Érdekességek
Sulaki - 2015-05-21
A vállalat termékeit négy kategóriában díjazták: dizájn, kreativitás, használhatóság és innováció...



„A kemény munka megtérülni látszik; csak az elmúlt 16 hónapban több mint 50 dizájnkitüntetést nyertünk,” mondta el Bracken Darrel a Logitech elnök-vezérigazgatója. „A Logitech arra törekszik, hogy úgy legyen piacvezető technológia területén, hogy egyben a dizájn is központi szerepben maradhasson. A célunk az, hogy olyan termékeket dobjunk piacra, amiket a vásárlóink imádnak.”
Az International Design Awards a kiemelkedő dizájnerek elismerése mellett új tehetségeket is igyekszik felfedezni a külső- és belsőépítészeti, a termék és grafikai dizájn, valamint a divattervezés területén. Az idei versenyen a zs?ri 52 ország 1000 nevezett termékéből választotta ki a győzteseket a dizájn minősége, a kreatív ötlet, a termékek használhatósága és az innovációs faktor alapján.