Számítástechnika
Sulaki - 2015-08-02
A Huawei közzé tette a vállalat fogyasztói üzletágának idei, elsÅ?...
A Huawei közzé tette a vállalat fogyasztói
üzletágának idei, első féléves eredményét.
Az üzletág továbbra is jelentős növekedést könyvelhet el: 2015 első félévében a teljes
bevétele meghaladta a 9 milliárd dollárt, amely az előző évi értékhez képest 69 százalékos
növekedést jelent. Ez az összeg a Huawei Technologies teljes bevételének 32 százalékát tette
ki, ami az előző év azonos időszakában 24 százalék volt. A Huawei mobiltelefon üzletági
bevétele az idei első félévben elérte a 7,2 milliárd dollárt, amely 87 százalékos emelkedés az
előző üzleti év azonos időszakához képest. A vállalat 2015. június 30-áig összesen 76 687
szabadalmi kérelmet nyújtott be, ezek közül 18 ezer volt készülékekkel kapcsolatos. A Huawei
összesen csaknem 42 ezer szabadalmát vezették be világszerte. A Huawei 2015 májusában
először került fel a BrandZ a világ legértékesebb márkáit rangsoroló, 2015. évi „Top 100 Global
Brands” listájára. A vállalat márkaértékét több mint 15 milliárd dollárra értékelték, technológia
kategóriában pedig az előkelő 16. helyet foglalja el.
„Az idei év első félévében elért eredmények és a jelentős növekedés azt bizonyítja, hogy
prémium minőség? termékekre fókuszáló üzleti stratégiánk sikeres. Ez hozzájárul ahhoz, hogy
várható nyereségünk 2015-ben 16 milliárd dollárról 20 milliárd dollárra emelkedjen.” – mondta
el Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója.
A Huawei okostelefon kiszállításai felülmúlták a piac teljesítményét
2015 első félévében a Huawei Fogyasztói Üzletága összesen több mint 48 millió okostelefont
szállított. Ez 39 százalékos növekedést jelent az előző üzleti évhez képest, míg ugyanebben az
időszakban a globális okostelefon kereslet mindössze 7 százalékos növekedést mutatott a GFK
piackutató intézet 2015 májusában publikált kutatása szerint.SAJTÓKÖZLEMÉNY
A Huawei közép- és felsőkategóriás készülék szállításai 70 százalékkal emelkedtek az előző
üzleti évhez képest, amely az összes, a vállalat által szállított mobiltelefon 31 százalékát teszi ki,
a teljes bevételnek pedig közel 43 százalékát jelenti.
A Huawei felsőkategóriás Mate7 okostelefonból - amelyet 2014 szeptemberében mutatott be -
összesen 5 millió darabot szállított ki globálisan. A 2014 júniusában bemutatott P7 pedig eddig
összesen 7 millió eladást könyvelhet el. A P8-ból több mint 1 milliót adtak el globálisan, a
készülék idei év áprilisi debütálását követő két hónap során.
Bevételnövekedés a világ minden részén
A Huawei globális stratégiájának köszönhetően a vállalat üzleti növekedést ért el az
anyaországában és az azon kívüli piacokon is. A Huawei Kínában 124 százalékos
bevételnövekedést ért el a tavalyi értékhez képest, míg más régióknál 40 százalékot is
meghaladó emelkedés volt megfigyelhető: Nyugat-Európában 45, Észak-Kelet-Európában 54,
a Dél-csendes-óceáni régióban 41, Észak-Afrikában 164, míg a Közép-Keleten 48 százalékos
gyarapodás volt jellemző.
A GFK piackutató intézet szerint a Huawei globális piaci
részesedése tovább nőtt 2015 első negyedévében, januárban 6,7 százalékos, februárban 7,1
százalékos, márciusban 7,8 százalékos, áprilisban pedig 8,1 százalékos értéket mutatott, míg
májusra elérte a 8,8 százalékot. A Huawei részesedése a kínai piacon a legnagyobb, a vállalat
így megelőzte a Samsungot és az Apple-t a távol-keleti országban.
A Huawei elkötelezett az „Internet of Things” (dolgok internete) technológiák
fejlesztése iránt
A Huawei Fogyasztói Üzletága 2015 első félévében megerősítette viselhető eszközökkel
kapcsolatos stratégiáját, és az idei Mobile World Congress-en Barcelonában bemutatta a
Huawei Watch W1-et, a TalkBand N1-et és B2-t.
A
egyesítve képességeit a Huawei célja, hogy vezető helyet foglaljon el az „össszekapcsolt autók”
ágazatában, és elősegítse a személygépkocsik, az okostelefonok és a viselhető okoseszközök
közötti akadálymentes kommunikációt, így kényelmesebb és biztonságosabb vezetési élményt
kínálva felhasználóinak.
A Huawei az idei év második felében is tovább kívánja hasznosítani a telekommunikációs
hardver és
hogy kiaknázza azokat a lehetőségeket, amelyeket az eljövendő korszak kínál, amelyben
minden digitális összeköttetésben áll majd egymással.
üzletágának idei, első féléves eredményét.
Az üzletág továbbra is jelentős növekedést könyvelhet el: 2015 első félévében a teljes
bevétele meghaladta a 9 milliárd dollárt, amely az előző évi értékhez képest 69 százalékos
növekedést jelent. Ez az összeg a Huawei Technologies teljes bevételének 32 százalékát tette
ki, ami az előző év azonos időszakában 24 százalék volt. A Huawei mobiltelefon üzletági
bevétele az idei első félévben elérte a 7,2 milliárd dollárt, amely 87 százalékos emelkedés az
előző üzleti év azonos időszakához képest. A vállalat 2015. június 30-áig összesen 76 687
szabadalmi kérelmet nyújtott be, ezek közül 18 ezer volt készülékekkel kapcsolatos. A Huawei
összesen csaknem 42 ezer szabadalmát vezették be világszerte. A Huawei 2015 májusában
először került fel a BrandZ a világ legértékesebb márkáit rangsoroló, 2015. évi „Top 100 Global
Brands” listájára. A vállalat márkaértékét több mint 15 milliárd dollárra értékelték, technológia
kategóriában pedig az előkelő 16. helyet foglalja el.
„Az idei év első félévében elért eredmények és a jelentős növekedés azt bizonyítja, hogy
prémium minőség? termékekre fókuszáló üzleti stratégiánk sikeres. Ez hozzájárul ahhoz, hogy
várható nyereségünk 2015-ben 16 milliárd dollárról 20 milliárd dollárra emelkedjen.” – mondta
el Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója.
A Huawei okostelefon kiszállításai felülmúlták a piac teljesítményét
2015 első félévében a Huawei Fogyasztói Üzletága összesen több mint 48 millió okostelefont
szállított. Ez 39 százalékos növekedést jelent az előző üzleti évhez képest, míg ugyanebben az
időszakban a globális okostelefon kereslet mindössze 7 százalékos növekedést mutatott a GFK
piackutató intézet 2015 májusában publikált kutatása szerint.SAJTÓKÖZLEMÉNY
A Huawei közép- és felsőkategóriás készülék szállításai 70 százalékkal emelkedtek az előző
üzleti évhez képest, amely az összes, a vállalat által szállított mobiltelefon 31 százalékát teszi ki,
a teljes bevételnek pedig közel 43 százalékát jelenti.
A Huawei felsőkategóriás Mate7 okostelefonból - amelyet 2014 szeptemberében mutatott be -
összesen 5 millió darabot szállított ki globálisan. A 2014 júniusában bemutatott P7 pedig eddig
összesen 7 millió eladást könyvelhet el. A P8-ból több mint 1 milliót adtak el globálisan, a
készülék idei év áprilisi debütálását követő két hónap során.
Bevételnövekedés a világ minden részén
A Huawei globális stratégiájának köszönhetően a vállalat üzleti növekedést ért el az
anyaországában és az azon kívüli piacokon is. A Huawei Kínában 124 százalékos
bevételnövekedést ért el a tavalyi értékhez képest, míg más régióknál 40 százalékot is
meghaladó emelkedés volt megfigyelhető: Nyugat-Európában 45, Észak-Kelet-Európában 54,
a Dél-csendes-óceáni régióban 41, Észak-Afrikában 164, míg a Közép-Keleten 48 százalékos
gyarapodás volt jellemző.
A GFK piackutató intézet szerint a Huawei globális piaci
részesedése tovább nőtt 2015 első negyedévében, januárban 6,7 százalékos, februárban 7,1
százalékos, márciusban 7,8 százalékos, áprilisban pedig 8,1 százalékos értéket mutatott, míg
májusra elérte a 8,8 százalékot. A Huawei részesedése a kínai piacon a legnagyobb, a vállalat
így megelőzte a Samsungot és az Apple-t a távol-keleti országban.
A Huawei elkötelezett az „Internet of Things” (dolgok internete) technológiák
fejlesztése iránt
A Huawei Fogyasztói Üzletága 2015 első félévében megerősítette viselhető eszközökkel
kapcsolatos stratégiáját, és az idei Mobile World Congress-en Barcelonában bemutatta a
Huawei Watch W1-et, a TalkBand N1-et és B2-t.
A
4G
és 5G hálózatok, a Big Data („Nagy Adat”) és a felhő alapú technológiák területén
egyesítve képességeit a Huawei célja, hogy vezető helyet foglaljon el az „össszekapcsolt autók”
ágazatában, és elősegítse a személygépkocsik, az okostelefonok és a viselhető okoseszközök
közötti akadálymentes kommunikációt, így kényelmesebb és biztonságosabb vezetési élményt
kínálva felhasználóinak.
A Huawei az idei év második felében is tovább kívánja hasznosítani a telekommunikációs
hardver és
szoftver
megoldások területén szerzett tudását és tapasztalatait annak érdekében,
hogy kiaknázza azokat a lehetőségeket, amelyeket az eljövendő korszak kínál, amelyben
minden digitális összeköttetésben áll majd egymással.