Érdekességek
Sulaki - 2013-03-18
Vadászunk a szezonális akciókra és a kedvezményes áruhitelekre...
Tudatosan vadászunk a pénztárcakímélő vásárlási lehetőségekre, ezt mutatja az is, hogy sokan időzítették nagyobb m?szaki beszerzéseiket a téli készletkisöprő akciókra. Az adatok beszédesek: a Cetelem áruhitel kihelyezési statisztikái szerint idén év elején több mint másfélszer annyit vásároltunk a legnépszer?bb m?szaki cikkekből részletre, mint 2012 hasonló időszakában, a felvett áruhitel volumene pedig 50%-kal nőtt. A téli leárazások „sztárja” a lapostévé volt, mely mögé felzárkózott a h?tőgép, a mosógép és a mosogatógép is.
Mindenki lapostévét és tabletet akar
A Cetelem várakozásai szerint a lapostévé továbbra is vágyaink netovábbja marad, a legtöbb áruhitelt idén is erre költjük majd. A tablet népszer?sége töretlen, a legújabb modellekből szintén sokan fognak részletre hazavinni. A barkácsolásról viszont úgy látszik, egyre inkább kezdünk leszokni: tavaly negyedével kevesebb áruhitelt vettünk fel barkácsárura, és jelentős javulás 2013-ban sem várható.
Egyre népszer?bb a hitelkártya és a 0%-os hitel
A Cetelem adatai szerint folyamatosan növekszik az igény a speciális, kedvezményt biztosító hitel lehetőségekre. A 0%-os THM továbbra is nagy kedvenc, de egyre bátrabban használjuk a hitelkártyát is, ha a vásárláskor speciális, azonnali árengedményt kapunk. Az egyre szélesebb körben elérhető kedvezményeknek köszönhetően tavaly közel harmadával többet vásároltunk a Cetelem partnereinél, mint az elmúlt évben.
„Ez a tendencia is az erősödő vásárlói tudatosságot jelzi, a hitelkártyával akár 10-15%-os engedményt is elérhetünk. Jól látható, hogy a kedvezményes vásárlási lehetőségek egyre vonzóbbak. Vadászunk az akciókra, keressük a takarékos megoldásokat, amit jól mutat a 0%-os hitelek töretlen népszer?sége, és az év eleji akciók jelentős forgalomgeneráló hatása is” – fogalmazott Lukácsi Zoltán, a Magyar Cetelem marketing igazgatója.