Szerver/Üzlet
maxray - 2015-09-01
Az Oracle új funkciókat mutatott be Oracle Service Cloud és Oracle Social Cloud megoldásaiban, amelyek jobb felhasználói élményt és megalapozottabb üzleti döntéseket biztosítanak a szervezetek számára.
Az új közösségi ügyfélszolgálati funkciók elősegítik a márkák közösségi megjelenését és a hozzájuk kapcsolódó üzleti információk megismerését egy új közös, önkiszolgáló megoldáson keresztül, valamint a javított közösségi szolgáltatási és eseménykezelő, illetve a privát adatokon alapuló, kiterjesztett közösségi figyelő és elemző kapacitások segítségével.
Az Oracle Service Cloud legújabb verziója magában foglalja egy új
Az Oracle Social Cloud és az Oracle Service Cloud újításai tovább erősítik az Oracle elkötelezettségét a szervezetek segítésében a közösségi csatornák megfelelő használatához, amelynek célja a fogyasztók élményeinek jobbá tétele. Ennek egyik alapköve az Oracle Twitter kezeléssel bővített ügyfélszolgálati megoldás.
Az Oracle Service Cloud legújabb verziója magában foglalja egy új
web
alapú önkiszolgáló, a Community Self-Service megoldást, amely közösségi funkciókkal bővíti a központi, többcsatornás webes fületeket. Az Oracle Service Cloud lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy zökkenőmentes felhasználói élményt biztosítsanak a webes szolgáltatások és a közösségi interakciók között, kiaknázva a vevői ismereteket a szolgáltatás működésének tökéletesítéséhez. Ez a megközelítés segít a szervezeteknek egyszerűbbé tenni a felhasználói működést, így a fogyasztók gyorsabban találnak megfelelő válaszokat kérdéseikre, amely jelentősen hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé az ügyfélkapcsolati részlegek számára.
Az Oracle Social Cloud és az Oracle Service Cloud újításai tovább erősítik az Oracle elkötelezettségét a szervezetek segítésében a közösségi csatornák megfelelő használatához, amelynek célja a fogyasztók élményeinek jobbá tétele. Ennek egyik alapköve az Oracle Twitter kezeléssel bővített ügyfélszolgálati megoldás.