Érdekességek
Sulaki - 2015-06-01
A napokban kinevezték...



Párhuzamosan Jones belépésével a piacvezető dokumentumkezelő vállalat mostantól új üzleti struktúrában szolgálja ki az ügyfeleit. Ennek középpontjában a személyre szabhatóság áll és a jövőben még inkább arra törekednek a vállalatnál, hogy a komplex, gyors megoldást igénylő feladatokat is a különböző iparági sajátosságokat, elvárásokat alapul véve menedzseljék. Mindehhez a Xerox teljes szolgáltatási portfoliója rendelkezésre áll, így többek között az ügyfélszolgálat, a külső emberi erőforrások és a tranzakciós eljárások biztosítása is.
Napjainkban a Xerox bevételeinek 56 százalékát a szolgáltatások biztosítják. A vállalat folyamatos növekedésre számít ezen a területen az elkövetkező években is. Beleértve ebbe a pénzügyi szolgáltatások piacát, miután ez a szegmens kiemelt szerepet kap abban, hogy a cégek tovább csökkenthessék költségeiket és erőteljesen növelhessék jövedelmezőségüket a szigorú szabályozások betartása mellett is.