Számítástechnika
Sulaki - 2015-07-31
A látogatók ötöde mobilról keres a termékek között...
Első alkalommal tette közzé e-kereskedelemi forgalmi adatait a Prímagáz. Miután a PrimaNet.hu online szakáruház 2014 januárjában indult, most váltak összehasonlíthatóvá az első féléves adatok a tavalyi első hat hónap számaival. Ezek alapján a látogatások száma 150 százalékkal, az értékesítés volumene 300 százalékkal, a forgalom 200 százalékkal nőtt – ismertette Vecsei László, e-kereskedelmi vezető.
A PrimaNet.hu-n összesen 145 kategóriában 9500 féle termék található, és a készlet folyamatosan növekszik. A látogatottsági adatok szerint legtöbben a főzés (11%), a m?hely (6,5%), a grill (5%), az otthon-ház (4%) és a kert (4%) fő kategóriákat keresik. A statisztikák szerint a látogatók között 60 százalék a férfiak aránya, a vásárlók 80 százaléka a 25-54 éves korosztályból kerül ki. A PrimaNet-et a látogatók ötöde mobileszközről keresi fel, ami jelzi; a webáruházak üzemeltetőinek oda kell figyelniük, hogy mobilról is tökéletesen használható, kényelmes legyen a felületük.
A nyári szezonban is élénk az érdeklődés a nyomásszabályzók, szettek, a tömítések, gázrezsók, targonca felszerelések iránt. Szezonálisan erősödik ilyenkor a főző- és sütőkészülékek, grillek, valamint a túrázáshoz szükséges cikkek, kemping gázpalackok eladása.
A PrimaNet.hu tagja az Árukereső Megbízható Bolt kezdeményezésnek, amely arra hivatott, hogy segítse a vásárlókat a webáruházak közötti választásban véleményekkel, értékelésekkel. Az Árukeresőn eddig 360-an értékelték a vásárlási élményt, a válaszadók 90 százaléka a legmagasabb értékelést adta, 99,71% megkapta az árut 10 napon belül, és 97,1% ajánlaná a PrimaNet.hu-t ismerőseinek – tette hozzá az e-kereskedelmi vezető.