Szerver/Üzlet
maxray - 2015-08-31
Napjainkban a fenntarthatóságra való törekvés egyre fontosabb lesz a hazai vállalatoknál is. Ennek részeként központi kérdéssé vált náluk az is, hogyan csökkenthetik a felesleges nyomtatás mértékét. A Xerox kidolgozott egy, hamarosan Magyarországon is elérhető megoldást, amely segít a vállalatoknak az ökológiai sze
A Xerox kutatóközpontjában kifejlesztett Print Awareness Tool egy a gamification technológiára és valós idejű mérésre épülő, egyszerűen kezelhető, interaktív szoftver. Használatával könnyedén nyomon követhetőek a pazarlást eredményező nyomtatási szokások. A Print Awareness Tool többek közt humoros instrukciókkal, az emberek versenyre ösztönzésével és más játékok beiktatásával segíti elő azt, hogy a dolgozók elkezdjenek jobban odafigyelni a környezetükre.
„Kevesebbet nyomtatni nem csupán annyit jelent, hogy kevesebb papírt használunk, hanem azt is, hogy hatékonyabban használjuk a dokumentumkezelési eszközeinket és az üzlet fejlődését támogatjuk az adatokkal. Elsőre talán valószínűtlenül hangzik a mi szánkból a „nyomtasson kevesebbet” felhívás, de mi vagyunk azok, akik áthidalják a digitális és papír alapú rendszereket annak érdekében, hogy segítsük a vállalkozásokat az információik jobb megértésében, inteligensebb védelmében és hatékonyabb használatában.” - hangsúlyozta Udvardi Gábor, a Xerox Magyarország marketingvezetője. Hozzátette az idén ősztől Magyarországon is elérhető, a cégek digitális dokumentumkezelési folyamatait előrelendítő Print Awareness Tool szorosan kapcsolódik és kiegészíti a Xerox új generációs menedzselt nyomtatási szolgáltatásait (MPS), amely három fő pillére a felmérés-optimalizálás, a biztonság- integráció, valamint az automatizálás-egyszerűsítés.
„Kevesebbet nyomtatni nem csupán annyit jelent, hogy kevesebb papírt használunk, hanem azt is, hogy hatékonyabban használjuk a dokumentumkezelési eszközeinket és az üzlet fejlődését támogatjuk az adatokkal. Elsőre talán valószínűtlenül hangzik a mi szánkból a „nyomtasson kevesebbet” felhívás, de mi vagyunk azok, akik áthidalják a digitális és papír alapú rendszereket annak érdekében, hogy segítsük a vállalkozásokat az információik jobb megértésében, inteligensebb védelmében és hatékonyabb használatában.” - hangsúlyozta Udvardi Gábor, a Xerox Magyarország marketingvezetője. Hozzátette az idén ősztől Magyarországon is elérhető, a cégek digitális dokumentumkezelési folyamatait előrelendítő Print Awareness Tool szorosan kapcsolódik és kiegészíti a Xerox új generációs menedzselt nyomtatási szolgáltatásait (MPS), amely három fő pillére a felmérés-optimalizálás, a biztonság- integráció, valamint az automatizálás-egyszerűsítés.