Szerver/Üzlet
business_guru - 2013-03-06
Az LG Electronics (LG) a 4G piacon való dinamikus terjeszkedésének, a kiváló hardvereknek és a fejlett 4G LTE technológiának köszönhetÅ?en több mint 10 millió LTE okostelefont értékesített világszinten
[%BOLD%]
[%ITALIC%][%ITALIC%]„Az LG a
A vállalat
Az LG a tavalyi évben olyan komoly piacokon jelent meg népszer? okostelefonjaival, mint az Egyesült Államok, Japán, Németország és Dél-Korea. A vállalat emellett az elmúlt hetekben világszerte további 50 országban kezdte meg az LG Optimus G készülék értékesítését.
A Strategic Analytics jelentése szerint az LTE okostelefonok globális piaca idén várhatóan még drasztikusabb ütemben növekszik, az előzetes számítások szerint az eladott készülékek száma elérheti a 275 milliót is.
Az LG célja, hogy az idei évben megduplázza az LTE okostelefonok piacán elért részesedését, melynek eléréséhez többféle készülékkel kíván megjelenni, a meglévő, nagy forgalmú és a feltörekvő piacokon egyaránt. A kérdés joggal merülhet fel, hogy az LG legnagyobb piaci konkurensei, mint a Samsung vagy az Apple új készülékeivel szemben is képes lesz e tartani a lépést? Egyúttal az olyan relatív kis szereplők, mint a HTC is egyre nagyobb szerephez jutnak ebben a kiélezett mobil picai versenyben.
A 2013-ban bemutatkozó új LG Optimus F termékcsalád rendkívül nagy sebességet biztosít majd a 3G-ről 4G LTE hálózatra váltó felhasználók számára.
[%ITALIC%][%ITALIC%]„Az LG a
4G
LTE
technológia előtérbe helyezésével válaszol a vásárlók igényeire, és ezzel párhuzamosan megteremti annak lehetőségét, hogy az
LTE
okostelefonokkal globális sikereket érhessen el.[%ITALIC%] [%ITALIC%]A vállalat[%ITALIC%] [%ITALIC%]ennek érdekében bővíti csúcstechnológiás
LTE
okostelefonokból álló kínálatát.” – nyilatkozta Dr. Jong-seok Park, az LG Mobile Communications Company elnök-vezérigazgatója.
A vállalat
LTE
szegmensben tapasztalható látványos térhódítása az LTE piacon történő korai bemutatkozásának, valamint a kutatás-fejlesztés terén elfoglalt vezető szerepének köszönhető.
Az LG a tavalyi évben olyan komoly piacokon jelent meg népszer? okostelefonjaival, mint az Egyesült Államok, Japán, Németország és Dél-Korea. A vállalat emellett az elmúlt hetekben világszerte további 50 országban kezdte meg az LG Optimus G készülék értékesítését.
A Strategic Analytics jelentése szerint az LTE okostelefonok globális piaca idén várhatóan még drasztikusabb ütemben növekszik, az előzetes számítások szerint az eladott készülékek száma elérheti a 275 milliót is.
Az LG célja, hogy az idei évben megduplázza az LTE okostelefonok piacán elért részesedését, melynek eléréséhez többféle készülékkel kíván megjelenni, a meglévő, nagy forgalmú és a feltörekvő piacokon egyaránt. A kérdés joggal merülhet fel, hogy az LG legnagyobb piaci konkurensei, mint a Samsung vagy az Apple új készülékeivel szemben is képes lesz e tartani a lépést? Egyúttal az olyan relatív kis szereplők, mint a HTC is egyre nagyobb szerephez jutnak ebben a kiélezett mobil picai versenyben.
A 2013-ban bemutatkozó új LG Optimus F termékcsalád rendkívül nagy sebességet biztosít majd a 3G-ről 4G LTE hálózatra váltó felhasználók számára.