Szerver/Üzlet
maxray - 2016-02-23
A Samsung Electronics a mai napon stratégiai együttműködésre lépett a lakossági távközlési technológiák terén világviszonylatban vezető NCR Telekom és Technológiai Csoportjával. A partneri megállapodás értelmében az NCR a Samsung nyomtatópiaci növekedést célzó stratégiáját támogatva menedzselt nyomtat
Az NCR-rel létrejött együttműködésünk révén ügyfeleink igény szerinti (on demand) rendszerben érhetik el a támogatást, akár munkahelyükön kívül is. A mobil és nyitott platformok használata még nagyobb fokban testre szabható szolgáltatást nyújt, emellett a támogatási szolgáltatás a már létező IT modellekbe is könnyedén integrálható”- mondta el Paul Birkett, a Samsung Electronics európai nyomtatási üzletágának kereskedelemért és marketingért felelős igazgatója.
„Napjainkban a vállalatok egységes, globális assistance szolgáltatásokat várnak el a szolgáltatójuktól, amelyeket a munkahelyről és attól távol is igénybe vehetnek” - mondta el Sophia Williams, az NCR Telekom és Technológiai Csoportjának alelnöke és ügyvezetője. „Az együttműködéssel a Samsung a legmagasabb szintű hozzáférhetőséget biztosító, teljeskörű szolgáltatáscsomagot nyújthatja ügyfeleinek, amely a világ bármely részén igénybe vehető. A megállapodás egyszerre nyújtja egy vezető technológiát gyártó- és egy világszínvonalú IT infrastruktúra-szolgáltatásokat és -megoldásokat biztosító partner hátterét Samsung-ügyfeleknek.”- tette hozzá.
A Samsung számos helyi partnerprogrammal is rendelkezik, hogy a felhasználóknak további olyan megoldásokat nyújtson, amelyekkel még hatékonyabbá tehetik munkamódszereiket. A lehetőségek a felhőalapú szerverektől kezdve a szolgáltatott
Az együttműködés értelmében az NCR támogatja a Samsung vállalati ügyfeleit üzleti folyamataik optimalizálásában. A Samsung-márka megbízhatóságát az NCR folyamatos, nemzetközi, innovatív, differenciált szolgáltatásai segítik. A meglévő és új ügyfelek számára több mint 17 000, az NCR által minősített szakértő és a vállalat által üzemeltetett szakszervíz áll rendelkezésre világszerte, ami lehetővé teszi, hogy a Samsung továbbra is kiváló nyomtatási szolgáltatásokat biztosítson a piac számára.
A Samsung korszerű Intelligens Nyomtatás Diagnosztikai Rendszer segítségével a szakszervizek mérnökei egyszerűen, Samsung mobil eszközükön keresztül érhetik el a különböző műszaki szolgáltatással kapcsolatos információkat valamint az SLA-t is. A legfrissebb műszaki adatok szintén könnyedén letölthetők közvetlenül a szervízlést igénylő készülékekről. A Samsung nemzetközi felhőalapú platformja biztosítja a valós idejű adatokat a technikusok számára a problémamegoldás érdekében. A Samsung fejlett technológiájának és az NCR nemzetközi jelenlétének egyedülálló találkozása biztosítja a piacvezető szolgáltatást: a készülékek elsődleges állapotfelmérését és megbízható helyszíni hibajavítását.
„Napjainkban a vállalatok egységes, globális assistance szolgáltatásokat várnak el a szolgáltatójuktól, amelyeket a munkahelyről és attól távol is igénybe vehetnek” - mondta el Sophia Williams, az NCR Telekom és Technológiai Csoportjának alelnöke és ügyvezetője. „Az együttműködéssel a Samsung a legmagasabb szintű hozzáférhetőséget biztosító, teljeskörű szolgáltatáscsomagot nyújthatja ügyfeleinek, amely a világ bármely részén igénybe vehető. A megállapodás egyszerre nyújtja egy vezető technológiát gyártó- és egy világszínvonalú IT infrastruktúra-szolgáltatásokat és -megoldásokat biztosító partner hátterét Samsung-ügyfeleknek.”- tette hozzá.
A Samsung számos helyi partnerprogrammal is rendelkezik, hogy a felhasználóknak további olyan megoldásokat nyújtson, amelyekkel még hatékonyabbá tehetik munkamódszereiket. A lehetőségek a felhőalapú szerverektől kezdve a szolgáltatott
szoftver
(SaaS) alapú MPS-eken át a fejlett Android alapú multifunkcionális eszközplatformokig terjednek, amelyek megkönnyítik a digitális és a papíralapú információk közti interakciót.
Az együttműködés értelmében az NCR támogatja a Samsung vállalati ügyfeleit üzleti folyamataik optimalizálásában. A Samsung-márka megbízhatóságát az NCR folyamatos, nemzetközi, innovatív, differenciált szolgáltatásai segítik. A meglévő és új ügyfelek számára több mint 17 000, az NCR által minősített szakértő és a vállalat által üzemeltetett szakszervíz áll rendelkezésre világszerte, ami lehetővé teszi, hogy a Samsung továbbra is kiváló nyomtatási szolgáltatásokat biztosítson a piac számára.
A Samsung korszerű Intelligens Nyomtatás Diagnosztikai Rendszer segítségével a szakszervizek mérnökei egyszerűen, Samsung mobil eszközükön keresztül érhetik el a különböző műszaki szolgáltatással kapcsolatos információkat valamint az SLA-t is. A legfrissebb műszaki adatok szintén könnyedén letölthetők közvetlenül a szervízlést igénylő készülékekről. A Samsung nemzetközi felhőalapú platformja biztosítja a valós idejű adatokat a technikusok számára a problémamegoldás érdekében. A Samsung fejlett technológiájának és az NCR nemzetközi jelenlétének egyedülálló találkozása biztosítja a piacvezető szolgáltatást: a készülékek elsődleges állapotfelmérését és megbízható helyszíni hibajavítását.