladóknál eltérő lehet.
** A CCS Insight 2016 februárjában publikált Augmented and Virtual Reality Worldwide, 2016-2020 piaci előrejelzése alapján.
VR
készülékhez készített tartalomcsomagját.
Az új Galaxy S7 és S7 edge európai felhasználói korlátozott ideig egyedi áron vásárolhatják meg az Oculus-szal fejlesztett Samsung Gear
VR
headsetet, és ezzel együtt ingyenesen juthatnak hozzá az Oculus Store-ba feltöltött exkluzív prémium játékokhoz és élményekhez. A csomag tartalmazza az Oculus Store legnépszerűbb fizetős tartalmait, így az Anshar Wars 2-t, a Darknetet, a Driftet, a Keep Talking and Nobody Explodes nevű játékot, valamint az Ocean Rift és a Starchart alkalmazásokat is.
A Galaxy S7 és a Galaxy S7 edge töretlen népszerűségnek örvend Európában. Ennek köszönhető ez a lehetőség is, amely a Gear
VR
fejlesztésében is közreműködő, a virtuális valóság piacán úttörőnek számító vállalkozással, az Oculus-szal együttműködve valósulhat meg. Az S7 népszerűsége hozzájárul a virtuális valóság elterjedéséhez az európai mobil VR piacon, mely a CCS Insight szerint az előző év azonos szakaszához képest 168 százalékos növekedést ért el Nyugat-Európában. A Samsung ebben az évben Európa-szerte már több mint 300 ezer darab Gear VR headsetet értékesített. A kiemelkedően magas számadatokat figyelembe véve a CCS Insight** becslései szerint a VR eszközök eladási száma az előző évben Európában elérhette az 1,8 milliót.
David Lowes, a Samsung Electronics Europe marketing igazgatója elmondta: „A Galaxy S7 és S7 edge készülékeink kiemelkedően sikeresek, így kiválóan példázzák a folyamatos és jelentős keresletet a prémium zászlóshajó eszközeink iránt. Az okostelefonok már a mindennapjaink alapvető részei, azonban összekapcsolhatóságuk a Gear
VR
-ral teljesen új távlatokat nyit meg a bámulatos, érzelmekkel teli és egyben magával ragadó élmények felé. Ezzel az új kezdeményezésünkkel a virtuális valóság szélesebb körben való felhasználására szeretnénk ösztönözni a felhasználókat, hogy egyre többen tapasztalhassák meg ennek az elképesztő új technológiának az erejét.”
„Az Oculusnál azt szeretnénk elérni, hogy az emberek bárhol bármit átélhessenek a virtuális valóság segítségével. A Gear VR által mindez lehetségessé válhat” – mondta el Max Cohen, az Oculus Mobile divíziójának vezetője. – „Legutóbb azt jelenthettük be, hogy áprilisban immár egymillió ember rendelkezik Gear
VR
-ral. Ez egy nagyon fontos mérföldkő volt, amely árulkodik arról a nagyszerű élményről, amelyet a Samsung és az Oculus nyújthat. A Gear VR
hardver
és a
szoftver
együttesen a ma elérhető legkiválóbb VR élményt biztosítja. Továbbra is törekedni fogunk arra, hogy egyre inkább felcsigázzuk és megragadjuk az európai vásárlók figyelmét.”
2016: A VR terjedésének éve
Az iparág elemzője, a CCS Insight előrejelzései szerint a VR headsetekből származó bevétel 2020-ra globális szinten elérheti a 10 milliárd dollárt, amelyből a nyugat-európai piac részesedése 3 milliárd dollár lehet. 2016-ban várhatóan 4,7 millió headsetet szállítanak majd Nyugat-Európába. A forgalom 90 százalékát az olyan kedvező árú, mobiltelefonnal működő VR készülékek eladásából származó bevételek tehetik ki, mint amilyen a Gear VR is.
Ahogy Ben Wood, a CCS Insight vezető elemzője megjegyezi: „egy rendkívül izgalmas útnak még csak az elején járunk a
VR
-ral. Hiszünk abban, hogy a felhasználók lelkesen fogadják majd a professzionálisan elkészített 360 fokos tartalmakat, amelyek 2016-ban egyre jobban elterjednek majd. Az év további részében a 360 fokos kamerák számának növekedése és a videók Facebookon és Youtube-on való megoszthatósága miatt nő a felhasználók által készített tartalmak száma, amely új szintre emeli a virtuális valóság ismertségi szintjét is
.Az S7/Gear VR ajánlattal kapcsolatos további információ a http://www.samsung.com/hu/home/ weboldalon érhető el.
*A Galaxy S7-re/Gear VR-ra elérhető tartalmakhoz kapcsolódó ajánlat a Samsung online áruházában és a kiválasztott beszállítóknál és viszonteladói partnereknél lesz elérhető. A kedvezmény időtartama a különböző piacokon és az egyes beszállítóknál és viszonteladóknál eltérő lehet.
** A CCS Insight 2016 februárjában publikált Augmented and Virtual Reality Worldwide, 2016-2020 piaci előrejelzése alapján.