Érdekességek
maxray - 2015-08-15
2015-ben a magyar internetezők közül 2 803 000 fő vásárolt hazai portálról, míg 833 000 fő választott már terméket külföldi oldalról, amely egyértelmű növekedést mutat a tavalyi adatokhoz képest, derült ki a Gemius közelmúltban megjelent e-kereskedelmi riportjából.
2015-ben a magyar internetezők közül 2 803 000 fő vásárolt hazai portálról, míg 833 000 fő választott már terméket külföldi oldalról, amely egyértelmű növekedést mutat a tavalyi adatokhoz képest, derült ki a Gemius közelmúltban megjelent e-kereskedelmi riportjából. Az internetes rendelés nem véletlenül örvend egyre nagyobb népszerűségnek, hiszen kényelmes, mert nincs sorban állás. Azonban, hogy a termékek kiválasztása során minden az elvárásainknak megfelelően történjen, érdemes körültekintően eljárnunk és néhány szabályt betartanunk, hogy valóban öröm legyen az internetes vásárlás.
Az Invitel kiemelt fontosságúnak tartja a felhasználói ismeretek bővítését. Ezért 2015 év elején útjára indította edukációs infografika-sorozatát,melynek első darabja a Kreatív - Content Marketing Award pályázatán Bronz-díjat nyert.
Az Invitel kiemelt fontosságúnak tartja a felhasználói ismeretek bővítését. Ezért 2015 év elején útjára indította edukációs infografika-sorozatát,melynek első darabja a Kreatív - Content Marketing Award pályázatán Bronz-díjat nyert.